Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Piekary Śląskie: Wykonanie, dostawa oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 1 w Piekarach Śląskich przy ulicy Szpitalnej 9.
Numer ogłoszenia: 98786 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, fax (032) 287 22 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 1 w Piekarach Śląskich przy ulicy Szpitalnej 9..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, dostawa oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 1 w Piekarach Śląskich przy ulicy Szpitalnej 9. Oferta cenowa winna obejmować wszystkie podane w dokumentacji projektowo - kosztorysowej wymagania. Podstawa realizacji: materiały przetargowe, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, wzór umowy, dokumentacja projektowo-kosztorysowa, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wizja na miejscu. 1. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany jest do dokonania pomiarów indywidualnie dla każdego otworu z uwagi na różnice wymiarów. 2. Dla prawidłowego przygotowania oferty cenowej wskazana lustracja obiektu w celu zapoznania się z warunkami terenowymi i technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1.Oferent w swojej ofercie podaje nazwę systemu (typ) proponowanej stolarki okiennej i drzwiowej. Dla zobrazowania proponowanego systemu ( typu) stolarki okiennej Oferent zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty schemat przekroju poprzecznego z uwidocznionymi wymiarami elementów. 3.Wymagania techniczne: zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową. 4.Zakres robót: zgodnie z SIWZ , dokumentacją projektowo - kosztorysową , w tym Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5.Szczegółowe warunki wykonawstwa robót. Uwaga : Roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w czynnym obiekcie szkolnym i nie mogą kolidować z prowadzonymi zajęciami. Czas prowadzenia robót musi być uzgodniony z dyrektorem szkoły. 5.1. Rozpoczęcie prac montażowych może nastąpić po przekazaniu frontu robót ustaleniu kolejności wymienianej stolarki z przedstawicielem Zamawiającego, użytkownikiem. Rozpoczęcie prac montażowych może nastąpić po zabezpieczeniu posadzek, grzejników, oznakowaniu i zabezpieczeniu placu budowy. 5.2. Przy pracach demontażowych i montażowych należy zachować środki ostrożności wynikające z pracy w czynnym obiekcie. Kierownik budowy powinien oddelegować do pracy pracowników przeszkolonych pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy przy realizacji robót budowlano-montażowych. Teren przyległy do miejsca robót należy wygrodzić i zabezpieczyć przed spadającymi elementami lub narzędziami itp. Odpowiedzialność za całość spraw bhp w czasie prowadzenia robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 5.3. Po zakończeniu zadania , kierownik budowy pisemnie zgłasza Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego. 5.4. Do dnia odbioru kierownik budowy składa oświadczenie o zakończeniu robót zgodnie z zamówieniem, wymaganymi atestami, odpowiednimi przepisami prawa budowlanego i uporządkowaniu terenu po wykonanych robotach . Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa komplety: atestów, certyfikatów, klasyfikacji ogniowych, deklaracji zgodności, aprobat technicznych itd. Po sprawdzeniu kompletności dokumentów odbiorowych komisja dokonuje przeglądu wykonanego zadania uzyskując informację od kierownika budowy i inspektora nadzoru o przebiegu robót i ewentualnych zmianach w stosunku do zamówienia. Zakończenie przeglądu z wynikiem pozytywnym umożliwia spisanie protokołu odbioru końcowego i wystawienie przez komisję oceny jakości robót. Po odbiorze końcowym wykonawca jest zobowiązany do rozliczenia zadania zgodnie z umową . 6. Oferent w składanej ofercie przedstawi kosztorysy ofertowe, wykonane jako kosztorysy szczegółowe. 7.Gwarancja: Oferent do składanej oferty złoży oświadczenie: - deklarujące okres gwarancji min. 120 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia, - nieodpłatny serwis gwarancyjny , że w okresie gwarancji zapewni nieodpłatnie coroczny przegląd zabudowanej stolarki , regulację i konserwację okuć za pisemnym potwierdzeniem jego wykonania przez użytkownika i pozostawieniem u niego stosownego protokołu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: -.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem ubiegania się o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty w ustalonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie. Oferent winien przedłożyć dokumenty w formie i zakresie wyszczególnionym w pkt.10 niniejszej Specyfikacji. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysami szczegółowymi sporządzonym ściśle na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót (Załącznik Nr 1 do SIWZ); b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego ( Załącznik Nr 2 do SIWZ); c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik Nr 3 do sporządzenia przez Wykonawcę); d)Załączenie dokumentów (co najmniej 8 sztuk referencji z podaną wartością robót) z ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności był krótszy - w tym okresie - na wymianę stolarki okiennej PCV, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 do sporządzenia przez Wykonawcę); e)kserokopia uprawnień kierownika budowy wraz z kserokopią aktualnego członkowstwa Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego (Załącznik Nr 5 do sporządzenia przez Wykonawcę); f)wykaz osób bezpośrednio wykonujących przedmiot zamówienia (Załącznik Nr 6 do sporządzenia przez Wykonawcę); g)kserokopia dokumentów ubezpieczeniowych w zakresie OC związana z prowadzeniem działalności gospodarczej i posiadaniem mienia wykorzystywanego w tej działalności (Załącznik Nr 7 do sporządzenia przez Wykonawcę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekary.pl; www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie pok. 218 ( II piętro).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie pok. 218 ( II piętro ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Usługa prania i transportu bielizny szpitalnej w okresie modernizacji pralni Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 roku -wyroby cukiernicze oraz pieczywo
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 - nabiał
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024- Mięso, wędliny oraz Drób
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r.- Ryby, mrożonki i lody
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r. -warzywa i owoce
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w Sali balowej Zamku w Wiśniczu.
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goleszowie
- Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
- "Modernizacja budynku Teatru - dot. poprawy bezpiecze￱stwa poruszania się po dachu budynku w ramach, której zostaną wykonane pomosty serwisowe, trasy dostępowe i renowacja pokrycia dachu".
- Rozbudowa i przebudowa budynku Kwatery myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.