eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Wykonanie, dostawa oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 1 w Piekarach Śląskich przy ul. Szpitalnej 9.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Piekary Śląskie: Wykonanie, dostawa oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 1 w Piekarach Śląskich przy ul. Szpitalnej 9.
Numer ogłoszenia: 155916 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 98786 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, fax (032) 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 1 w Piekarach Śląskich przy ul. Szpitalnej 9..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie, dostawa oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 1 w Piekarach Śląskich przy ulicy Szpitalnej 9. Oferta cenowa winna obejmować wszystkie podane w dokumentacji projektowo - kosztorysowej wymagania. Podstawa realizacji: materiały przetargowe, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, wzór umowy, dokumentacja projektowo-kosztorysowa, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wizja na miejscu. 1. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany jest do dokonania pomiarów indywidualnie dla każdego otworu z uwagi na różnice wymiarów. 2. Dla prawidłowego przygotowania oferty cenowej wskazana lustracja obiektu w celu zapoznania się z warunkami terenowymi i technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1.Oferent w swojej ofercie podaje nazwę systemu (typ) proponowanej stolarki okiennej i drzwiowej. Dla zobrazowania proponowanego systemu ( typu) stolarki okiennej Oferent zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty schemat przekroju poprzecznego z uwidocznionymi wymiarami elementów. 3.Wymagania techniczne : zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową. 4.Zakres robót: zgodnie z SIWZ , dokumentacją projektowo - kosztorysową , w tym Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5.Szczegółowe warunki wykonawstwa robót. Uwaga : Roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w czynnym obiekcie szkolnym i nie mogą kolidować z prowadzonymi zajęciami. Czas prowadzenia robót musi być uzgodniony z dyrektorem szkoły. 5.1. Rozpoczęcie prac montażowych może nastąpić po przekazaniu frontu robót ustaleniu kolejności wymienianej stolarki z przedstawicielem Zamawiającego, użytkownikiem. Rozpoczęcie prac montażowych może nastąpić po zabezpieczeniu posadzek, grzejników, oznakowaniu i zabezpieczeniu placu budowy. 5.2. Przy pracach demontażowych i montażowych należy zachować środki ostrożności wynikające z pracy w czynnym obiekcie. Kierownik budowy powinien oddelegować do pracy pracowników przeszkolonych pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy przy realizacji robót budowlano-montażowych. Teren przyległy do miejsca robót należy wygrodzić i zabezpieczyć przed spadającymi elementami lub narzędziami itp. Odpowiedzialność za całość spraw bhp w czasie prowadzenia robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 5.3. Po zakończeniu zadania , kierownik budowy pisemnie zgłasza Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego. 5.4. Do dnia odbioru kierownik budowy składa oświadczenie o zakończeniu robót zgodnie z zamówieniem, wymaganymi atestami, odpowiednimi przepisami prawa budowlanego i uporządkowaniu terenu po wykonanych robotach . Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa komplety: atestów, certyfikatów, klasyfikacji ogniowych, deklaracji zgodności, aprobat technicznych itd. Po sprawdzeniu kompletności dokumentów odbiorowych komisja dokonuje przeglądu wykonanego zadania uzyskując informację od kierownika budowy i inspektora nadzoru o przebiegu robót i ewentualnych zmianach w stosunku do zamówienia. Zakończenie przeglądu z wynikiem pozytywnym umożliwia spisanie protokołu odbioru końcowego i wystawienie przez komisję oceny jakości robót. Po odbiorze końcowym wykonawca jest zobowiązany do rozliczenia zadania zgodnie z umową . 6. Oferent w składanej ofercie przedstawi kosztorysy ofertowe, wykonane jako kosztorysy szczegółowe. 7.Gwarancja: Oferent do składanej oferty złoży oświadczenie: - deklarujące okres gwarancji min. 120 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia, - nieodpłatny serwis gwarancyjny , że w okresie gwarancji zapewni nieodpłatnie coroczny przegląd zabudowanej stolarki , regulację i konserwację okuć za pisemnym potwierdzeniem jego wykonania przez użytkownika i pozostawieniem u niego stosownego protokołu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 246782,17 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 4, 20-150 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 246782.17
  • Oferta z najniższą ceną: 246782.17 / oferta z najwyższą ceną: 302292.40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.