eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › MODERNIZACJA INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ W DOMU PRACOWNIKA SŁUŻBY ZDROWIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Warszawa: MODERNIZACJA INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ W DOMU PRACOWNIKA SŁUŻBY ZDROWIA
Numer ogłoszenia: 98691 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pracownika Służby Zdrowia, ul. Elekcyjna 37, 01-119 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 83611862, fax 022 8361862.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ W DOMU PRACOWNIKA SŁUŻBY ZDROWIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: MODERNIZACJA INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ W DOMU PRACOWNIKA SŁUŻBY ZDROWIA

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 7.000,00zł (siedem tysięcy zł)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegają wykluczeniu z art.22 ust.1 i 2 , spełniają warunki określone w art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 i 2 i art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg. wzoru stanowiacego załącznik nr.1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz ofertowy wg.wzoru stanowiącego załącznik nr.2 do SIWZ 3.Informacja ogólna o oferencie wg.wzoru stanowiącego załącznik nr.3 do SIWZ 4.Wykaz osób i podmiotów , ktoóre będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia -wg. wzoru stanowiącego załącznik nr.4 do SIWZ, 5.Wykaz wykonanych robót remontowo-sanitarnych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępopwania o udzielenie zamówienia, oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających wg.wzoru stanowiacego załącznik nr.5 do SIWZ, 6.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 8.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospoddarczej. 9.Informacja z banku lub spóldzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 100tys.zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. 10.Dowód wpłaty wadium /kserokopia wpłaty powinna być dołączona do oferty/. 11.Podpisany na każdej stronie wzór umowy stanowiący załącznik nr.6 do SIWZ. 12.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej stanowiący załącznik nr.7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zzpprzymz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pracownika Słuzby Zdrowia 01-119 Warszawa ul.Elekcyjna 37 e-mail: dpszelek37@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Dom Pracownika Słuzby Zdrowia 01-119 Warszawa ul.Elekcyjna 37.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.