eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i mebli wypoczynkowych dla oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie gminy Chmielnik.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Chmielnik: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i mebli wypoczynkowych dla oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie gminy Chmielnik.
Numer ogłoszenia: 98649 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76099 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chmielniku, Chmielnik 50, 36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie, tel. 17 22 96 608, faks 17 22 96 608.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i mebli wypoczynkowych dla oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie gminy Chmielnik..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i mebli wypoczynkowych dla oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie gminy Chmielnik pod adresy wskazane przez Zamawiającego w związku z realizacją przez Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chmielniku projektu systemowego nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.01.01-18-060.13 pn. Bawmy i uczmy się razem realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje: sprzedaż, dostawę, wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z transportem do szkół wymienionych w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Do urządzeń powinna być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Wymagane minimalne okresy gwarancji i warunki świadczenia serwisu gwarancyjnego na dostarczony sprzęt wskazane są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d do siwz...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt systemowy nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.01.01-18-060.13 pn. Bawmy i uczmy się razem realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zabawki i pom. dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp.z o.o.Sp.k., ul. Graniczna 46, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36023,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35176,56

  • Oferta z najniższą ceną: 35176,56 / Oferta z najwyższą ceną: 43734,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: pomoce dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp.z o.o.Sp.k., ul. Graniczna 46, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28429,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26944,01

  • Oferta z najniższą ceną: 26944,01 / Oferta z najwyższą ceną: 32776,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: artykuły plastyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp.z o.o.Sp.k., ul. Graniczna 46, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11988,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10957,70

  • Oferta z najniższą ceną: 10957,70 / Oferta z najwyższą ceną: 12866,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: meble wypoczynkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp.z o.o.Sp.k. ul. Graniczna 46 93-428 Łódź, ul. Graniczna 46, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18600,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18951,40

  • Oferta z najniższą ceną: 18951,40 / Oferta z najwyższą ceną: 26450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.