eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Organizacja i przeprowadzenie seminariów-kursów dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Olkusz: Organizacja i przeprowadzenie seminariów-kursów dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 98590 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13255 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie seminariów-kursów dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie seminariów-kursów dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego o następującej tematyce: 1.Część I - Kurs ogrodniczy dostosowany do potrzeb młodzieży uczęszczającej do Zespołu Szkół Specjalnych 2.Część II - Degustacja Win 3.Część III - Pierwsza pomoc 4.Część IV - Operator koparko-ładowarki 5.Część V - Kurs przygotowujący do egzaminu kwalifikacyjnego na uprawnienia E w zakresie Eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych do 1kV i powyżej 6.Część VI - Kurs spawania metodą MAG-135 7.Część VII - Systemy alarmowe 8.Część VIII - Kurs małej księgowości i obsługi kasy fiskalnej 9.Część IX - Kurs Języka Migowego 10.Część X- Kurs kadry i płace + program Symfonia 11.Część XI- Kurs kelnerski 12.Część XII- Kurs podstawy księgowania z umiejętnością obsługi komputerowych programów księgowych. 13.Część XIII- Menager restauracji 14.Część XIV - Baristyczny-Art. Latte Uczestnikami kursów będą uczniowie szkół zawodowych z terenu powiatu olkuskiego, będący jednocześnie uczestnikami projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej z 14 części zamówienia wykazanych poniżej. CZĘŚĆ I Kurs ogrodniczy dostosowany do potrzeb młodzieży uczęszczającej do Zespołu Szkół Specjalnych Liczba uczestników - 10 Kurs w wymiarze co najmniej 30 godzin Program kursu powinien obejmować co najmniej zagadnienia: -z zakresu prac ogrodniczych -wymagania najpopularniejszych roślin ogrodowych -właściwy dobór roślin -zasady uprawy i pielęgnacji drzew owocowych, warzyw i roślin ozdobnych -zakładanie trawników i rabat Metody pracy: -zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum -ćwiczenia praktyczne Miejsce realizacji: Zespół Szkół nr 5 w Olkuszu, ul. Kochanowskiego 2 Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.06.2012r. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu uczeń powinien otrzymać dyplom ukończenia kursu zawierający tematykę zajęć oraz ilość godzin przypadających na poszczególne tematy. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy. CZĘŚĆ II - Degustacja win Liczba uczestników: 3 osoby W związku z niewielką liczbą uczestników kursu, Zamawiający dopuszcza włączenie kursantów do grupy z poza niniejszego Zamówienia. Seminarium w wymiarze co najmniej 15 godzin Program kursu powinien obejmować co najmniej: I - teoria 1.Słownictwo i pojęcia związane z winem 2.Historia wina 3.Regiony winiarskie i odmiany winorośli 4.Klasyfikacja i typologia win 5.Proces produkcji win 6.Wprowadzenie do degustacji 7.Zasady podawanie i doboru win do potraw 8.Kupowanie, przechowywanie i podawanie win 9.Praktyczne porady II - panel degustacyjny 1.Degustacja co najmniej 15 gatunków win Metody pracy: -zajęcia teoretyczne -zajęcia praktyczne Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 20.04.2012r. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu zawierający tematykę zajęć oraz ilość godzin przypadających na poszczególne tematy. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy. CZĘŚĆ III Pierwsza pomoc Liczba uczestników: 10 Seminarium w wymiarze co najmniej 10 godzin Program kursu powinien obejmować co najmniej: 1.Prawne aspekty udzielania pierwszej pomocy, 2.Standardy w ratownictwie medycznym i przedmedycznym, -Wg Europejskiej Rady Resuscytacji, -Wg Amerykańskiego Towarzystwa Kardiologii, 3.Bezpieczeństwo ratownika, 4.Bezpieczeństwo otoczenia, 5.Środki ochrony własnej ratownika, 6.Prawidłowe wezwanie pomocy, 7.Reakcja organizmu na niedotlenienie, 8.Łańcuch przeżycia, 9.Reguła ABC, 10.Ocena stanu świadomości, 11.Udrożnianie dróg oddechowych, 12.Ocena oddychania, metoda WIDZĘ, SŁYSZĘ, CZUJĘ (pokaz na fantomie), 13.Ocena stanu układu krążenia, 14.Nieprzytomny - POZYCJA BOCZNA USTALONA (pokaz), 15.Zatrzymanie oddechu (sztuczne oddychanie metodą usta-usta), 16.Zatrzymanie krążenia i oddechu - dorośli, 17.Prowadzenie resuscytacji krążeniowo-oddechowej przez jednego ratownika - ćwiczenia na fantomie, 18.Prowadzenie resuscytacji krążeniowo-oddechowej przez dwóch ratowników - ćwiczenia na fantomie, 19.Postępowanie w przypadku zachłyśnięcia ciałem obcym, 20.Zasady bezpieczeństwa użycia AED (automatycznego defibrylatora zewnętrznego), 21.Prowadzenie resuscytacji krążeniowo-oddechowej z użyciem AED, 22.Wstrząs - definicja, objawy, postępowanie, 23.Udzielanie pomocy w urazach, 24.Nagłe stany zagrożenia życia, 25.Pomoc dzieciom i niemowlętom. Metody pracy: -zajęcia teoretyczne -zajęcia praktyczne Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 20.04.2012r Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu zawierający tematykę zajęć oraz ilość godzin przypadających na poszczególne tematy. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy CZĘŚĆ IV Operator koparko-ładowarki klasy III Liczba uczestników: 10 osób Kurs w wymiarze co najmniej 202 godzin w tym: 116 godzin zajęć teoretycznych, 60 godzin praktycznych oraz 26 godzin stażu wstępnego Kurs musi być przeprowadzony w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. nr 118 z dnia 15.10.2001 r. poz. 1263). Kurs powinien przygotować uczestnika do podejścia do egzaminu zewnętrznego, którego pozytywny wynik skutkuje wydaniem książeczki operatora Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Metody pracy: -zajęcia teoretyczne -zajęcia praktyczne w wymiarze co najmniej 116 godzin Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 czerwiec 2012 Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenę kursu organizację egzaminu zewnętrznego oraz cenę jednokrotnego podejścia każdego uczestnika do tego egzaminu Część V - Kurs przygotowujący do egzaminu kwalifikacyjnego na uprawnienia E w zakresie Eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych do 1kV i powyżej Liczba uczestników: 20 osób (minimum 2 grupy) Kurs w wymiarze co najmniej 45 godzin Zakres tematyczny szkolenia obejmuje co najmniej następujące zagadnienia: 1.obowiązujące przepisy w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1 kV, 2.bhp, organizację pracy, ochronę przeciwporażeniową, 3.ratownictwo, 4.instalacje elektroenergetyczne i zabezpieczenia do 1 kV, 5.urządzenia oświetlenia elektrycznego wewnętrznego, 6.elektryczne urządzenia napędowe, prostowniki i akumulatory, rozdzielnice. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 20.04.2012r. Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenę kursu cenę jednokrotnego podejścia uczestnika do egzaminu zewnętrznego. CZĘŚĆ VI Kurs spawania metodą MAG-135 Liczba uczestników - 20 (minimum 2 grupy) MAG - 135 - spawanie łukowe elektrodą topliwą w osłonie gazu aktywnego blach i rur spoinami pachwinowymi, w wymiarze co najmniej 148 godzin Program kursu powinien obejmować elementy: Program kursu powinien być oparty na programach Międzynarodowego Instytutu Spawalnictwa i Europejskiej Federacji Spawalniczej lub programach własnych Instytutu Spawalnictwa (zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa: W-07-IS-02.) Program powinien pozwolić na podejście do egzaminu zewnętrznego. Metody pracy: 1)zajęcia teoretyczne 2)zajęcia praktyczne - co najmniej 100 godzin. Zamawiający wymaga pokrycia kosztów badań lekarskich dla każdego z kursantów niezbędnych przy ubieganiu się o uzyskanie stosownych uprawnień oraz pokrycia kosztów jednokrotnego egzaminu dla każdego z kursantów, po zdaniu którego uczestnicy otrzymują książeczkę spawacza, Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 maj 2012 Część VII - Systemy alarmowe Liczba uczestników: 12 Kurs w zakresie co najmniej 36 godzin Tematyka kursu: 1.Omówienie cech i zasad działania systemów alarmowych. 2.Zasady projektowania systemów alarmowych. 3.Zapoznanie teoretyczne z centralami z serii Integra. 4.Zajęcia praktyczne związane z centralami Integra. 5.Zapoznanie teoretyczne z urządzeniami współpracującymi z Integrą. 6.Zajęcia praktyczne związane z modułami współpracującymi z Integra. a.Moduły przewodowe rozszerzające wejścia i wyjścia. b.Moduły bezprzewodowe. c.Wizualizacja stanów systemu alarmowego 7.Ćwiczenia praktyczne z programowania central, 8.Zapoznanie się z możliwościami komunikacyjnymi Integry ( linia telefoniczna , gsm, sieć TCP-IP), 9.Zajęcia praktyczne związane z możliwościami komunikacyjnymi, 10.Teoretyczne i praktyczne zajęcia z zakresu powiadamiania i monitorowania, 11.Projektowanie systemu alarmowego, 12.Praktyczne wykonanie zaprojektowanego systemu, 13.Zagadnienia marketingowo-handlowe w zakresie obsługi klienta Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 20.04.2012r. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu zawierający tematykę zajęć oraz ilość godzin przypadających na poszczególne tematy. Część VIII - Kurs małej księgowości i obsługi kasy fiskalnej Liczba uczestników: 18 osób w co najmniej dwóch grupach. Kurs w zakresie co najmniej 40 godzin Tematyka kursu: 1.Podstawy prawne i zasady prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach, 2.Zasady sporządzania, obiegu, kontroli i przechowywania dowodów księgowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, 3.Zasady opodatkowania MiSP 4.Uproszczone formy ewidencji księgowej, 5.Zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, 6.dokumentowanie zdarzeń gospodarczych z użyciem programów komputerowych - operacje związane z obrotem pieniężnym, zakupem, sprzedażą, kosztami, 7.Prowadzenie różnych kartotek z wykorzystaniem programów komputerowych 8.Ewidencja środków trwałych u podatników prowadzących PKPiR z wykorzystaniem programów komputerowych, 9.Dokumentacja rozrachunków z tytułu wynagrodzeń z wykorzystaniem programów komputerowych, 10.Prowadzenie uproszczonych form ewidencji księgowej z użyciem programów komputerowych, 11.Rozrachunki przedsiębiorstwa z ZUS za pośrednictwem programu PŁATNIK, 12.Rozrachunki przedsiębiorstwa z Urzędem Skarbowym, 13.Obsługa kas fiskalnych różnych typów, 14.Obsługa terminali kart płatniczych. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 czerwiec 2012r. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami. Zgodnie z par. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006 r. (Dz.u.Nr 31, poz 216) organizatorem kształcenia w formach pozaszkolnych może być: 1.Placówka kształcenia ustawicznego 2.Placówka kształcenia praktycznego 3.Ośrodek doskonalenia zawodowego 4.Osoba prawna i fizyczna prowadząca działalność oświatową wymienioną w art. 83a ust 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (DZ. U. Z 2004 R, NR 256, POZ 2572 z późn. Zm.) dla tych form kształcenia dla których uzyskała akredytację Kuratora Oświaty z art. 68b tejże ustawy. Część IX- Kurs języka migowego Liczba uczestników: 6 Kurs w zakresie co najmniej 60 godzin Tematyka kursu: 1.Podstawy problematyki środowiska osób niesłyszących i ich potrzeb ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji społecznej. 2.Podstawy wiedzy o języku migowym i jego zastosowaniach w komunikacji z niesłyszącymi. 3.Nabycie praktycznych umiejętności w posługiwaniu się polskim alfabetem palcowym oraz podstawowymi liczebnikami głównymi i porządkowymi. 4.Poznanie co najmniej 400 podstawowych znaków pojęciowych języka migowego oraz technikę ich używania zgodnie z zasadami, zarówno Systemu Językowo-Migowego (SJM) jak też Polskiego Języka Migowego (PJM) w tym opanowanie słownictwa z zakresu turystyki i rekreacji. 5.Rozumienie wypowiedzi sformułowanych w języku migowym Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.06.2012r. Kurs języka migowego musi się zakończyć egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez komisję w skład której wchodzą wykładowcy języka migowego oraz co najmniej jeden przedstawiciel Polskiego Związku Głuchych. Uczestnicy kursu otrzymują zaświadczenie wydane przez Polski Związek Głuchych potwierdzające uczestnictwo w kursie oraz certyfikat z wpisaną oceną końcową, po zdanym egzaminie. Część X- Kurs kadry i płace z programem Symfonia Liczba uczestników: 6 Kurs w wymiarze co najmniej 60 godzin Tematyka kursu: 1.Prawo pracy (rodzaje umów o pracę, wynagrodzenie, czas pracy, odpowiedzialność materialna, urlopy, przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, akta personalne, prowadzenie dokumentacji pracowniczej), 2.Ubezpieczenia społeczne - rozliczenia z ZUS (podleganie ubezpieczeniom, zgłaszanie płatników i ubezpieczonych, składki: podstawa i zasady ustalania, terminy i formy płatności, dokumenty rozliczeniowe, zasiłki z ubezpieczenia społecznego, kapitał początkowy, 3.Prawo podatkowe (podatek dochodowy od osób fizycznych-obowiązki zakładu pracy jako płatnika), 4.Odpowiedzialność pracownika (kodeks cywilny, kodeks pracy, kodeks karny- przepisy szczegółowe), 5.Archiwizacja dokumentów, 6.Obsługa programów komputerowych wspomagających pracę działów kadrowo - płacowych (płatnik, programy kadrowo - płacowe: Logotech AA, Comarch, Symfonia, Rakssol, Vulkan). Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 20.04.2012r. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami. Zgodnie z par. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006 r. (Dz.u.Nr 31, poz 216) organizatorem kształcenia w formach pozaszkolnych może być: 1.Placówka kształcenia ustawicznego 2.Placówka kształcenia praktycznego 3.Ośrodek doskonalenia zawodowego 4.Osoba prawna i fizyczna prowadząca działalność oświatową wymienioną w art. 83a ust 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (DZ. U. Z 2004 R, NR 256, POZ 2572 z późn. Zm.) dla tych form kształcenia dla których uzyskała akredytację Kuratora Oświaty z art. 68b tejże ustawy. Część XI- Kurs kelnerski Liczba uczestników: 10 Kurs kelnerski w wymiarze co najmniej 32 godzin (spotkania maksymalnie 8 godzinne w weekendy lub inne dni wolne). Program kursu powinien obejmować co najmniej zagadnienia: -Przygotowanie do pracy -Techniki kelnerskie -Podstawowe informacje nt. kawy i napojów kawowych, w tym obsługa ekspresu ciśnieniowego i sposoby przygotowywania -Pojęcie aperitif i degestif - zasady i przykłady zastosowania -Zasady obsługi gości -Napoje i alkohole - rozróżnianie i sposoby podawania ze szczególnym uwzględnieniem win (nazwy, rodzaje, umiejętność doboru do potraw, etykiety win) -Obsługa klienta na różnych etapach - od powitania do pożegnania Metody pracy: -zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum -ćwiczenia praktyczne Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 20.04.2012r. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami. Zgodnie z par. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006 r. (Dz.u.Nr 31, poz 216) organizatorem kształcenia w formach pozaszkolnych może być: 1.Placówka kształcenia ustawicznego 2.Placówka kształcenia praktycznego 3.Ośrodek doskonalenia zawodowego 4.Osoba prawna i fizyczna prowadząca działalność oświatową wymienioną w art. 83a ust 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (DZ. U. Z 2004 R, NR 256, POZ 2572 z późn. Zm.) dla tych form kształcenia dla których uzyskała akredytację Kuratora Oświaty z art. 68b tejże ustawy. Część XII- Kurs podstawy księgowania z umiejętnością obsługi komputerowych programów księgowych. Liczba uczestników: 12 Kurs w wymiarze co najmniej 60 godzin Tematyka kursu: 1.Podstawy księgowości: -Podstawy prawne i zasady prowadzenia rachunkowości, -Dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości, -Podstawowe zasady otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych. 2.Obsługa programów Rachmistrz,Subiekt,Rewizor, 3.Obsługa program Płatnik. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 20.04.2012r. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami. Zgodnie z par. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006 r. (Dz.u.Nr 31, poz 216) organizatorem kształcenia w formach pozaszkolnych może być: 1.Placówka kształcenia ustawicznego 2.Placówka kształcenia praktycznego 3.Ośrodek doskonalenia zawodowego 4.Osoba prawna i fizyczna prowadząca działalność oświatową wymienioną w art. 83a ust 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (DZ. U. Z 2004 R, NR 256, POZ 2572 z późn. Zm.) dla tych form kształcenia dla których uzyskała akredytację Kuratora Oświaty z art. 68b tejże ustawy. Część XIII - Menager restauracji Liczba uczestników: 3 osoby Kurs manager restauracji w wymiarze co najmniej 64 godziny (spotkania maksymalnie 8 godzin dziennie w weekendy lub w dni wolne). Program kursu powinien obejmować co najmniej zagadnienia: -Obowiązki managera restauracji -Elementy zarządzania -Specyfika zarządzania restauracją -Rekrutacja pracowników -Organizacja pracy serwisu kelnerskiego oraz pracy w barze -Typologia alkoholi, miksologia, enologia -Obsługa konsumenta Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy W związku z niewielką liczbą uczestników kursu Zamawiający dopuszcza włączenie kursantów do grupy spoza niniejszego zamówienia. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu zawierający tematykę zajęć oraz ilość godzin przypadających na poszczególne tematy. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.06.2012 r. Część XIV - Baristyczny-Art. Latte Liczba uczestników: 2 osoby Kurs baristyczny z elementami art latte w wymiarze minimum 8 godzin. Program kursu powinien obejmować co najmniej zagadnienia: -Podstawy teoretyczne (zarys historyczny, odmiany kawy, regiony uprawy, sposoby przetwarzania i palenia, najważniejsze metody przyrządzania i serwowania napojów kawowych) -Zajęcia praktyczne: -Obsługa ekspresu ciśnieniowego -Espresso -Kawy mleczne -Kawy deserowe -Art latte Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy 3 Metody pracy: -zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum -ćwiczenia praktyczne W związku z niewielką liczbą uczestników kursu Zamawiający dopuszcza włączenie kursantów do grupy spoza niniejszego zamówienia. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 29.02.2012 r. Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami. Zgodnie z par. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006 r. (Dz.u.Nr 31, poz 216) organizatorem kształcenia w formach pozaszkolnych może być: 1.Placówka kształcenia ustawicznego 2.Placówka kształcenia praktycznego 3.Ośrodek doskonalenia zawodowego 4.Osoba prawna i fizyczna prowadząca działalność oświatową wymienioną w art. 83a ust 2 Ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (DZ. U. Z 2004 R, NR 256, POZ 2572 z późn. Zm.) dla tych form kształcenia dla których uzyskała akredytację Kuratora Oświaty z art. 68b tejże ustawy. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAPEWNIĆ (dotyczy wszystkich części zamówienia) -Wykonawca zobowiązany jest do wkalkulowania w cenę oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją kursu, w tym także wynajmu sal. -Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz jeżeli to konieczne odzież ochronną i sprzęt ochronny. Wykonawca musi dla każdego uczestnika kursu zagwarantować miejsce siedzące (stolik-ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. -W przypadku kursów z obsługą programów komputerowych wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi stanowisko komputerowe wraz ze sprzętem i oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia kursu. -Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi pakiet materiałów szkoleniowych. -Jeżeli kurs odbywa się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego to Zamawiający odpowiedzialny jest za wskazanie lokalizacji zgodnej z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. -Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne i teoretyczne, materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (notatnik, długopis). -Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, -listę obecności -protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, -imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, -rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. -dokumentacja zdjęciowa obejmująca co najmniej 10 różnych zdjęć -Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy. -Po zakończeniu kursu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginały ww. dokumentów oraz dokumentację fotograficzną na nośniku (płyta CD, DVD). -Wykonawca zapewni w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, Wykonawca zapewni 1 gorący posiłek (catering) dla uczestników projektu. -Zaleca się aby kursy były przeprowadzone na terenie Gminy Olkusz. Dopuszcza się jednak możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych poza Gminą Olkusz na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego, z tym że odległość z miejscowości, gdzie będą prowadzone kursy do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km. W przypadku, gdy kurs odbywać się będzie poza terenem Gminy Olkusz, Wykonawca pokrywa koszty transportu uczestników, dodatkowo w przypadku grup równych bądź większych niż 10 osób odpowiada również za organizację transportu oraz opiekę w czasie przejazdu. -Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. -Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. -Przy kursach i szkoleniach tego wymagających, Wykonawca uwzględni w cenie opłacenie 1 egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli taki jest przewidziany, a także pozostałe koszty organizacyjne. -Wykonawca dokona ubezpieczenia NW uczestnika kursu, w przypadku gdy będzie to konieczne. W szczególności uczestników kursu Operatora koparko-ładowarki, który powinien być ubezpieczony na kwotę co najmniej 10.000,00 zł. -Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami). Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich odbioru do siedziby Biura ds. realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w Olkuszu, w terminie 7 dni od daty ich wydania uczestnikom kursów zawodowych. -Dane osobowe niezbędne do wydania zaświadczeń lub certyfikatów Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. -Wykonawca zobowiązuje się przedstawić w siedzibie Biura ds. realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w Olkuszu, nie później niż do 4 dnia roboczego każdego miesiąca, uwierzytelnionych kopii list obecności uczestników zajęć za miesiąc poprzedni, potwierdzonych własnoręcznym podpisem osób skierowanych na kurs oraz podpisem osoby prowadzącej kurs. -Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 3 dni) o każdej nieobecności uczestnika na kursie. -Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie i godzinie egzaminu wewnętrznego i egzaminu zewnętrznego. -Wykonawca niezwłocznie, tj. w ciągu 3 dni, zawiadomi (w formie pisemnej) Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego kursu. -Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -W pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu. -Sugeruje się, aby kursy szkolenia seminaria odbywały się w dni wolne od nauki bądź w dni powszednie po godzinie 16.00 pod warunkiem uzyskania zgody kursantów oraz koordynatora projektu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ I Kurs ogrodniczy dostosowany do potrzeb młodzieży uczęszczającej do Zespołu Szkół Specjalnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KWIACIARNIA Anna Jasinowska, ul. Bella 1/6,, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8850,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II - Degustacja win.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Agencji Rozwoju Lokalnego S.A., ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ III Pierwsza pomoc.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach- Centrum Kształcenia Zawodowego w Olkuszu, ul. Fr. Nullo 20, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5221,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ IV Operator koparko-ładowarki klasy III.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji Zawodowej CARGO,, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17985,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V - Kurs przygotowujący do egzaminu kwalifikacyjnego na uprawnienia E w zakresie Eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych do 1kV i powyżej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Agencji Rozwoju Lokalnego S.A., ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: CZĘŚĆ VI Kurs spawania metodą MAG-135.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEHAP-BUD s.c. Ewa, Eugeniusz Winiarscy,, ul. Grunwaldzka 71/2, 32-541 Trzebinia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część VII - Systemy alarmowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM SZKOLENIOWO WDROŻENIOWE PMP Controls spółka cywilna, ul. Jasna Rola 119, 43-300 Bielsko- Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4716,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4716,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6744,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część VIII - Kurs małej księgowości i obsługi kasy fiskalnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM SZKOLENIOWO WDROŻENIOWE PMP Controls spółka cywilna,, ul. Jasna Rola 119, 43-300 Bielsko- Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7996,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7996,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Część IX- Kurs języka migowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach- Centrum Kształcenia Zawodowego w Olkuszu,, ul. Fr. Nullo 20, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9540,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Część X- Kurs kadry i płace z programem Symfonia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM SZKOLENIOWO WDROŻENIOWE PMP Controls spółka cywilna,, ul. Jasna Rola 119, 43-300 Bielsko- Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Część XI- Kurs kelnerski.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Agencji Rozwoju Lokalnego S.A.,, ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Część XII- Kurs podstawy księgowania z umiejętnością obsługi komputerowych programów księgowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM SZKOLENIOWO WDROŻENIOWE PMP Controls spółka cywilna,, ul. Jasna Rola 119, 43-300 Bielsko- Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Część XIII - Menager restauracji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego,, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3270,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7839,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Część XIV - Baristyczny-Art. Latte.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Agencji Rozwoju Lokalnego S.A., ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.