eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawa świeżych warzyw i owoców



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98504 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Racibórz: Dostawa świeżych warzyw i owoców
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień", krajowy numer identyfikacyjny 125504400000, ul. ul. Grzonki 1, 47400 Racibórz, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 152 001, faks 324 152 001, e-mail dps.zlota.jesien@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa świeżych warzyw i owoców

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.252.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w ilości i asortymencie jak niżej: Lp. Nazwa artykułu Jedn, miary Ilość dostawy 1 Ziemniaki gat. I: np.: bryza, santa, maryna kg 6.000 2 Ziemniaki "młode" kg 5.500 3 Buraki ćwikłowe: czerwona kula, bikores kg 1.300 4 Botwinka szt 80 5 Brokuł szt 50 6 Bób kg 10 7 Cebula extra łuskana kg 280 8 Cukinia kg 100 9 Czosnek kg 20 10 Fasola biała średnia kg 50 11 Fasola szparagowa żółta kg 100 12 Groch łuskany kg 40 13 Kapusta czerwona np. rona kg 150 14 Kapusta czerwona szt 50 15 Kapusta pekińska gat. I kg 50 16 Kapusta pekińska gat. I szt. 200 17 Kapusta biała np. kolorama, lian kg 300 18 Kapusta biała szt 200 19 Kapusta włoska kg 50 20 Kapusta kiszona kg 450 21 Kalafior szt 500 22 Koper zielony pęczek 1.000 23 Lubczyk pęczki 300 24 Marchew gat. I. kg 2.800 25 Ogórek sałatkowy krótki kg 300 26 Ogórek małosolny kg 100 27 Ogórek kiszony kg 300 28 Pietruszka korzeń myty kl.ex.I kg 900 29 Pietruszka natka pęczek 900 30 Papryka czerwona gat. I kg 80 31 Papryka krajowa: żółta, zielona kg 30 32 Pieczarki gat. I kg 80 33 Por kg 30 34 Pomidory gat I ok 180-200g/szt kg 1.900 35 Rzodkiewka pęczek 800 36 Sałata ok. 300gr, gat. I szt 900 37 Sałata lodowa szt 600 38 Seler korzeń biały, myty gat I kg 950 39 Szczaw pęczki 50 40 Szczypior - cebulka zielona pęczki 750 41 Szpinak kg 80 42 Arbuz kg 700 43 Banany gat. I ok 200 g/szt kg 600 44 Cytryny kl. I , kal. 4-5 kg 200 45 Grapefruit gat.I np. Floryda ok. 300g/szt kg 200 46 Kiwi gat I ok 80 -100g/szt kg 300 47 Kiwi gat I ok. 120 g/szt układane na plecie szt 1.200 48 Mandarynki gat.I ok 70g/szt kg 400 49 Nektaryny/ brzoskwinie gat I ok. 150 g/szt kg 250 50 Nektaryny/ brzoskwinie gat I ok. 150g/szt szt układane na palecie szt 600 51 Pomarańcze gat I ok. 250g/szt kg 700 52 Winogrona gat. I kg 500 53 Czereśnie kg 50 54 Jabłka kl. I np.: gloster, golden, delicjusz ok. 200g/szt kg 2.300 55 Jagody kg 150 56 Maliny kg 300 57 Porzeczka czarna kg 30 58 Porzeczka czerwona kg 80 59 Truskawki gat. I kg 60 60 Wiśnie kg 70 61 Gruszki kg 80 62 Śliwki kg 100 63 Morele kg 30 Wszystkie warzyw i owoce muszą być I klasy, I gatunku, ilości w/w asortymentu określone są szacunkowo w skali 6-ciu miesięcy i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Pozycje na niektóre warzywa i owoce ujęto podwójnie z uwagi na sezon w którym są sprzedawane - cena za 1 szt oraz cena za 1 kg. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio trzy razy w tygodniu w dni robocze w godz. od 7:00 - 10:00. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem. Miejscem dostawy jest DPS "Złota Jesień" ul. Grzonki 1 47-400 Racibórz

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 03220000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT69230.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo Usługowa Krzysztof Węglowski, , ul.Szkolna 16, 47-400, Racibórz, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69954.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69954.83
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71885.31
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę zgodnie z przepisami Pzp wskazanymi jak niżej: Uzasadnienie prawne: art. 70 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot zamówienia jest towarem łatwo dostępnym, masowym, na rynku istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować zmówienie. Do złożenia oferty zaproszono wykonawców, z którymi DPS współpracował w latach ubiegłych , a wykonawcy dostarczali towar wysokiej jakości i rzetelnie realizowali umowę oraz wybranych wykonawców z regionu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.