eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Organizacja wypoczynku letniego dzieci z rodzin objętych pomocą społeczną z terenu miasta Brzeg w miesiącu lipcu i sierpniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Brzeg: Organizacja wypoczynku letniego dzieci z rodzin objętych pomocą społeczną z terenu miasta Brzeg w miesiącu lipcu i sierpniu
Numer ogłoszenia: 98392 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wypoczynku letniego dzieci z rodzin objętych pomocą społeczną z terenu miasta Brzeg w miesiącu lipcu i sierpniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wykonania zamówienia jest usługa organizacji wypoczynku letniego dla dzieci z rodzin objętych pomocą społeczna z terenu miasta Brzeg w miesiącu lipcu i sierpniu 2008 roku Pakiet I - organizacja wypoczynku dla dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w lipcu, lub na przełomie lipca i sierpnia Pakiet II - organizacja wypoczynku dla dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w sierpniu. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: organizacji wypoczynku w miejscowości o dużych walorach turystycznych i klimatycznych. Wykonawca powinien zapewnić dowóz dzieci z miejsca zbiórki w Brzegu na miejsce wypoczynku oraz przywóz dzieci z miejsca wypoczynku do miejsca zamieszkania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przejazdów nocnych z wyjątkiem przejazdów transportem kolejowym. Po przyjeździe na miejsce wypoczynku dzieci otrzymają pierwszy ciepły posiłek w postaci obiadu. Powrót dzieci z wypoczynku będzie się odbywał na takich samych zasadach tj. wyjazd w godzinach rannych, po śniadaniu lub w godzinach dopołudniowych, przejazd do miejsca zamieszkania najdalej do godziny 20 tej tego samego dnia, nie dotyczy przejazdów transportem kolejowym. Wypoczynek dotyczy dzieci w wieku od 7 do 13 lat. Dzieci powinny być zakwaterowane w pokojach 3-6 osobowych. Dzieci powinny mieć łatwy dostęp do sanitariatów i ciepłej wody, natrysków zgodnie z wymogami SANEPID-u oraz możliwość korzystania z telefonu stacjonarnego znajdującego się na terenie ośrodka. Dzieci będą otrzymywały cztery posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z zalecanymi Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. Gramatura jednego posiłku powinna wynosić około: śniadanie 510 g, obiad - 1040 g (obiad półmięsny - 650 g, obiad mięsny 600 g), podwieczorek - 100 g, kolacja 280 g. Kaloryczność dziennych posiłków winna wynosić średnio 2. 537 kilokalorii. . Podczas całodniowych wycieczek autokarowych dzieci będą otrzymywały jeden posiłek ciepły, a na drogę powrotną z wypoczynku do miejsca zamieszkania, suchy prowiant. Wykonawca zapewni: - bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku - udział wykwalifikowanego personelu kierowniczego i opiekuńczo wychowawczego (jeden opiekun na maksymalnie 15 podopiecznych) - ratownika WOPR-u - całodobowa opiekę medyczno - sanitarną w postaci pielęgniarki zakwaterowanej na terenie ośrodka i lekarza do dyspozycji cała dobę na telefon, - ubezpieczeni dzieci od NW - przedstawi kuratorowi oświaty właściwemu ze względu na lokalizację placówki dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej a także zasad jego organizowania (Dz.U. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dzieciom: - co najmniej 2 wycieczki autokarowe w turnusie - zaplecze do zajęć rekreacyjno - sportowych - zabawy konkursy, gry zespołowe, zajęcia tematyczne, wycieczki piesze po okolicy zgodnie ze złożoną ofertą. Liczba dni składająca się na turnus 14 dni. Lista dzieci uprawnionych do korzystania z wypoczynku zostanie sporządzona przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu i przedłożona Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości świadczonej przez Wykonawcę usługi, przez niego pracowników MOPS w Brzegu lub Urzędu Miasta w Brzegu. W trakcie jednego turnusu wypoczynkowego mogą mieć miejsce min. 2 kontrole warunków pobytu dzieci na wypoczynku. Kontrole odbywają się na koszt Zamawiającego, dlatego też Zamawiający nie ma obowiązku informować Wykonawcy o terminie przeprowadzenia kontroli. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania kontrolującemu miejsca noclegu, jeżeli zajdzie taka potrzeba. 2) Strony ustalają że obowiązująca forma odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz tytułu odstąpienia od jej wykonania są kary umowne. Wykonawca zapłaci karę umowną z tytułu: - odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto za dany turnus, o którym mowa w § 5 wzoru umowy. - niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w wysokości 15 % wynagrodzenia umownego brutto za dany turnus, o którym mowa w § 5 wzoru umowy. W razie istotnej zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach bez obowiązku zapłaty wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do potrącenia kary umownej z wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku gdy kary umowne przewidziane w § 7ust. 2 lit a i b wzoru umowy nie pokrywają szkody, Zamawiającemu przysługuje prawo żądania odszkodowania na zasadach ogólnych. Za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się nie zapewnienie dzieciom przez Wykonawcę: a) w zakresie opieki nad dziećmi we szczególności: - udziału wykwalifikowanego personelu opiekuńczo - wychowawczego lub zapewnienie w ilości mniejszej niż wynikająca ze wzoru umowy, - udziału ratownika WOPR-u, - całodobowej opieki medyczno - sanitarnej (lekarz, pielęgniarka), - merytorycznego nadzoru właściwego Kuratorium Oświaty, b) w zakresie zakwaterowania i wyżywienia w szczególności: - wymaganej przez Zamawiającego liczby posiłków w ciągu dnia - zaoferowanej przez Wykonawcę w ofercie warunków zakwaterowania -warunkowe sanitarnych wymaganych przepisami SANEPID-u - niespełnienie przez wykonawcę wymogów określonych w § 2 pkt 2 wzoru umowy c) w zakresie programu wypoczynkowego w szczególności: - odstąpienie od realizacji w całości lub w części programu wypoczynkowego zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie programu. Jeżeli pogoda lub inne okoliczności obiektywne uniemożliwiają Wykonawcy realizację wcześniej zaplanowanego programu, Wykonawca ma obowiązek zapewnić program zastępczy o zbliżonych walorach atrakcyjności. W takich okolicznościach kara umowna, o której mowa w §7 wzoru nie będzie naliczana.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów Kod CPV wg słownika 2008: 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 07.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 specyfikacji oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na organizacji letniego wypoczynku dzieci nad morzem, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie na zał. nr 3 do oferty. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie, e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, f) zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wydanego na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych /Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm./ g) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na zał. nr 4 do oferty (na wykazie należy wpisać z imienia i nazwiska cały personel opiekuńczo-wychowawczy, ratownika WOPR-u, osoby przewidziane do sprawowania opieki medycznej - pielęgniarka i lekarz, jak też osobę lub osoby bezpośrednio nadzorujące i odpowiedzialne w imieniu Wykonawcy za pracę w/w personelu) - na zał. nr 4. h) opis programu wypoczynku w wybranym przez wykonawcę pakiecie na zał. nr 5 - w formie wybranej przez Wykonawcę - ze szczególnym uwzględnieniem: -propozycji całodniowych wycieczek autokarowych (co najmniej 2 w turnusie), - propozycji organizacji zabaw, konkursów, gier zespołowych, wycieczek pieszych po okolicach, -inne ważne wg wykonawcy informacje. i) opis warunków socjalno-bytowych w wybranym przez Wykonawcę pakiecie na zał. nr 6 - w formie wybranej przez Wykonawcę - ze szczególnym uwzględnieniem: -szczegółowego opisu warunków zakwaterowania, - opisu położenia ośrodka, - opisu zaplecza sportowo-rekreacyjnego, -opisu położenia miejscowości wraz z atrakcjami turystycznymi znajdującymi się w danej miejscowości i jej okolicy, -inne ważne wg wykonawcy informacje. j) kartę kwalifikacyjną obiektu kolonijnego na lato 2008 roku, k) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Atrakcyjność oferty programowej - 20
  • 3. Warunki socjalno-bytowe - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jabłkowa 5, 49-300 Brzeg.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, Biuro Podawcze, parter budynek A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wypoczynku dla dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w lipcu, lub na przełomie lipca i sierpnia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Atrakcyjność oferty programowej - 20
    • 3. Warunki socjalno-bytowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wypoczynku dla dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w sierpniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Atrakcyjność oferty programowej - 20
    • 3. Warunki socjalno-bytowe - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.