eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Wzmocnienie nawierzchni dróg gminnych destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Stare Babice: Wzmocnienie nawierzchni dróg gminnych destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem
Numer ogłoszenia: 98369 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123192 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie nawierzchni dróg gminnych destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie istniejących nawierzchni dróg gminnych, utwardzonych kruszywem mineralnym lub betonowym, destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na wykonaniu dwóch rodzajów robót: 1)Zadanie 1 - Wykonanie wzmocnienia nawierzchni destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na niżej wymienionych ulicach: a)ul. Kontuszowa we wsi Lipków, wzmocnienie nawierzchni destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 540 m i szerokości około 5m (około 2700 m2); b)ul. Brahmsa we wsi Klaudyn - wzmocnienie nawierzchni destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 270 m i szerokości około 5 m (około 1350 m2); c)ul. Wieniawskiego we wsi Klaudyn - wzmocnienie nawierzchni destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 200 m i szerokości około 5 m (około 1000 m2); d)ul. Góreckiego we wsi Klaudyn - wzmocnienie nawierzchni destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 200 m i szerokości około 5 m (około 1000 m2); e)ul. Kiepury we wsi Klaudyn - wzmocnienie nawierzchni destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 240 m i szerokości około 5 m (około 1200 m2); według opisanej poniżej technologii: a)wyrównanie istniejącego podłoża oraz w razie potrzeby jego uzupełnienie kruszywem; b)profilowanie i zagęszczanie przygotowanego podłoża walcem stalowym wibracyjnym; c)zakup oraz dostarczenie destruktu bitumicznego na teren budowy wraz z rozłożeniem warstwy 10 cm (po zagęszczeniu) i wykonaniem spadku (daszkowy lub jednostronny) po 2 procent w stronę pobocza; d)regulacja istniejących w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej do poziomu nawierzchni jezdni, uzupełnienie powierzchni wokół urządzeń o średnicy ok. 0,5m; e)wyrównanie krawędzi jezdni; f)zagęszczenie destruktu walcem stalowym wibracyjnym; g)mechaniczne skropienie podłoża emulsją asfaltową kationową 70 procentową modyfikowaną, szybko-rozpadową; h)mechaniczne rozłożenie grysu bazaltowego, płukanego o uziarnieniu 5-8 mm; w przypadku dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia, druga warstwa grysu o uziarnieniu 2-5 mm; i)zawałowanie nawierzchni walcem gumowym; j)pielęgnacja nawierzchni w okresie rękojmi w przypadku tzw. pocenia poprzez zasypanie pocących się miejsc grysem bazaltowym; k)plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania około 10 cm l)rozłożenie warstwy kruszywa drogowego na poboczach szerokości ok 0,5 m - kliniec dolomitowy frakcji 4-31,5 mm (ze spadkiem 2 procent do terenu zielonego); dostarczane kruszywo dolomitowe musi być w palecie barwy szarej! Zamawiający nie dopuszcza stosowania kruszywa dolomitowego w barwie jednolitej mocno czerwonej, m)uporządkowanie terenu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania wzmocnienia nawierzchni destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem innych dróg gminnych o utwardzonej nawierzchni, na których wystąpi konieczność wzmocnienia nawierzchni destruktem bitumicznym z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia; Zamawiający w takim zleceniu określi powierzchnię robót oraz termin ich wykonania. 2)Zadanie 2 - Wykonanie powierzchniowego utrwalenia (dwukrotne lub jednokrotne) istniejących nawierzchni z destruktu bitumicznego na niżej wymienionych ulicach: a)ul. Batorego we wsi Topolin - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu bitumicznego na długości około 790 m i szerokości około 4 m (około 3160 m2), według opisanej poniżej technologii: a)mechaniczne oczyszczenie podłoża z frakcji piaskowych i pyłowych oraz luźnego destruktu i grysu bazaltowego z wywozem na odkład stały wskazany przez Zamawiającego; b)uzupełnienie ubytków w nawierzchni oraz wyrównanie jej destruktem cm celem nadania właściwego spadku 2 procent w stronę pobocza; c)zagęszczenie podłoża walcem stalowym wibracyjnym; d)mechaniczne skropienie podłoża emulsją asfaltową kationową 70 procentową modyfikowaną, szybko-rozpadową; e)mechaniczne rozłożenie grysu bazaltowego, płukanego o uziarnieniu 5-8 mm; w przypadku dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia druga warstwa grysu o uziarnieniu 2-5 mm; f)zawałowanie nawierzchni walcem gumowym; g)pielęgnacja nawierzchni w okresie rękojmi w przypadku tzw. pocenia poprzez zasypanie pocących się miejsc grysem bazaltowym; h)plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania około 10 cm; i)regulacja istniejących w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej do poziomu nawierzchni jezdni, uzupełnienie powierzchni wokół urządzeń w promieniu ok. 0,5m wzmocnionym emulsją destruktem i zagęszczenie; j)uporządkowanie terenu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania powierzchniowego utrwalenia innych dróg gminnych, na których wystąpi konieczność powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z destruktu bitumicznego z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia; Zamawiający w takim zleceniu określi powierzchnię robót oraz termin ich wykonania. 2.Warunki wykonania zamówienia: 1)UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przejezdności przez ww. ulice w dniach odbiorów odpadów komunalnych przez firmę BYŚ Wojciech Byśkiniewicz zgodnie z obowiązującym harmonogramem wywozu odpadów komunalnych w Gminie Stare Babice. 2)W terminie 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram wykonywania prac polegających na wzmocnieniu nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem z rozbiciem na poszczególne ulice objęte przedmiotem zamówienia oraz terminem ich wykonania. 3)Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 4)Zabrania się prowadzenia jakichkolwiek prac stanowiących przedmiot zamówienia w godzinach wieczornych i nocnych oraz w dni świąteczne, w szczególności dotyczy to: zwożenia i składowania destruktu oraz jego układania, używania maszyn budowlanych oraz innych prac powodujących uciążliwości dla mieszkańców. 5)Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje składowisko destruktu na terenie prowadzonych prac oraz je później uprzątnie i pozostawi w stanie z przed składowania materiału. 6)Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do placu budowy oraz dostęp do wody i energii elektrycznej. 7)Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymać na swój koszt ogrodzenie terenu i zaplecza budowy, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 8)Wykonawca wywiezie kruszywo i luźny destrukt lub inne elementy nadające się do wbudowania w drogę gruntową, na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostałe odpady Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 9)Roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. 10)Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. 11)W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji. Każde naruszenie zjazdu uzgadniać indywidualnie z Właścicielem posesji. W przypadku zgłoszenia przez Właściciela posesji zniszczonego wjazdu do posesji lub innego mienia roboty nie zostaną odebrane do momentu jego naprawy lub stwierdzeniu bezzasadności roszczenia przez komisję składającą się z Właściciela posesji, upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz pracownika Zamawiającego. 12)W przypadku pozostawienia odcinka robót w stanie zagrażającym mieszkańcom bądź użytkownikom ruchu Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć takie miejsce wyraźnym oznakowaniem, wygrodzić je i zastosować również oświetlenie ostrzegawcze. 13)W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren ich wykonywania w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 14)Po wyrównaniu istniejącego podłoża należy bezwzględnie zawiadomić pracownika Zamawiającego celem skontrolowania jakości podłoża i wyrażenia zgody na układanie warstwy destruktu. 15)Po wykonaniu warstwy destruktu bezwzględnie zawiadomić pracownika Zamawiającego celem skontrolowania jakości i wyrażenia zgody na powierzchniowe utrwalenie. 16)Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. 17)Wykonawca ma obowiązek pisemnie zgłaszać wykonanie każdej z ulic objętych przedmiotem zamówienia lub zleconego zakresu robót (inne drogi nieujęte zamówieniem). 18)Wykonawca ma obowiązek wykonania obmiarów wykonanych robót wraz z podaniem lokalizacji, obmiary należy przekazywać do Zamawiającego każdorazowo po wykonaniu robót określonych w harmonogramie bądź zleconych wraz ze zgłoszeniem o ich wykonaniu. 19)UWAGA! Wykonawca dokona regulacji istniejących w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej do poziomu nawierzchni jezdni w uzgodnieniu z ich właścicielami. W zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej zakończenie regulacji urządzeń infrastruktury należy potwierdzić protokołem odbioru z udziałem upoważnionego pracownika Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego EKO-BABICE Sp. z o.o. W przypadku braku takiego protokołu lub zgłoszenia przez Właściciela urządzeń braku ich regulacji wówczas roboty nie zostaną odebrane do czasu wykonania w/w czynności. 20)Zakończenie robót zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 21)Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 22)Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 23)W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczyć miejsce awarii oraz udzielić pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunąć awarię. O incydencie należy również powiadomić pracownika Zamawiającego. 24)Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. W szczególności dotyczy to przyklejania się emulsji asfaltowej i grysu do podwozi i nadwozi samochodów, ubrań itp. oraz przenoszenia się tych zabrudzeń na teren posesji i ewentualnych zniszczeń z tego powodu. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. 25)Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktury Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 26)W przypadku nie podjęcia i nie kontynuowania obowiązków wynikających z umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania robót objętych niniejszą umową innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 27)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 28)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 29)Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu przedmiotu umowy, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów oraz osób w obrębie wykonywanych robót drogowych. 30)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)organizacji i wykonywania prac, b)zabezpieczenia interesów osób trzecich, c)ochrony środowiska, d)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROG-REM Sp. z o.o., u. Mory 8, 01-330 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530707,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 323904,00

  • Oferta z najniższą ceną: 308366,10 / Oferta z najwyższą ceną: 366982,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.