To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-19
Ogłoszenie nr 98291 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.
Katowice: usługa serwisowania 10 urządzeń wielofunkcyjnych Xerox
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505295-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, krajowy numer identyfikacyjny
1544738200030, ul.
ul. Kossutha
13,
40844
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
(032) 7351547, 7351637, faks
327 351 636, e-mail
inwestycje@nfz-katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nfz-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa serwisowania 10 urządzeń wielofunkcyjnych Xerox
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):9/pn/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox posiadanych przez Zamawiającego, tj. Xerox WC 5790 (1 szt.), Xerox WC 5675 (1 szt.), Xerox WC 5655 (1 szt.), Xerox WC 5755 (6 szt.), Xerox WC 5230 (1 szt.), zgodnie z SIWZ, w tym z formularzem opis przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy. --Serwisowanie obejmuje swoim zakresem takie czynności, jak: a)przeglądy techniczne wraz z konserwacją każdego urządzenia co 120.000 kopii, jednak nie rzadziej niż raz na trzy (3) miesiące (tj. w sumie nie rzadziej niż cztery (4) razy w okresie trwania umowy); b)naprawy oraz dostarczanie i wymianę części zamiennych, c)dostarczanie i wymianę materiałów eksploatacyjnych (zgodnie z ich parametrami wytrzymałościowymi), zużywających się w czasie pracy urządzeń, w szczególności takich, jak: moduł kserograficzny, moduł utrwalania i filtr ozonu, toner, zespół rolek pobierających podajnika dokumentów, rolki pobierające zasobników papieru 1, 2, 3, 4, 5, moduł wywoływacza itp., za wyjątkiem papieru oraz zszywek. --Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część SIWZ. --Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. --Serwisowanie urządzeń winny wykonywać osoby przeszkolone w serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox odpowiednio z serii WC 52XX, z serii WC 56XX oraz z serii WC 57XX, przez producenta tych urządzeń. --Podstawą rozliczania Stron umowy będzie faktyczna ilość kopii dowolnego formatu wykonanych przez Zamawiającego na serwisowanych urządzeniach w danym miesiącu, z uwzględnieniem ceny netto za 100 kopii określonej dla danego urządzenia (podanej przez Wykonawcę w ofercie). Ilość kopii będzie ustalana w oparciu o stan licznika danego urządzenia. --Ilość kopii dowolnego formatu, jaka może zostać wykonana przez Zamawiającego w okresie 12 miesięcy świadczenia przez Wykonawcę usługi serwisowania: a) w przypadku urządzenia Xerox WC 5790 (1 szt.), Xerox WC 5675 (1 szt.), Xerox WC 5655(1 szt.), Xerox WC 5755 (6 szt.) - łącznie ilość kopii wynosi nie więcej niż 2.500.000. Zamawiający gwarantuje jednak Wykonawcy wykonanie w tym okresie łącznie co najmniej 2.100.000 kopii. Kopie dwustronne będą liczone jako dwie kopie. b) w przypadku urządzenia Xerox WC 5230 (1 szt.) - ilość kopii wynosi nie więcej niż 40.000. Zamawiający gwarantuje jednak Wykonawcy wykonanie w tym okresie co najmniej 20.000 kopii. Kopie dwustronne będą liczone jako dwie kopie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50313000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT140500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56235,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie archeologicznych badań wykopaliskowych wraz z opracowaniem wyników badań na trasie inwestycji pn.: Budowa obwodnicy Pradeł w ciągu drogi krajowej nr 78
- Wykonanie robót budowlanych w formule "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" pn.: "Dostosowanie 4 budynków urzędów skarbowych dla osób ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności architektonicznej"
- ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NAD POTOKIEM GOŚCIEJÓW W CIĄGU DW 942 W KM 39+509 W M. WISŁA O NR EW. 272, 273.
- Lek onkologiczny - 1 pakiet
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 10 czerwca do 21 czerwca.
- Projekt i budowa budynku archiwum (składnicy akt) wraz z dojazdami, dojściami i parkingami oraz niezbędną infrastrukturą techniczną.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.