eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemyśl › Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu i materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Równy start w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Siemyśl: Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu i materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Równy start w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 97971 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57001 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Noblistów Polskich, ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 880 25, faks 94 35 880 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu i materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Równy start w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć i materiałów biurowych : antyrama 100sz, bibuła karbowana 10szt, blok rysunkowy 100szt, blok techniczny biały 100szt, blok techniczny kolorowy 100szt,, brystol plakatowy biały 70szt, brystol plakatowy kolorowy 70szt,cienkopis 20kpl, cyrkiel 50 szt, długopis 600szt, długopis żelowy 20 kpl, dziurkacz 10szt, linijka, ekierka, kątomierz-100 kpl, farby plakatowe 100 szt, markery 100szt, folia laminacyjna 40 op, gumka 100 szt, kalkulator 10 szt, klej biurowy 100 szt, klipy biurowe 20 op., koperty ochronne 10 op., koperty samoklejące 28 op., korektor 10 szt, koszulka na dokumenty 70 op., kieszonki na CD 40 op., kredki świecowe 100 pudełek, kredki ołówkowe 100 pudełek, magnesy 50 opakowań, markery 20 kpl, masa mocująca 30 szt. kostka samoprzylepna 30 szt, nożyczki 65szt, ołówki 650 szt, paleta plastikowa do farb 30 szt, papier ksero biały 600ryz, papier ksero kolorowy 100 ryz, papier wizytówkowy 30 op., pastele olejne 20 op., patyczki 50 op., pędzle szczecinowe 50 kpl, pinezki 50 op., plastelina 50 pudełek, dysk CD-R 20 op., deska z klipem A-4 50 szt, zakreślacz 50 kpl, przybornik na biurko 30 szt, karton archiwizacyjny 20 szt, papier samoprzylepny 50 op., segregator 100 szt, spinacze 30 op., szpilki 40 op., tabliczka przydziałowa, zatrzaskowa, informacyjna 30 szt, taśma klejąca 50 szt, teczki preszpanowe z gumką 650szt, teczki skrzydłowe z gumką 650 szt, skoroszyt A-4 200 szt, temperówki 30 szt, tusze do drukarki 27 kpl, tonery 5 kpl, zeszyt papierów kolorowych 50 zt, zeszyt w kratkę A-4 600 szt, zszywacz 3 szt, zszywki 30 op...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.23.73.80 - CD-ROM-y 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Projektem Równy start w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 (Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych). Priorytet IX. Nr projektu UDA-POKL.09.01.02-32-241/12..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO -ART Żaneta Sikorska, ul. Niechorska 25, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46520,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45196,56

  • Oferta z najniższą ceną: 45196,56 / Oferta z najwyższą ceną: 83222,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.