eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemyśl › Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu i materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Równy start w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Siemyśl: Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu i materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Równy start w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 57001 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Noblistów Polskich , ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 880 25, faks 94 35 880 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.siemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu i materiałów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Równy start w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć i materiałów biurowych : antyrama 100sz, bibuła karbowana 10szt, blok rysunkowy 100szt, blok techniczny biały 100szt, blok techniczny kolorowy 100szt,, brystol plakatowy biały 70szt, brystol plakatowy kolorowy 70szt,cienkopis 20kpl, cyrkiel 50 szt, długopis 600szt, długopis żelowy 20 kpl, dziurkacz 10szt, linijka, ekierka, kątomierz-100 kpl, farby plakatowe 100 szt, markery 100szt, folia laminacyjna 40 op, gumka 100 szt, kalkulator 10 szt, klej biurowy 100 szt, klipy biurowe 20 op., koperty ochronne 10 op., koperty samoklejące 28 op., korektor 10 szt, koszulka na dokumenty 70 op., kieszonki na CD 40 op., kredki świecowe 100 pudełek, kredki ołówkowe 100 pudełek, magnesy 50 opakowań, markery 20 kpl, masa mocująca 30 szt. kostka samoprzylepna 30 szt, nożyczki 65szt, ołówki 650 szt, paleta plastikowa do farb 30 szt, papier ksero biały 600ryz, papier ksero kolorowy 100 ryz, papier wizytówkowy 30 op., pastele olejne 20 op., patyczki 50 op., pędzle szczecinowe 50 kpl, pinezki 50 op., plastelina 50 pudełek, dysk CD-R 20 op., deska z klipem A-4 50 szt, zakreślacz 50 kpl, przybornik na biurko 30 szt, karton archiwizacyjny 20 szt, papier samoprzylepny 50 op., segregator 100 szt, spinacze 30 op., szpilki 40 op., tabliczka przydziałowa, zatrzaskowa, informacyjna 30 szt, taśma klejąca 50 szt, teczki preszpanowe z gumką 650szt, teczki skrzydłowe z gumką 650 szt, skoroszyt A-4 200 szt, temperówki 30 szt, tusze do drukarki 27 kpl, tonery 5 kpl, zeszyt papierów kolorowych 50 zt, zeszyt w kratkę A-4 600 szt, zszywacz 3 szt, zszywki 30 op..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.23.73.80 - CD-ROM-y 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy spełniający warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek- nie dotyczy;spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia art. 22 ustawy , na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy spełniający warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia - nie określa się minimalnych standardów;Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia art. 22 ustawy, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy spełniający warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku - nie dotyczy; Ocena spełniania warunku zostanie oceniona na podstawie złożonego oświadczenia art. 22 ustawy, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy spełniający warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana o podstawie złożonego oświadczenia art. 22 ustawy, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy spełniający warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej - nie określa się minimalnych standardów; Ocena spełniania warunku zostanie oceniona na podstawie złożonego oświadczeni art. 22 ustawy, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnp.bip.parseta.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól Szkół im. Noblistów Polskich ul. Szkolna10 78 - 123 Siemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 13:00, miejsce: Zespól Szkół im. Noblistów Polskich ul. Szkolna10 78 - 123 Siemyśl sekretariat 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Projektem Równy start w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 (Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych). Priorytet IX. Nr projektu UDA-POKL.09.01.02-32-241/12.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.