eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi jednodniowej konferencji eksportowo-inwestycyjnej pn. Znaczenie potencjału eksportowego sektora warzywniczego dla gospodarki regionu świętokrzyskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Kielce: Usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi jednodniowej konferencji eksportowo-inwestycyjnej pn. Znaczenie potencjału eksportowego sektora warzywniczego dla gospodarki regionu świętokrzyskiego.
Numer ogłoszenia: 97825 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79435 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi jednodniowej konferencji eksportowo-inwestycyjnej pn. Znaczenie potencjału eksportowego sektora warzywniczego dla gospodarki regionu świętokrzyskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi jednodniowej konferencji eksportowo-inwestycyjnej pn. Znaczenie potencjału eksportowego sektora warzywniczego dla gospodarki regionu świętokrzyskiego, realizowanej ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, dla nie mniej niż 100, a maksymalnie 120 osób. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Kraśniów koło Opatowca. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. W ramach zamówienia do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: - zapewnienie sali konferencyjnejwraz z wyposażeniem w dniu i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Sala konferencyjna została zarezerwowana przez zamawiającego), - zapewnienie transportu samochodowego i lotniczego, - zapewnienie noclegu dla prelegentów, - zapewnienie usługi cateringowej podczas konferencji i kolacji, - zapewnienie recepcji konferencji wraz z obsługą, - wydrukowanie programu konferencji oraz wykonanie materiałów konferencyjnych i promocyjnych oraz identyfikatorów, - zapewnienie oznakowania wizualnego miejsca Konferencji - zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, - zorganizowanie wizyty studyjnej w trzech grupach producenckich, - zapewnienie tłumaczenia symultanicznego oraz konsekutywnego, - zapewnienie prelegenta zagranicznego (do szczegółowego ustalenia z Zamawiającym), - udokumentowanie fotograficzne przebiegu Konferencji oraz przygotowanie informacji podsumowującej konferencję.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 78.30.00.00 - 78.30.00.00 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Poddziałanie 6.2.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARMOR MEDIA Marta Lubańska, ul. Wincentego Witosa 15, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55781,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72570,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.