eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Utrzymanie czystości w budynku krytej Pływalni Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6 (sprzątanie - zamówienie nr 2) od 01 czerwca 2017 r. od godz. 6:00 do 01.03.2018 r. do godz. 6:00.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-16

Ogłoszenie nr 97638 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.

Płock: Utrzymanie czystości w budynku krytej Pływalni Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6 (sprzątanie - zamówienie nr 2) od 01 czerwca 2017 r. od godz. 6:00 do 01.03.2018 r. do godz. 6:00.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 12069-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 366071611, ul. Plac Celebry Papieskiej 1, 09-400 Płock, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 24 367 26 86, faks 24 367 26 96, e-mail biuro@mosirplock.pl, biuro@mosirplock.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosirplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości w budynku krytej Pływalni Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6 (sprzątanie - zamówienie nr 2) od 01 czerwca 2017 r. od godz. 6:00 do 01.03.2018 r. do godz. 6:00.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymania czystości w budynku krytej Pływalni Podolanka znajdującej się w Płocku, przy ul. Czwartaków 6. Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 785 m2, w tym koryta przelewowe wokół niecek oraz dozowniki do mydła, papieru toaletowego i ręczników typu ZZ. Sprzątaniu podlegają: 1)natryski - 250 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 2)szatnie/przebieralnie -300 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 3)korytarze, schody - 1380 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 4)sanitariaty -160 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 5)trybuny -140 m2 + 197 fotelików, 6)parkiet -133 m2, 7)powierzchnia przybasenowa - 600 m2, w tym ściany, 8)niecki basenowe - 850 m2, 9)okna - 400 m2 (praca na wysokości), 10)lustra 40m2, 11)przelewy basenowe - 200 mb, 12)sauny z przyległymi pomieszczeniami (natryski + pomieszczenia wypoczynkowe) - 125 m2, 13)podłogi PCV - PL Y Flor (metalik) - 1400 m2, 14)dozowniki do mydła - mydło w płynie - 34 szt., mydło w pianie - 2 szt. 15)pojemnik do papieru toaletowego - 26 szt. 16)pojemnik do ręczników typu ZZ - 19 szt. 17)śmietniczki - na odpady segregowane - 5 szt.,na odpady niesegregowane - 41 szt. Usługa będąca przedmiotem zamówienia wykonywana będzie w czasie otwarcia obiektu, czyli w dni powszednie, soboty, niedziele i w wyznaczone święta, w które obiekt będzie otwarty.Gruntowne sprzątanie Pływalni możliwe jest wyłącznie w godzinach nocnych 22:00 - 6:00.System sprzątania: we wszystkie dni tygodnia, w tym w niedziele oraz w święta, w które obiekt będzie otwarty. Wymagany układ sprzątania: w dniu powszednie: bieżący serwis sprzątający w godz. 6:00 - 22:00, gruntowne sprzątanie obiektu w godz. 22:00 - 6:00, w niedziele: bieżący serwis sprzątający w godz. 10:00 - 22:00, gruntowne sprzątanie obiektu w godz. 22:00 - 6:00;w święta, w które obiekt będzie otwarty:bieżący serwis sprzątający: w godzinach otwarcia obiektu, gruntowne sprzątanie obiektu: po zamknięciu obiektu. Obsada ilościowa:bieżący serwis sprzątający: jednocześnie min. 2 osoby, gruntowne sprzątanie obiektu: min 4 osoby, osoba nadzorująca. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres obowiązywania umowy, zatrudniać do pracy na Pływalni i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, taką liczbę osób, która zapewni spełnienie określonych wyżej ustaleń (co najmniej 11 osób). W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności sprzątania w trakcie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT267300
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HORUS Krzysztof Olczyk, biuro@horusplock.pl, ul. Padlewskiego 4/9, 09-402, Płock, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 328779,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 328779,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 328779,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: sprzątanie części pomieszczeń


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 dotychczasowemu wykonawcy usług i polega na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie to przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.