eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu trzech dygestoriów wzmocnionych ceramicznych dla Instytutu Nauk o Środowisku Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie. Nr sprawyCRZP/UJ/555/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-23

Kraków: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu trzech dygestoriów wzmocnionych ceramicznych dla Instytutu Nauk o Środowisku Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/555/2014
Numer ogłoszenia: 9759 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259453 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu trzech dygestoriów wzmocnionych ceramicznych dla Instytutu Nauk o Środowisku Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/555/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz montażu trzech dygestoriów wzmocnionych ceramicznych dla Instytutu Nauk o Środowisku Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie, kod 30-387. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu dygestoriów do siedziby odbiorcy i użytkownika, usługę montażu oraz podłączenia do instalacji Zamawiającego znajdującej się w obrębie miejsca montażu dygestoriów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A do SIWZ, stanowiącym jego integralną część (1 plik w formacie PDF zawierający 8 stron). 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 70 dni, liczonym od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 4. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację z podaniem cen jednostkowych określonych elementów niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz w Załączniku A do SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty katalog w języku polskim wraz ze zdjęciami, rysunkami technicznymi i wymiarami dygestoriów (wskazujący w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania opisane poniższymi normami. 7. W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące dokumenty: a) Dokument potwierdzający badanie odporności korozyjnej w atmosferze obojętnej oraz kwaśnej mgły solnej, blach stalowych ocynkowanych galwanicznie, z których wykonane jest dygestorium, zgodnie z normą PN - EN ISO 9227: 2007 lub równoważną, gdzie wskaźnik wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z nomą PN - EN ISO 10289: 2002 lub równoważną jest nie gorszy niż 10. Dokument ten musi dotyczyć obydwu ww norm i być wystawiony przez laboratorium akredytowane, b) Dokument potwierdzający badania odporności termicznej, w odniesieniu do ceramiki wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-9:1998 lub równoważnej, c) Dokument potwierdzający badania odporności chemicznej, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-13:1999 lub równoważnej, d) Dokument potwierdzający badania odporności na plamienie, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-14:1999 lub równoważnej, e) Dokument potwierdzający badania zawartości uwalnianego ołowiu i kadmu, w doniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-15:1999 lub równoważnej, f) Dokument potwierdzający adsorpcję wody, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy PN-EN ISO 10545-3 lub równoważnej, g) Dokument potwierdzający odporność na przetarcie powierzchni, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy PN-EN ISO 10545-7 lub równoważnej, h) Dokument potwierdzający liniową wydłużalność termiczną, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy DIN 51045 lub równoważnej, i) Dokument potwierdzający twardość na zarysowania wg skali Mohs, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy PN-EN 15771 lub równoważnej, j) Dokument potwierdzający odporność działania 3 - punktowej siły zginającej, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, k) Dokument potwierdzający wytrzymałość na ściskanie na zimno, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, l) Certyfikat dla Systemu Zarządzania wg normy PN - EN ISO 9001: 2008 lub równoważnej, w odniesieniu do dygestorium, zaświadczający, że producent stosuje system zarządzania zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, m) Certyfikat OHSAS 18001: 2007 lub równoważny PN-N 18001, w odniesieniu do dygestorium, dla Systemu Zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy producenta dygestorium, w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, n) Certyfikat dla Systemu Zarządzania wg normy PN EN ISO 14001: 2005 lub równoważnej, w odniesieniu do dygestorium, zaświadczający, że producent stosuje system zarządzania środowiskiem zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, o) Certyfikat dla standardu SCC podwykonawcy wg normy Certyfikat bezpieczeństwa podwykonawców lub równoważny, w odniesieniu do dygestorium, zaświadczający, że producent stosuje system zarządzania bezpieczeństwem dla podwykonawców zgodnie ze standardem SCC - stan na rok 2011, w zakresie usług, projektów, montażu, logistyki, planowania i koordynacji montażu kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, p) Dokument potwierdzający spełnianie przez szafkę na substancje lotne i łatwopalne normy EN 14470-1 lub równoważnej, q) Dokument potwierdzający badanie odporności korozyjnej w atmosferze obojętnej oraz kwaśnej mgły solnej, blach z których wykonane są szafki ze stali zgodnie z normą PN - EN ISO 9227: 2007 lub równoważną, gdzie wskaźnik wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z nomą PN - EN ISO 10289: 2002 lub równoważną jest nie gorszy niż 10. Dokument ten musi dotyczyć obydwu w/w norm. 8. W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć następujące zaświadczenia wystawione przez laboratorium akredytowane lub licencjonowane: a) Zaświadczenie, w odniesieniu do dygestorium, wystawione przez laboratorium akredytowane lub licencjonowane, z przeprowadzonego badania zgodności z normą EN 14175 cz. 1, 2 i 3 lub równoważną, b) Zaświadczenie, w odniesieniu do dygestorium, wystawione przez laboratorium akredytowane lub licencjonowane, z przeprowadzonego badania z przepływu powietrza według normy DIN 12924 część 1 lub równoważnej (norma równoważna musi w szczególności zawierać badanie stężenia gazu wzorcowego przy trzech położeniach okna: okno zamknięte, otwarte do pracy i otwarte całkowicie). 9. W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące deklaracje zgodności producenta: a) Deklaracja zgodności CE, w odniesieniu do dygestorium, b) Deklaracja zgodności w odniesieniu do szafki na kwasy i zasady, która to musi być zgodna z dyrektywą niskonapięciową 2006/95/EG oraz normą kompatybilności elektromagnetycznej: 2004/108/EG lub równoważną oraz posiadać znak CE. Inne wersje językowe norm zharmonizowanych uważa się za równoważne. 10. Ponadto, w celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca do oferty musi dołączyć: a) Próbkę blatu ceramicznego o wymiarach co najmniej 20 x 20 cm z fragmentem przedniej krawędzi blatu o grubości i kolorze zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego, b) Panel elektryczny oferowanego dygestorium, z co najmniej dwoma gniazdami, obudową tylną, tabliczką znamionową, przewodem wraz z wtyczką, według wymagań Zamawiającego, montowany w kolumnach bocznych dygestorium. 11. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24-miesięczną gwarancję obejmującą całość zamówienia. Gwarancja będzie liczona od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta. 12. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 13. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 14. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Koettermann Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Palisadowa 20/22, 01-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146624,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180348,50

  • Oferta z najniższą ceną: 180348,50 / Oferta z najwyższą ceną: 180348,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.