eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu trzech dygestoriów wzmocnionych ceramicznych dla Instytutu Nauk o Środowisku Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie. Nr sprawyCRZP/UJ/555/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-16

Kraków: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu trzech dygestoriów wzmocnionych ceramicznych dla Instytutu Nauk o Środowisku Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/555/2014
Numer ogłoszenia: 259453 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński , ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu trzech dygestoriów wzmocnionych ceramicznych dla Instytutu Nauk o Środowisku Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/555/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz montażu trzech dygestoriów wzmocnionych ceramicznych dla Instytutu Nauk o Środowisku Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie, kod 30-387. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu dygestoriów do siedziby odbiorcy i użytkownika, usługę montażu oraz podłączenia do instalacji Zamawiającego znajdującej się w obrębie miejsca montażu dygestoriów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A do SIWZ, stanowiącym jego integralną część (1 plik w formacie PDF zawierający 8 stron). 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 28 dni, liczonym od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 4. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację z podaniem cen jednostkowych określonych elementów niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz w Załączniku A do SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty katalog w języku polskim wraz ze zdjęciami, rysunkami technicznymi i wymiarami dygestoriów (wskazujący w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania opisane poniższymi normami. 7. W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące dokumenty: a) Dokument potwierdzający badanie odporności korozyjnej w atmosferze obojętnej oraz kwaśnej mgły solnej, blach stalowych ocynkowanych galwanicznie, z których wykonane jest dygestorium, zgodnie z normą PN - EN ISO 9227: 2007 lub równoważną, gdzie wskaźnik wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z nomą PN - EN ISO 10289: 2002 lub równoważną jest nie gorszy niż 10. Dokument ten musi dotyczyć obydwu ww norm i być wystawiony przez laboratorium akredytowane, b) Dokument potwierdzający badania odporności termicznej, w odniesieniu do ceramiki wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-9:1998 lub równoważnej, c) Dokument potwierdzający badania odporności chemicznej, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-13:1999 lub równoważnej, d) Dokument potwierdzający badania odporności na plamienie, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-14:1999 lub równoważnej, e) Dokument potwierdzający badania zawartości uwalnianego ołowiu i kadmu, w doniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-15:1999 lub równoważnej, f) Dokument potwierdzający adsorpcję wody, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy PN-EN ISO 10545-3 lub równoważnej, g) Dokument potwierdzający odporność na przetarcie powierzchni, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy PN-EN ISO 10545-7 lub równoważnej, h) Dokument potwierdzający liniową wydłużalność termiczną, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy DIN 51045 lub równoważnej, i) Dokument potwierdzający twardość na zarysowania wg skali Mohs, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy PN-EN 15771 lub równoważnej, j) Dokument potwierdzający odporność działania 3 - punktowej siły zginającej, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, k) Dokument potwierdzający wytrzymałość na ściskanie na zimno, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, l) Certyfikat dla Systemu Zarządzania wg normy PN - EN ISO 9001: 2008 lub równoważnej, w odniesieniu do dygestorium, zaświadczający, że producent stosuje system zarządzania zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, m) Certyfikat OHSAS 18001: 2007 lub równoważny PN-N 18001, w odniesieniu do dygestorium, dla Systemu Zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy producenta dygestorium, w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, n) Certyfikat dla Systemu Zarządzania wg normy PN EN ISO 14001: 2005 lub równoważnej, w odniesieniu do dygestorium, zaświadczający, że producent stosuje system zarządzania środowiskiem zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, o) Certyfikat dla standardu SCC podwykonawcy wg normy Certyfikat bezpieczeństwa podwykonawców lub równoważny, w odniesieniu do dygestorium, zaświadczający, że producent stosuje system zarządzania bezpieczeństwem dla podwykonawców zgodnie ze standardem SCC - stan na rok 2011, w zakresie usług, projektów, montażu, logistyki, planowania i koordynacji montażu kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, p) Dokument potwierdzający spełnianie przez szafkę na substancje lotne i łatwopalne normy EN 14470-1 lub równoważnej, q) Dokument potwierdzający badanie odporności korozyjnej w atmosferze obojętnej oraz kwaśnej mgły solnej, blach z których wykonane są szafki ze stali zgodnie z normą PN - EN ISO 9227: 2007 lub równoważną, gdzie wskaźnik wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z nomą PN - EN ISO 10289: 2002 lub równoważną jest nie gorszy niż 10. Dokument ten musi dotyczyć obydwu w/w norm. 8. W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć następujące zaświadczenia wystawione przez laboratorium akredytowane lub licencjonowane: a) Zaświadczenie, w odniesieniu do dygestorium, wystawione przez laboratorium akredytowane lub licencjonowane, z przeprowadzonego badania zgodności z normą EN 14175 cz. 1, 2 i 3 lub równoważną, b) Zaświadczenie, w odniesieniu do dygestorium, wystawione przez laboratorium akredytowane lub licencjonowane, z przeprowadzonego badania z przepływu powietrza według normy DIN 12924 część 1 lub równoważnej (norma równoważna musi w szczególności zawierać badanie stężenia gazu wzorcowego przy trzech położeniach okna: okno zamknięte, otwarte do pracy i otwarte całkowicie). 9. W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące deklaracje zgodności producenta: a) Deklaracja zgodności CE, w odniesieniu do dygestorium, b) Deklaracja zgodności w odniesieniu do szafki na kwasy i zasady, która to musi być zgodna z dyrektywą niskonapięciową 2006/95/EG oraz normą kompatybilności elektromagnetycznej: 2004/108/EG lub równoważną oraz posiadać znak CE. Inne wersje językowe norm zharmonizowanych uważa się za równoważne. 10. Ponadto, w celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca do oferty musi dołączyć: a) Próbkę blatu ceramicznego o wymiarach co najmniej 20 x 20 cm z fragmentem przedniej krawędzi blatu o grubości i kolorze zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego, b) Panel elektryczny oferowanego dygestorium, z co najmniej dwoma gniazdami, obudową tylną, tabliczką znamionową, przewodem wraz z wtyczką, według wymagań Zamawiającego, montowany w kolumnach bocznych dygestorium. 11. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24-miesięczną gwarancję obejmującą całość zamówienia. Gwarancja będzie liczona od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta. 12. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 13. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 14. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych ). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z poźn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności pozwalające na realizację zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, które musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu głównych dostaw i oświadczenia, potwierdzonego poświadczeniami, referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, albo oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał główne dostawy. Przez główne dostawy rozumie się zrealizowanie co najmniej dwóch dostaw dygestoriów o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 70 000,00 zł. brutto (siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto). Wykonawca musi wykazać, że wyżej wymienione dostawy wykonał należycie załączając dokumenty potwierdzające ich należytą realizację, tj. odpowiednie poświadczenia, np. oświadczenia uprzednich odbiorców, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie (np. protokoły odbioru) lub dołączyć do wykazu oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W wykazie należy podać wartość, przedmiot (zakres, rodzaj), datę(y) wykonania i odbiorcę(ów) dostaw. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz głównych dostaw, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 2 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść pisemnego zobowiązania, o którym mowa powyżej, powinna wyraźnie wskazywać, iż udostępnienie ww. zasobów rzeczywiście będzie miało miejsce w trakcie wykonywania umowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i winien skalkulować cenę ryczałtową dla całości przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, a dowód jego wniesienia winien złożyć wraz z ofertą. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację z podaniem cen jednostkowych określonych urządzeń, elementów oraz usług niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 4. Wykonawca musi do oferty dołączyć katalog w języku polskim wraz ze zdjęciami, rysunkami technicznymi i wymiarami dygestoriów (wskazujący w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 5. Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą załączniki od 1 do 6, zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5), SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 6) SIWZ, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy). 6. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty pełnomocnictwo w przypadku podpisania jej przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, w tym spółki cywilne. 7. W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące dokumenty: a) Dokument potwierdzający badanie odporności korozyjnej w atmosferze obojętnej oraz kwaśnej mgły solnej, blach stalowych ocynkowanych galwanicznie, z których wykonane jest dygestorium, zgodnie z normą PN - EN ISO 9227: 2007 lub równoważną, gdzie wskaźnik wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z nomą PN - EN ISO 10289: 2002 lub równoważną jest nie gorszy niż 10. Dokument ten musi dotyczyć obydwu w/w norm i być wystawiony przez laboratorium akredytowane, b) Dokument potwierdzający badania odporności termicznej, w odniesieniu do ceramiki wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-9:1998 lub równoważnej, c) Dokument potwierdzający badania odporności chemicznej, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-13:1999 lub równoważnej, d) Dokument potwierdzający badania odporności na plamienie, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-14:1999 lub równoważnej, e) Dokument potwierdzający badania zawartości uwalnianego ołowiu i kadmu, w doniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, według normy PN-EN ISO 10545-15:1999 lub równoważnej, f) Dokument potwierdzający adsorpcję wody, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy PN-EN ISO 10545-3 lub równoważnej, g) Dokument potwierdzający odporność na przetarcie powierzchni, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy PN-EN ISO 10545-7 lub równoważnej, h) Dokument potwierdzający liniową wydłużalność termiczną, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy DIN 51045 lub równoważnej, i) Dokument potwierdzający twardość na zarysowania wg skali Mohs, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań według normy PN-EN 15771 lub równoważnej, j) Dokument potwierdzający odporność działania 3 - punktowej siły zginającej, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, k) Dokument potwierdzający wytrzymałość na ściskanie na zimno, w odniesieniu do ceramiki, wraz z certyfikatem lub protokołem z badań, l) Certyfikat dla Systemu Zarządzania wg normy PN - EN ISO 9001: 2008 lub równoważnej, w odniesieniu do dygestorium, zaświadczający, że producent stosuje system zarządzania zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, m) Certyfikat OHSAS 18001: 2007 lub równoważny PN-N 18001, w odniesieniu do dygestorium, dla Systemu Zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy producenta dygestorium, w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, n) Certyfikat dla Systemu Zarządzania wg normy PN EN ISO 14001: 2005 lub równoważnej, w odniesieniu do dygestorium, zaświadczający, że producent stosuje system zarządzania środowiskiem zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, o) Certyfikat dla standardu SCC podwykonawcy wg normy Certyfikat bezpieczeństwa podwykonawców lub równoważny, w odniesieniu do dygestorium, zaświadczający, że producent stosuje system zarządzania bezpieczeństwem dla podwykonawców zgodnie ze standardem SCC - stan na rok 2011, w zakresie usług, projektów, montażu, logistyki, planowania i koordynacji montażu kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, p) Dokument potwierdzający spełnianie przez szafkę na substancje lotne i łatwopalne normy EN 14470-1 lub równoważnej, q) Dokument potwierdzający badanie odporności korozyjnej w atmosferze obojętnej oraz kwaśnej mgły solnej, blach z których wykonane są szafki ze stali zgodnie z normą PN - EN ISO 9227: 2007 lub równoważną, gdzie wskaźnik wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z nomą PN - EN ISO 10289: 2002 lub równoważną jest nie gorszy niż 10. Dokument ten musi dotyczyć obydwu w/w norm. 8. W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć następujące zaświadczenia wystawione przez laboratorium akredytowane lub licencjonowane: a) Zaświadczenie, w odniesieniu do dygestorium, wystawione przez laboratorium akredytowane lub licencjonowane, z przeprowadzonego badania zgodności z normą EN 14175 cz. 1, 2 i 3 lub równoważną, b) Zaświadczenie, w odniesieniu do dygestorium, wystawione przez laboratorium akredytowane lub licencjonowane, z przeprowadzonego badania z przepływu powietrza według normy DIN 12924 część 1 lub równoważnej (norma równoważna musi w szczególności zawierać badanie stężenia gazu wzorcowego przy trzech położeniach okna: okno zamknięte, otwarte do pracy i otwarte całkowicie). 9. W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące deklaracje zgodności producenta: a) Deklaracja zgodności CE, w odniesieniu do dygestorium, b) Deklaracja zgodności w odniesieniu do szafki na kwasy i zasady, która to musi być zgodna z dyrektywą niskonapięciową 2006/95/EG oraz normą kompatybilności elektromagnetycznej: 2004108EG lub równoważną oraz posiadać znak CE. Inne wersje językowe norm zharmonizowanych uważa się za równoważne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Szczegółowo przedstawione i opisane we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ w pkt 16).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Dziale Zamówień Publicznych UJ, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p., w terminie do dnia 24 grudnia 2014r. do godziny 09:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.