eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › Adaptacja poddaszy nieużytkowych budynku nr 24 na os. Leśnym w Koziegłowach na 8 lokali mieszkalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-15

Ogłoszenie nr 97482 - 2017 z dnia 2017-06-15 r.

Koziegłowy: Adaptacja poddaszy nieużytkowych budynku nr 24 na os. Leśnym w Koziegłowach na 8 lokali mieszkalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75907-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Czerwonackie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 63957921200000, ul. Os. Leśne , 62028 Koziegłowy, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 616 520 241, faks 616 520 239, e-mail biuro@cztbs.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cztbs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka komunalna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja poddaszy nieużytkowych budynku nr 24 na os. Leśnym w Koziegłowach na 8 lokali mieszkalnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont: A. Część mieszkalna a. wymiana drzwi wejściowych do adoptowanych lokali mieszkalnych (8 szt.) wraz z montażem progów drzwiowych b. montaż wyłazu z klatki schodowej do części poddaszowej c. usunięcie i wywiezienie wełny mineralnej miękkiej - obecnie ułożonej na stropie d. zmiana w warstwach poszycia dachu - sprawdzenie i w razie potrzeby wymiana skorodowanych elementów drewnianych - zabezpieczenie drewna - montaż wentylacji stropodachu - nawiewy okapowe i wywiewy kalenicowe - montaż warstwy izolacji termicznej - wełna mineralna - montaż warstwy izolacji przeciwwilgociowej - paroizolacja - montaż płyt obudowujących na podkonstrukcji stalowej ocynkowanej e. obudowa ogniowa istniejącej głównej konstrukcji nośnej - słupy, belki f. montaż okien połaciowych (w tym wykonanie wymianów - w przypadku okien szerszych od istniejącego rozstawu krokwi) g. wymurowanie ścianek działowych i ścian międzymieszkaniowych h. podmurowanie ścian klatki schodowej do poziomu dachu wraz z ociepleniem styropianem i. montaż i wymurowanie ścian działowych między przestrzeniami nieużytkowanymi, a mieszkaniami j. sprawdzenie wentylacji i rozbudowa 3 szt. kominów o nowe kanały wentylacyjne wraz z dociepleniem i obudowaniem blachą aluminiową k. roboty wykończeniowe - tynkarskie, malarskie, płytkarskie - prace posadzkarskie - paroizolacja i izolacja przeciwwodna - izolacja akustyczna - posadzka betonowa - dylatacje obwodowe - wykładzina PCV i listwy cokołowe l. prace instalacyjne wod-kan, CO, elektryczne, niskoprądowe - wewnątrzlokalowe i zewnętrzne w obrębie klatki schodowej i piwnicy - piony i podejścia w posadzce, opomiarowanie (ciepłomierze, wodomierze wody zimnej i ciepłej), montaż urządzeń sanitarnych i osprzętu elektrycznego m. poprowadzenie rurki PCV do każdego komina wentylacji grawitacyjnej - od szachu, w przestrzeni poddaszowej ponad poziomem wełny mineralnej, do doprowadzenia kabla elektrycznego, zasilającego ewentualne nasady kominowe hybrydowe wraz z wprowadzeniem kabli zasilających n. montaż wentylatorów mechanicznych o wydajności 20m3/h, załączanych dwubiegunowym włącznikiem światła na otworach wentylacji grawitacyjnej w łazienkach o. montaż składanych krzesełek na spocznikach pomiędzy 2 i 3 piętrem p. montaż oświetlenia awaryjnego klatek schodowych na ostatnich dwóch kondygnacjach q. inne uzupełniające roboty budowlane, których wykonanie jest konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. B. Część piwniczna a. wyburzenia istniejących ścian działowych i nośnych (rys. A08) b. demontaż istniejących drzwi piwnicznych, zmiana kierunku otwierania istniejących skrzydeł drzwiowych c. demontaż istniejących ościeżnic i skrzydeł drzwi d. uzupełnienie posadzki betonowej w miejscach wyburzonych ścian e. wymurowanie ścian działowych, w tym kotwienie do ścian istniejących i stropu f. rozprowadzenie instalacji oświetleniowej wraz z przeróbką istniejącej instalacji g. montaż drzwi wewnętrznych do komórek wraz z oznakowaniem h. montaż ościeżnic metalowych i skrzydeł drzwiowych w pomieszczeniach gospodarczych. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót budowlanych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane (kierownicy robót), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Wymóg dotyczy murarzy, malarzy, instalatorów, monterów urządzeń i pozostałych osób wykonujących podobne czynności niezbędne do realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262520-2, 45310000-3, 45330000-9, 45442100-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT620629.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU Inter-Bud Przemysław Grabowski , p.interbud@wp.pl , Międzylesie 1a, 64-610 , Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 750600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 750600.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 750600.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom prace w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.