eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łyszkowice › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych Gminy Łyszkowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Łyszkowice: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych Gminy Łyszkowice
Numer ogłoszenia: 97290 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16799 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łyszkowice, ul. Gminna 11, 99-420 Łyszkowice, woj. , tel. 0 46 838 87 78, faks 0 46 838 89 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych Gminy Łyszkowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Łyszkowice w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych Gminy Łyszkowice nr UDA-POKL.09.01.02-10-035/12-00 w roku szkolnym 2012/2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3.2. Materiały dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dostosowane dla dzieci uczęszczających do I-III klasy szkoły podstawowej oraz posiadać aktualne atesty i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne w pogrupowanych i opisanych niżej pakietach według załącznika nr 7 do specyfikacji. 3.4. Podane w opisach nazwy własne (tytuł, artykuł) nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), określają jedynie minimalne wymagania Zamawiającego co do funkcji, które winny spełniać poszczególne pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności przez dokładne opisy oferowanych produktów. 3.5. Przedmiot zamówienia tj. pomoce dydaktyczne Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego. 3.6. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min.12 miesięcy, od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego, co potwierdzone zostanie odpowiednim protokołem...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.11.20.00 - Czytanki 22.83.00.00 - Zeszyty ćwiczeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o. o. S.K.A, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43009,60

  • Oferta z najniższą ceną: 43009,60 / Oferta z najwyższą ceną: 47922,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.