eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej w Trutnowach na przedszkole".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 97161 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Cedry Wielkie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej w Trutnowach na przedszkole".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75689 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, krajowy numer identyfikacyjny 19167494500000, ul. ul. M. Płażyńskiego 16, 83020 Cedry Wielkie, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 836 164, faks 586 836 166, e-mail magda.wozniak@cedry-wielkie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cedry-wielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej w Trutnowach na przedszkole".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej w Trutnowach na przedszkole", w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, d) konstrukcyjno-budowlanej przy zabytkach nieruchomych, 2. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje, w szczególności: a)Wykonanie nowych schodów betonowych; b)Poszerzenie przejść ewakuacyjnych; c)Wykonanie nowych podłóg wraz z izolacją; d)Wykonanie ścianek działowych; e)Wykonanie sufitów podwieszanych (parter) f)Częściowe ocieplenie ściany od wewnątrz; g)Wymiana stolarki drzwiowej; h)Wykonanie tynków wewnętrznych i malowanie; i)Montaż nowej instalacji wod. kan. wraz z armaturą i c.o. bez wymiany kotła i grzejników; j)Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej; k)Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; l)Zakup, dostawa oraz montaż osłon na grzejniki; m)Zakup i montaż zabudowy kuchennej; n)Uporządkowanie placu budowy wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu i materiału po demontażu. 3.Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania w ramach powyższego zadania zawiera: a)Projekt przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na przedszkole b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych c)Projekt budowlany - instalacje d)Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - instalacji sanitarnych- stanowiące załącznik 7 do SIWZ 4.Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego: W zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust 1, obejmuje w szczególności: 1)Organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 2)Wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: 3)Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 6)potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 7)wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8)żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 9)kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 10) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 11) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi - wymagana jest obecność minimum dwa razy w miesiącu. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy. Obecność inspektora częstsza niż minimum dwa razy w miesiącu nie musi być odnotowywana w dzienniku budowy. 12) wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta. 13) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 14) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, 15) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 16) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów miesięcznych dla Zamawiającego, 17) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 18) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, 19) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 20)Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w odstępach miesięcznych (w razie potrzeby częściej), w każdym obiekcie, w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia będą szczegółowo opisane ( z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik CD) - przekazywanie dokumentacji raz w miesiącu Zamawiającemu, 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. d) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce spotkań. e) Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. f) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiat tysięcy złotych,00/100).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71630000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej w Trutnowach na przedszkole.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8130.08
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
B & ES Michał Leszczyński, , Wodna 7, 87-152, Pigża, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10578.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10578.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14496.78
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.