To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-07
Słupsk: Dostawa mebli dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku
Numer ogłoszenia: 97016 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78690 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8457501, faks 059 8457500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących mebli biurowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, z których każda będzie odrębnie oceniana. Wykaz mebli: Część I: Dostawa mebli biurowych w związku z realizacją projektu POKL.06.01.02-22-023/09 Rozwój i upowszechnienie usług rynku pracy - kontynuacja finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. zestaw nr 1 dla pośrednika pracy: biurko (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z trzema szufladami (2 szt.), szafka aktowa z dwoma półkami wewnątrz (3 szt.), szafka aktowa z jedną półką - regał (1 szt.), szafa ubraniowa jednodrzwiowa (1 szt.), krzesło obrotowe ergonomiczne (1 szt.) zestaw nr 2 dla koordynatora: biurko (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z trzema szufladami (1 szt.), szafka na drukarkę i papier (1 szt.), szafa ubraniowo - aktowa trzydrzwiowa (1 szt.), regał (1 szt.), szafka (1 szt.), stolik (1 szt.), krzesło obrotowe ergonomiczne (1 szt.), krzesło stacjonarne tapicerowane (2 szt.) zestaw nr 3 dla księgowości: biurko (1 szt.), dostawka do biurka wraz z narożnikiem (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z czterema szufladami (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z trzema szufladami (1 szt.), szafka na drukarkę i papier, na kółkach (1 szt.), szafa aktowa dwudrzwiowa (1 szt.), szafa aktowo - ubraniowa dwudrzwiowa (1 szt.), regał (1 szt.), szafka aktowa z jedną półką dwudrzwiowa (1 szt.), szafka gospodarcza dwudrzwiowa (1 szt.), krzesło obrotowe ergonomiczne (1 szt.). Meble muszą być wykonane z płyty wiórowej laminowanej matowej w kolorze buk (odcień koloru do uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - realizatorem przedmiotu zamówienia), taśmy PCV w kolorze płyt. Plecy szaf, kontenerów z płyty pilśniowej o grubości 6 mm lakierowanej od wewnątrz mebli na biało (dopuszcza się możliwość zastosowania płyt pilśniowych twardych lakierowanych o grubości 6 mm, 3,2 mm, 3 mm lub płyty HDF lakierowanej o grubości 3 mm). Krzesła obrotowe powinny posiadać łatwo dostępny i prosty w obsłudze mechanizm regulacji wysokości siedziska (mechanizm pneumatyczny) i nachylenia oparcia i usytuowane tak, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Część II: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej: Zestaw dla CAZ: Szafa aktowa zamykana (20 szt.), szafa aktowa ? zamykana (5 szt.), szafa aktowa ? zamykana (5 szt.), biurko + kontener (30 szt.), krzesło obrotowe (30 szt.), szafa ubraniowa 80 cm, dwudrzwiowa (2 szt.), szafa ubraniowa 60 cm, dwudrzwiowa (5 szt.), stolik pod drukarkę (10 szt.), przegroda między biurkami (8 szt.) Meble muszą być wykonane z płyty wiórowej laminowanej (melaminowana) matowej, w kolorze - jabłoń jasna Locarno ( odcień koloru do uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - realizatorem przedmiotu zamówienia), obrzeża z PCV w kolorze płyt. Plecy szaf, kontenerów z płyty pilśniowej o grubości 6 mm, jednostronnie lakierowanej na biało (dopuszcza się możliwość zastosowania płyt pilśniowych twardych lakierowanych o grubości 6 mm, 3,2 mm, 3 mm lub płyty HDF lakierowanej o grubości 3 mm.). Dopuszcza się montaż różnych systemów przesuwania żaluzji z zastosowaniem prowadnic z PCV w kolorze zbliżonym do mebli. Wszystkie drzwi muszą być wyposażone w uchwyty umożliwiające otwieranie, metalowe, podłużne o dł. 14, 5 cm., w kolorze srebrnym. Krzesła obrotowe powinny posiadać łatwo dostępny i prosty w obsłudze mechanizm regulacji wysokości siedziska (mechanizm pneumatyczny) i nachylenia oparcia i usytuowane tak, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeżeli dostarczone meble będą wymagały złożenia (montażu) w siedzibie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do ich złożenia bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca na dostarczone meble udzieli gwarancji co najmniej 24-miesięcznej, a na mechanizm pneumatyczny w krzesłach obrotowych co najmniej 4 lata. Miejsce dostawy mebli: Powiatowy Urząd Pracy Słupsk ul. Fabryczna 1 i Leszczyńskiego 8, Powiatowy Urząd Pracy Filia w Ustce ul. Kosynierów 9. Zamówienie obejmuje wykonanie, montaż (jeżeli będzie wymagany) i dostawę mebli do budynków i pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I zamówienia realizowana jest w ramach Projektu POKL.06.01.02-22-023/09 Rozwój i upowszechnienie usług rynku pracy - kontynuacja finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych w związku z realizacją projektu POKL.06.01.02-22-023/09 Rozwój i upowszechnienie usług rynku pracy - kontynuacja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa Michał Markowicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa Michał Markowicz
- STOLMAR MEBLE NA WYMIAR MICHAŁ MARKOWICZ, Białobrzegi 288, 37-114 Białobrzegi, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12622,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4928,70
Oferta z najniższą ceną: 4928,70 / Oferta z najwyższą ceną: 11590,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2024 do 31 sierpnia 2025
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę / przebudowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1111G na odcinku Włynkówko (od skrzyżowania z DK21) Strzelino w gminie Redzikowo
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
- 08/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynku K1 przy ul. Kozietulskiego 6 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku (2 części)
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.