eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa mebli dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-19

Słupsk: Dostawa mebli dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku
Numer ogłoszenia: 78690 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8457501, faks 059 8457500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących mebli biurowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, z których każda będzie odrębnie oceniana. Wykaz mebli: Część I: Dostawa mebli biurowych w związku z realizacją projektu POKL.06.01.02-22-023/09 Rozwój i upowszechnienie usług rynku pracy - kontynuacja finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. zestaw nr 1 dla pośrednika pracy: biurko (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z trzema szufladami (2 szt.), szafka aktowa z dwoma półkami wewnątrz (3 szt.), szafka aktowa z jedną półką - regał (1 szt.), szafa ubraniowa jednodrzwiowa (1 szt.), krzesło obrotowe ergonomiczne (1 szt.) zestaw nr 2 dla koordynatora: biurko (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z trzema szufladami (1 szt.), szafka na drukarkę i papier (1 szt.), szafa ubraniowo - aktowa trzydrzwiowa (1 szt.), regał (1 szt.), szafka (1 szt.), stolik (1 szt.), krzesło obrotowe ergonomiczne (1 szt.), krzesło stacjonarne tapicerowane (2 szt.) zestaw nr 3 dla księgowości: biurko (1 szt.), dostawka do biurka wraz z narożnikiem (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z czterema szufladami (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z trzema szufladami (1 szt.), szafka na drukarkę i papier, na kółkach (1 szt.), szafa aktowa dwudrzwiowa (1 szt.), szafa aktowo - ubraniowa dwudrzwiowa (1 szt.), regał (1 szt.), szafka aktowa z jedną półką dwudrzwiowa (1 szt.), szafka gospodarcza dwudrzwiowa (1 szt.), krzesło obrotowe ergonomiczne (1 szt.). Meble muszą być wykonane z płyty wiórowej laminowanej matowej w kolorze buk (odcień koloru do uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - realizatorem przedmiotu zamówienia), taśmy PCV w kolorze płyt. Plecy szaf, kontenerów z płyty pilśniowej o grubości 6 mm lakierowanej od wewnątrz mebli na biało (dopuszcza się możliwość zastosowania płyt pilśniowych twardych lakierowanych o grubości 6 mm, 3,2 mm, 3 mm lub płyty HDF lakierowanej o grubości 3 mm). Krzesła obrotowe powinny posiadać łatwo dostępny i prosty w obsłudze mechanizm regulacji wysokości siedziska (mechanizm pneumatyczny) i nachylenia oparcia i usytuowane tak, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Część II: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej: Zestaw dla CAZ: Szafa aktowa zamykana (20 szt.), szafa aktowa ? zamykana (5 szt.), szafa aktowa ? zamykana (5 szt.), biurko + kontener (30 szt.), krzesło obrotowe (30 szt.), szafa ubraniowa 80 cm, dwudrzwiowa (2 szt.), szafa ubraniowa 60 cm, dwudrzwiowa (5 szt.), stolik pod drukarkę (10 szt.), przegroda między biurkami (8 szt.) Meble muszą być wykonane z płyty wiórowej laminowanej (melaminowana) matowej, w kolorze - jabłoń jasna Locarno ( odcień koloru do uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - realizatorem przedmiotu zamówienia), obrzeża z PCV w kolorze płyt. Plecy szaf, kontenerów z płyty pilśniowej o grubości 6 mm, jednostronnie lakierowanej na biało (dopuszcza się możliwość zastosowania płyt pilśniowych twardych lakierowanych o grubości 6 mm, 3,2 mm, 3 mm lub płyty HDF lakierowanej o grubości 3 mm.). Dopuszcza się montaż różnych systemów przesuwania żaluzji z zastosowaniem prowadnic z PCV w kolorze zbliżonym do mebli. Wszystkie drzwi muszą być wyposażone w uchwyty umożliwiające otwieranie, metalowe, podłużne o dł. 14, 5 cm., w kolorze srebrnym. Krzesła obrotowe powinny posiadać łatwo dostępny i prosty w obsłudze mechanizm regulacji wysokości siedziska (mechanizm pneumatyczny) i nachylenia oparcia i usytuowane tak, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeżeli dostarczone meble będą wymagały złożenia (montażu) w siedzibie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do ich złożenia bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca na dostarczone meble udzieli gwarancji co najmniej 24-miesięcznej, a na mechanizm pneumatyczny w krzesłach obrotowych co najmniej 4 lata. Miejsce dostawy mebli: Powiatowy Urząd Pracy Słupsk ul. Fabryczna 1 i Leszczyńskiego 8, Powiatowy Urząd Pracy Filia w Ustce ul. Kosynierów 9. Zamówienie obejmuje wykonanie, montaż (jeżeli będzie wymagany) i dostawę mebli do budynków i pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca zrealizował co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: dostawy mebli biurowych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości: dla części I - min. 15 000,00 zł brutto; dla części II - min. 65 000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz oferty (na załączniku nr 3a do SIWZ dla ofert składanych na część I i na załączniku 3b do SIWZ składanych na część II) - pełnomocnictwo w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej - jeżeli osoba/y podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - w przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tj. Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) - Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Fabryczna 1 Słupsk, pok. 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Fabryczna 1 Słupsk, pok. 25 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I zamówienia realizowana jest w ramach Projektu POKL.06.01.02-22-023/09 Rozwój i upowszechnienie usług rynku pracy - kontynuacja finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych w związku z realizacją projektu POKL.06.01.02-22-023/09 Rozwój i upowszechnienie usług rynku pracy - kontynuacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: estaw nr 1 dla pośrednika pracy: biurko (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z trzema szufladami (2 szt.), szafka aktowa z dwoma półkami wewnątrz (3 szt.), szafka aktowa z jedną półką - regał (1 szt.), szafa ubraniowa jednodrzwiowa (1 szt.), krzesło obrotowe ergonomiczne (1 szt.) zestaw nr 2 dla koordynatora: biurko (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z trzema szufladami (1 szt.), szafka na drukarkę i papier (1 szt.), szafa ubraniowo - aktowa trzydrzwiowa (1 szt.), regał (1 szt.), szafka (1 szt.), stolik (1 szt.), krzesło obrotowe ergonomiczne (1 szt.), krzesło stacjonarne tapicerowane (2 szt.) zestaw nr 3 dla księgowości: biurko (1 szt.), dostawka do biurka wraz z narożnikiem (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z czterema szufladami (1 szt.), szafka - kontener na kółkach z trzema szufladami (1 szt.), szafka na drukarkę i papier, na kółkach (1 szt.), szafa aktowa dwudrzwiowa (1 szt.), szafa aktowo - ubraniowa dwudrzwiowa (1 szt.), regał (1 szt.), szafka aktowa z jedną półką dwudrzwiowa (1 szt.), szafka gospodarcza dwudrzwiowa (1 szt.), krzesło obrotowe ergonomiczne (1 szt.). Meble muszą być wykonane z płyty wiórowej laminowanej matowej w kolorze buk (odcień koloru do uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - realizatorem przedmiotu zamówienia), taśmy PCV w kolorze płyt. Plecy szaf, kontenerów z płyty pilśniowej o grubości 6 mm lakierowanej od wewnątrz mebli na biało (dopuszcza się możliwość zastosowania płyt pilśniowych twardych lakierowanych o grubości 6 mm, 3,2 mm, 3 mm lub płyty HDF lakierowanej o grubości 3 mm). Krzesła obrotowe powinny posiadać łatwo dostępny i prosty w obsłudze mechanizm regulacji wysokości siedziska (mechanizm pneumatyczny) i nachylenia oparcia i usytuowane tak, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw dla CAZ: Szafa aktowa zamykana (20 szt.), szafa aktowa ? zamykana (5 szt.), szafa aktowa ? zamykana (5 szt.), biurko + kontener (30 szt.), krzesło obrotowe (30 szt.), szafa ubraniowa 80 cm, dwudrzwiowa (2 szt.), szafa ubraniowa 60 cm, dwudrzwiowa (5 szt.), stolik pod drukarkę (10 szt.), przegroda między biurkami (8 szt.) Meble muszą być wykonane z płyty wiórowej laminowanej (melaminowana) matowej, w kolorze - jabłoń jasna Locarno ( odcień koloru do uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - realizatorem przedmiotu zamówienia), obrzeża z PCV w kolorze płyt. Plecy szaf, kontenerów z płyty pilśniowej o grubości 6 mm, jednostronnie lakierowanej na biało (dopuszcza się możliwość zastosowania płyt pilśniowych twardych lakierowanych o grubości 6 mm, 3,2 mm, 3 mm lub płyty HDF lakierowanej o grubości 3 mm.). Dopuszcza się montaż różnych systemów przesuwania żaluzji pod warunkiem zastosowania w nich metalowych prowadnic. Wszystkie drzwi muszą być wyposażone w uchwyty umożliwiające otwieranie, metalowe, podłużne o dł. 14, 5 cm., w kolorze srebrnym. Krzesła obrotowe powinny posiadać łatwo dostępny i prosty w obsłudze mechanizm regulacji wysokości siedziska (mechanizm pneumatyczny) i nachylenia oparcia i usytuowane tak, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.