eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastków Kościelny › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 1.300.000,00 zł na sfinansowanie wydatków związanych z modernizacją dróg gminnych i finansowaniem wydatków bieżących na oświatę

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Miastków Kościelny: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 1.300.000,00 zł na sfinansowanie wydatków związanych z modernizacją dróg gminnych i finansowaniem wydatków bieżących na oświatę
Numer ogłoszenia: 96841 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 79157 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastków Kościelny, Rynek, 08-420 Miastków Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 025 7511286 w. 32, fax 025 7544007.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 1.300.000,00 zł na sfinansowanie wydatków związanych z modernizacją dróg gminnych i finansowaniem wydatków bieżących na oświatę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 300 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie wydatków związanych z modernizacją dróg gminnych i finansowaniem wydatków bieżących na oświatę. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV - 66130000-0 - usługi udzielania kredytu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia kredytu w dwóch transzach I transza od 12.05.2008r. - 900 000,00 zł; II transza od 01.12.2008r. - 400 000,00 zł. 4. Spłata kredytu: Okres karencji w spłacie kredytu: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.01.2010r. Po okresie karencji spłata kredytu nastąpi w 14 ratach według poniższego harmonogramu: Lp. Termin spłaty Kwota kapitału 1. 31.01.2010r. 50 000,00 zł 2. 28.02.2010r. 100 000,00 zł 3. 30.04.2010r. 100 000,00 zł 4. 30.06.2010r. 100 000,00 zł 5. 31.08.2010r. 100 000,00 zł 6. 31.10.2010r. 100 000,00 zł 7. 31.12.2010r. 100 000,00 zł 8. 31.01.2011r. 50 000,00 zł 9. 28.02.2011r. 100 000,00 zł 10. 30.04.2011r. 100 000,00 zł 11. 30.06.2011r. 100 000,00 zł 12. 31.08.2011r. 100 000,00 zł 13. 31.10.2011r. 100 000,00 zł 14. 30.11.2011r. 100 000,00 zł Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części w terminie uzgodnionym z kredytodawcą bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. 5. Spłata odsetek: Zamawiający wymaga zastosowania karencji w spłacie odsetek. Termin spłaty odsetek: za cały okres karencji, tj. od daty uruchomienia transzy do dnia 28.02.2009r. - jednorazowo - w terminie do 28.02.2009r. Odsetki będą naliczane od kredytu rzeczywiście udzielonego. odsetki od wykorzystanego kredytu po okresie karencji będą naliczane w okresach miesięcznych oraz płatne w ratach miesięcznych - do ostatniego dnia każdego miesiąca roku kalendarzowego. 6. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Określenie stopy procentowej (bazowej) do wyliczenia kosztów kredytu - stawka WIBOR 3M z dnia 31.03.2008r. - 6,02%

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 196226,05 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Garwolinie, ul. Kościuszki 24, 08-400 Garwolin, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 196225.05
  • Oferta z najniższą ceną: 196225.05 / oferta z najwyższą ceną: 202691.45
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.