eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nadzór techniczny poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji - Remont bloku operacyjnego w budynku Szpitala Ginekologiczno - Położniczego ( Budynek A , poziom 0, segment 5 i 8 Zp-13-2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Łódź: Nadzór techniczny poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji - Remont bloku operacyjnego w budynku Szpitala Ginekologiczno - Położniczego ( Budynek A , poziom 0, segment 5 i 8 Zp-13-2011
Numer ogłoszenia: 96826 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32962 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór techniczny poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji - Remont bloku operacyjnego w budynku Szpitala Ginekologiczno - Położniczego ( Budynek A , poziom 0, segment 5 i 8 Zp-13-2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: a) ogólnobudowlanej b) instalacji wodnej , sanitarnej i grzewczej c) instalacji elektrycznej (w tym telefonicznej i sieci komputerowej i CCTV) d) instalacji wentylacyjnej grawitacyjnej i mechanicznej (z rozszerzeniem klimatyzacyjnym) e) instalacji gazów medycznych ( w tym próżni medycznej). 2.2. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma następujące obowiązki: 1) Pełni profesjonalny i kompetentny nadzór inwestorski we wszystkich branżach zgodnie z wymogami prawa budowlanego, w szczególności z zapisami Ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami), poprzez wyznaczenie inspektorów nadzoru inwestorskiego (art.25 i art.26) i zapewnienia koordynację ich pracy (art. 27). 2) Reprezentuje inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz pozwoleniem na budowę, jeżeli będzie wymagane. 3) Sprawuje pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem Polskiego Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie certyfikaty i uprawnienia wymagane przez Polskie Prawo Budowlane. 4) Sprawdzi kompletność i zakres opracowania dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę robót, w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania mu jej przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia wad lub braków w dokumentacji projektowej, niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego i Wykonawcę robót. 5) Uczestniczyć będzie w posiedzeniu Komisji przyjmującej protokół od Wykonawcy robót oraz podpisze protokół końcowy odbioru dokumentacji projektowej. 6) Wspiera terminowe przejęcia/odebrania robót przez Zamawiającego. 7) Prowadzeni konsultacje dla Zamawiającego w zakresie rozstrzygania bieżących problemów budowy. 8) Utrzymuje na bieżąco kontakt ze wszystkimi uczestnikami Projektu. 9) Monitoruje i kontroluje Projekt pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym. 10) Informuje Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów. 11) Zatwierdza materiały budowlane i instalacyjne, urządzenia oraz dostawy, mające być wbudowane, jak zaplanował to Wykonawca robót budowlanych, sprawdza jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających polskich certyfikatów. 12) Odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu i roboty zanikające. 13) Przegląda rysunki robocze Wykonawcy robót budowlanych zawierających zmiany, zatwierdza projekt robót zamiennych, kwalifikuje zmiany projektowe. 14) Uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych. 15) Przygotowuje i uczestniczy w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych. 16) Przekazuje gotowe obiekty budowlane do użytkowania. 17) Potwierdza faktycznie wykonane roboty. 18) Potwierdza usunięcie wad. 19) Przeprowadza regularne inspekcje Placu Budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Kontraktem na Roboty oraz dobrą praktykę inżynierską. 20) Przygotowuje rozliczenie budowy wraz ze sprawdzeniem kosztorysu powykonawczego. 21) Wydaje kierownikowi budowy lub kierownikom branżowym polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: a) Usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń. b) Wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. c) Przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych prac budowlanych. d) Przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych. 22) Żąda od kierownika budowy lub kierowników branżowych: a) Dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. b) Wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, jeśli ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 23) Przygotowuje dokumenty niezbędne do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu 24) Wykonuje bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę (o ile jest wymagane), specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej; 25) Przyjmuje faktury i dokumenty rozliczeniowe od wykonawcy, kontrola i zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych (w tym książki obmiaru) pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu - wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym ; 26) Informuje Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych poprzez złożenie sprawozdania w terminie do 3 dni kalendarzowych od upływu okresu sprawozdawczego. 27) Przegląda i analizuje rysunki wykonawcze i dokumenty wykonawcze sporządzane przez Wykonawcę robót z komentarzami dla Zamawiającego (jeżeli wystąpi taka potrzeba), jeśli chodzi o zgodność (lub niezgodność) z umowami na roboty budowlane. 28) Sprawdza certyfikaty, ubezpieczenia, zabezpieczenia, gwarancje, prawa własności itd., za które Wykonawca robót budowlanych jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy oraz czy są one odpowiednie. 29) Zatwierdza proponowane metody wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę robót budowlanych. 30) Rekomenduje wszystkie zmiany w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych 31) Terminowo dokonuje odbiorów częściowych zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym nadzorowanej inwestycji. 32) Negocjuje z Wykonawcą robót budowlanych i pisemne rekomenduje Zamawiającemu na bieżąco wszystkie roboty spoza harmonogramu. 33) Przygotowuje całokształt spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami), atesty, certyfikaty, oryginał dziennika budowy, oświadczenie kierownika budowy, zgodne z art. 57 ustawy Prawo budowlane, dokumentację powykonawczą, dokumenty dot. ostatecznego rozliczenia się z podwykonawcami oraz decyzje o udzieleniu pozwolenia na użytkowanie remontowanego obiektu (w tym, w szczególności Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi, Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi i Okręgowego Inspektora Pracy w Łodzi) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 34) Przygotowuje materiały umożliwiające uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nadzorowanej inwestycji. 35) Sporządza rozliczenie rzeczowo-finansowe inwestycji; 36) Przygotowuje informacje do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT; 37) Wykonuje czynności odnoszące się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót. 38) W zakresie wykonania instalacji gazów medycznych Wykonawca zobligowany będzie wykonać nadzór nad zgodnością z dyrektywą nr 90/385/EEC oraz z normą PN EN ISO 7396-1, PN EN ISO 7396-2 dopuszczającą instalacje gazów medycznych do uruchomienia i użytkowania oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną. Odbiór instalacji gazów medycznych nastąpi po podpisaniu stosownego protokołu odbioru, przetestowaniu instalacji oraz wykonaniu wymaganych przepisami prawa prób szczelności. 2.3. Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należy także świadczenie na rzecz Zamawiającego pomocy technicznej. Do głównych obowiązków i zadań Wykonawcy w zakresie Pomocy technicznej dla Zamawiającego należą: 1.pomoc techniczna we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych z regułami wdrażania Projektu, tj.: 2.uczestnictwo i porady we wszystkich działaniach Zamawiającego odnoszących się do wdrożenia projektu, 3.zapewnienie efektywnego i sprawnego wdrożenia projektu, wliczając w to przygotowanie oraz uaktualnianie planów finansowych i rzeczowych projektu, 4. bieżące rozpoznawanie i informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących i przewidywanych problemach technicznych, finansowych i prawnych oraz proponowanie działań zapobiegawczych lub/i naprawczych, 5. pomoc w monitorowaniu, raportowaniu i audycie przedsięwzięć realizowanych w ramach projektu. 2.4. Pomimo tak szerokiego zakresu uprawnień i obowiązków Inspektor nadzoru inwestorskiego nie będzie miał prawa do: 1.wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanej umowy na roboty budowlane, 2. zwolnienia Wykonawcy robót budowlanych z jakichkolwiek jego zobowiązań lub odpowiedzialności zawartych w podpisanym umowie, 3. zgody na ograniczenie zakresu robót lub przekazanie robót Wykonawcy robót budowlanych innemu niż ten, który został wskazany w podpisanej umowie. 2.5. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo do powołania we własnym zakresie inspektorów branżowych, za których prace ponosi pełną odpowiedzialność..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 24.11.15.00 - Gazy medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: umowy nr UDA-POIŚ.12.02.00-00-063-08-00 w ramach projektu nr WND - POIS.12.02-00-00-063-08 pn. Remont Bloku operacyjnego A Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi wraz z zakupem nowoczesnego wyposażenia w ramach działania 12.2-Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp z o.o. ul. 17 stycznia 13,, ul. 17 stycznia 13,, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155676,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55277,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55227,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134070,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.