eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nadzór techniczny poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji - Remont bloku operacyjnego w budynku Szpitala Ginekologiczno-Położniczego (Budynek A, poziom 0, segment 5 i 8)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-01

Łódź: Nadzór techniczny poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji - Remont bloku operacyjnego w budynku Szpitala Ginekologiczno-Położniczego (Budynek A, poziom 0, segment 5 i 8)
Numer ogłoszenia: 32962 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór techniczny poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji - Remont bloku operacyjnego w budynku Szpitala Ginekologiczno-Położniczego (Budynek A, poziom 0, segment 5 i 8).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Remont bloku operacyjnego w budynku Szpitala Ginekologiczno-Położniczego (Budynek A, poziom 0, segment 5 i 8). 1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: a) ogólnobudowlanej b) instalacji wodnej , sanitarnej i grzewczej c) instalacji elektrycznej (w tym telefonicznej i sieci komputerowej i CCTV) d) instalacji wentylacyjnej grawitacyjnej i mechanicznej (z rozszerzeniem klimatyzacyjnym) e) instalacji gazów medycznych ( w tym próżni medycznej). 2. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma następujące obowiązki: 1) Pełni profesjonalny i kompetentny nadzór inwestorski we wszystkich branżach zgodnie z wymogami prawa budowlanego, w szczególności z zapisami Ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami), poprzez wyznaczenie inspektorów nadzoru inwestorskiego (art.25 i art.26) i zapewnienia koordynację ich pracy (art. 27). 2) Reprezentuje inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz pozwoleniem na budowę, jeżeli będzie wymagane. 3) Sprawuje pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem Polskiego Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie certyfikaty i uprawnienia wymagane przez Polskie Prawo Budowlane. 4) Sprawdzi kompletność i zakres opracowania dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę robót, w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania mu jej przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia wad lub braków w dokumentacji projektowej, niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego i Wykonawcę robót. 5) Uczestniczyć będzie w posiedzeniu Komisji przyjmującej protokół od Wykonawcy robót oraz podpisze protokół końcowy odbioru dokumentacji projektowej. 6) Wspiera terminowe przejęcia-odebrania robót przez Zamawiającego. 7) Prowadzeni konsultacje dla Zamawiającego w zakresie rozstrzygania bieżących problemów budowy. 8) Utrzymuje na bieżąco kontakt ze wszystkimi uczestnikami Projektu. 9) Monitoruje i kontroluje Projekt pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym. 10) Informuje Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i-lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów. 11) Zatwierdza materiały budowlane i instalacyjne, urządzenia oraz dostawy, mające być wbudowane, jak zaplanował to Wykonawca robót budowlanych, sprawdza jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających polskich certyfikatów. 12) Odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu i roboty zanikające. 13) Przegląda rysunki robocze Wykonawcy robót budowlanych zawierających zmiany, zatwierdza projekt robót zamiennych, kwalifikuje zmiany projektowe. 14) Uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych. 15) Przygotowuje i uczestniczy w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych. 16) Przekazuje gotowe obiekty budowlane do użytkowania. 17) Potwierdza faktycznie wykonane roboty. 18) Potwierdza usunięcie wad. 19) Przeprowadza regularne inspekcje Placu Budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Kontraktem na Roboty oraz dobrą praktykę inżynierską. 20) Przygotowuje rozliczenie budowy wraz ze sprawdzeniem kosztorysu powykonawczego. 21) Wydaje kierownikowi budowy lub kierownikom branżowym polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: a) Usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń. b) Wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. c) Przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych prac budowlanych. d) Przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych. 22) Żąda od kierownika budowy lub kierowników branżowych: a) Dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. b) Wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, jeśli ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 23) Przygotowuje dokumenty niezbędne do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu 24) Wykonuje bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę (o ile jest wymagane), specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej; 25) Przyjmuje faktury i dokumenty rozliczeniowe od wykonawcy, kontrola i zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych (w tym książki obmiaru) pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu - wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym ; 26) Informuje Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych poprzez złożenie sprawozdania w terminie do 3 dni kalendarzowych od upływu okresu sprawozdawczego. 27) Przegląda i analizuje rysunki wykonawcze i dokumenty wykonawcze sporządzane przez Wykonawcę robót z komentarzami dla Zamawiającego (jeżeli wystąpi taka potrzeba), jeśli chodzi o zgodność (lub niezgodność) z umowami na roboty budowlane. 28) Sprawdza certyfikaty, ubezpieczenia, zabezpieczenia, gwarancje, prawa własności itd., za które Wykonawca robót budowlanych jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy oraz czy są one odpowiednie. 29) Zatwierdza proponowane metody wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę robót budowlanych. 30) Rekomenduje wszystkie zmiany w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych 31) Terminowo dokonuje odbiorów częściowych zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym nadzorowanej inwestycji. 32) Negocjuje z Wykonawcą robót budowlanych i pisemne rekomenduje Zamawiającemu na bieżąco wszystkie roboty spoza harmonogramu. 33) Przygotowuje całokształt spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami), atesty, certyfikaty, oryginał dziennika budowy, oświadczenie kierownika budowy, zgodne z art. 57 ustawy Prawo budowlane, dokumentację powykonawczą, dokumenty dot. ostatecznego rozliczenia się z podwykonawcami oraz decyzje o udzieleniu pozwolenia na użytkowanie remontowanego obiektu (w tym, w szczególności Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi, Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi i Okręgowego Inspektora Pracy w Łodzi) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 34) Przygotowuje materiały umożliwiające uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nadzorowanej inwestycji. 35) Sporządza rozliczenie rzeczowo-finansowe inwestycji; 36) Przygotowuje informacje do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT; 37) Wykonuje czynności odnoszące się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót. 38) W zakresie wykonania instalacji gazów medycznych Wykonawca zobligowany będzie wykonać nadzór nad zgodnością z dyrektywą nr 90-385-EEC oraz z normą PN EN ISO 7396-1, PN EN ISO 7396-2 dopuszczającą instalacje gazów medycznych do uruchomienia i użytkowania oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną. Odbiór instalacji gazów medycznych nastąpi po podpisaniu stosownego protokołu odbioru, przetestowaniu instalacji oraz wykonaniu wymaganych przepisami prawa prób szczelności. 3. Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należy także świadczenie na rzecz Zamawiającego pomocy technicznej. Do głównych obowiązków i zadań Wykonawcy w zakresie Pomocy technicznej dla Zamawiającego należą: pomoc techniczna we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych z regułami wdrażania Projektu, tj.: uczestnictwo i porady we wszystkich działaniach Zamawiającego odnoszących się do wdrożenia projektu, zapewnienie efektywnego i sprawnego wdrożenia projektu, wliczając w to przygotowanie oraz uaktualnianie planów finansowych i rzeczowych projektu, bieżące rozpoznawanie i informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących i przewidywanych problemach technicznych, finansowych i prawnych oraz proponowanie działań zapobiegawczych lub-i naprawczych, pomoc w monitorowaniu, raportowaniu i audycie przedsięwzięć realizowanych w ramach projektu. 4. Pomimo tak szerokiego zakresu uprawnień i obowiązków Inspektor nadzoru inwestorskiego nie będzie miał prawa do: wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanej umowy na roboty budowlane, zwolnienia Wykonawcy robót budowlanych z jakichkolwiek jego zobowiązań lub odpowiedzialności zawartych w podpisanym umowie, zgody na ograniczenie zakresu robót lub przekazanie robót Wykonawcy robót budowlanych innemu niż ten, który został wskazany w podpisanej umowie. 5. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo do powołania we własnym zakresie inspektorów branżowych, za których prace ponosi pełną odpowiedzialność. 3. Informacje ogólne dotyczące nadzorowanej inwestycji: 1. Przedmiot inwestycji nadzorowanej dofinansowany jest na podstawie umowy nr UDA-POIŚ.12.02.00-00-06308-00 w ramach projektu nr WND - POIS.12.02-00-00-06308 pn. Remont Bloku operacyjnego A Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi wraz z zakupem nowoczesnego wyposażenia w ramach działania 12.2-Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013. 2. Zakres rzeczowy nadzorowanej inwestycji obejmuje następujące kody CPV: 45 215 141-7 Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych 45 215 000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej 45110000-1 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 45262311-4 roboty betonowe i żelbetowe 45262500-6 roboty murowe 45261000-4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45320000-6 roboty izolacyjne 45410000-4 tynki 45262650-2 tynki 45430000-0 posadzki 45421125-6 i 45 421134-2 stolarka otworowa 45223100-7 ślusarka 45442100-8 roboty malarskie 45332200-5 instalacja wod -kan i cw 45331210-1 instalacja wentylacji mechanicznej 45331100-7 instalacja centralnego ogrzewania 45311000-0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznej 45331200-8 - instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 3. Remont bloku operacyjnego nie zmienia sposobu zagospodarowania terenu, nie zmienia funkcji obiektu i nie wymaga zmian w zakresie konstrukcji obiektu. 4. Powierzchnia netto pomieszczeń objętych zakresem Remontu Bloku Operacyjnego wynosi : 1008,17m2. 5. Nadzorem inwestorskim objęte będą roboty budowlane wykonywane na obiekcie czynnym, w sposób zapewniający równoczesną możliwość korzystania z pomieszczeń, w których roboty nie będą wykonywane. 6. Szczegółowy opis przedmiotu inwestycji, która będzie objęta nadzorem inwestorskim zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego udzielnymi w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Remont bloku operacyjnego w budynku Szpitala Ginekologiczno-Położniczego (Budynek A, poziom 0, segment 5 i 8) dla ICZMP - znak postępowania ZP-1-2011. 7.Załączone w PFU zestawienie powierzchni nie stanowi elementu dokumentacji projektowej i ma charakter wyłącznie orientacyjny i pomocniczy. 8. Nadzorowana inwestycja będzie realizowana w następujących etapach i terminach: 1) Termin realizacji prac projektowych - 31.05.2011 roku. 2) Termin realizacji prac remontowych od 27.06.2011 do 28.09.2011. 3) Zamawiający przekaże wykonawcy plac budowy w dniu 27.06.2011..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.63.10.00-0, 71.24.70.00-1, 24.11.15.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. Wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga specjalistycznych uprawnień, w związku z powyższym Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy w tym okresie wykonaniem: a) co najmniej 2 usług o tożsamym charakterze do przedmiotowej usługi, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, dla zadania o wartości co najmniej 5.000.000 zł, w tym co najmniej 1 usługi polegającej na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego dla zadania obejmującego budowę, przebudowę, modernizację lub remont czynnego obiektu szpitalnego, obejmującego swoim zakresem pomieszczenia szpitalne i sale operacyjne. W przypadku gdy wykonawca przedstawi dokument, w którym wartość usługi jest podana w walucie obcej zamawiający dokona jej przeliczenia na zł wg średniego kursu NBP danej waluty z dnia składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie łączna wiedza i doświadczenie wykonawców. Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Powyższy warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz z co najmniej 4- letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu uprawnień budowlanych; b) dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej 4- letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami w zakresie instalacji sanitarnych po uzyskaniu uprawnień budowlanych c) dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia bez ograniczeń napięcia, do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu oraz co najmniej 4- letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami w zakresie instalacji elektrycznych po uzyskaniu uprawnień. d) dysponuje co najmniej po 1 osobie do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie gazów medycznych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz posiada 4-letnie doświadczenie w wykonywaniu instalacji gazów medycznych. e) dysponuje co najmniej po 1 osobie do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz posiada 4-letnie doświadczenie w wykonywaniu instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Jedna osoba może spełniać więcej niż jeden stawiany warunek w zakresie posiadanych uprawnień. Wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie łączna wiedza i doświadczenie wykonawców. Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za potwierdzony powyższy warunek jeżeli: a) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 5 000 000 zł. . Do oferty Wykonawca składa oświadczenie dotyczące posiadania bądź pisemne zobowiązania do posiadania w dniu podpisania umowy, opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 5 000 000 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest bądź będzie w dniu podpisywania umowy ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawców. Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o posiadaniu bądź zobowiązanie do posiadania w dniu podpisania umowy, opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 5 000 000 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest bądź będzie w dniu podpisywania umowy ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2.Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Oświadczenie potwierdzająceże Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy: 1) jeżeli ze względów technologicznych nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej. 2) jeżeli z powodu działania siły wyższej nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej 3) możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie przedmiotu zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, ze zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę w formie pisemnej. 4) w toku realizacji umowy możliwa jest zmiana podwykonawców oraz zakres prac powierzonych podwykonawco, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej. 5) możliwość przedłużenia terminów płatności ze względów proceduralnych, dotyczących rozliczania inwestycji finansowanych . 6) zmiany stawki podatku VAT; 7) zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 8) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ; 9) zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 10) w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i nie powoduje istotnej zmiany Oferty Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281-289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A(Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki,93-338 Łódź ul. Rzgowska 281-289,Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna-Zamówienia Publiczne, pawilon A(Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0,pok.Nr 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia dofinansowany jest na podstawie umowy nr UDA-POIŚ.12.02.00-00-063-08-00 w ramach projektu nr WND - POIS.12.02-00-00-063-08 pn. Remont Bloku operacyjnego A Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi wraz z zakupem nowoczesnego wyposażenia w ramach działania 12.2-Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.