Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-19
Poznań: Zakup usługi szkoleniowej na zorganizowanie i przeprowadzenie:
Części: I - V - specjalistycznych szkoleń informatycznych,
Część: VI - szkoleń oraz egzaminów dających uprawnienia kwalifikacyjne do eksploatacji dozoru urządzeń technicznych (instalacje elektryczne i cieplne - E i D),
dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 96578 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi szkoleniowej na zorganizowanie i przeprowadzenie: Części: I - V - specjalistycznych szkoleń informatycznych, Część: VI - szkoleń oraz egzaminów dających uprawnienia kwalifikacyjne do eksploatacji dozoru urządzeń technicznych (instalacje elektryczne i cieplne - E i D), dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych oraz szkoleń i egzaminów dających uprawnienia kwalifikacyjne do eksploatacji dozoru urządzeń technicznych (instalacje elektryczne i cieplne - E i D) dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu. 2. Zakres niniejszego zamówienia został podzielony na 6 części: 2.1. Część I: - tematy szkoleń: * MS 50322 Configuring and Administering Windows 7 lub równoważne, * MS 2810 Fundamentals of Network Security lub równoważne, * MS 20697 - 1A Installing and Configuring Windows 10 lub równoważne, * MS 20696 Managing Enterprise Devices and Apps using System Center Configuration Manager lub równoważne, * MS 20410 Installing and Configuring Windows Server 2012 lub równoważne; - przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/I do SIWZ. 2.2. Część II: - temat szkolenia: Bzpieczeństwo Windows (praktyczne warsztaty z ochrony systemu); - przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/II do SIWZ. 2.3. Część III: - temat szkolenia: Bzpieczeństwo Sieci Komputerowych (Testy penetracyjne); - przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/III do SIWZ. 2.4. Część IV: - temat szkolenia: Sieci bezprzewodowe i ich bezpieczeństwo - środowisko Windows; - przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/IV do SIWZ. 2.5. Część V: - temat szkolenia: ITIL R Foundation lub równoważne; - przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/V do SIWZ. 2.6. Część VI: - temat szkolenia: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz egzaminów dających uprawnienia kwalifikacyjne do eksploatacji dozoru urządzeń technicznych (instalacje elektryczne i cieplne - E i D) dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003, Nr 89, poz. 828 z późn.zm.); - przedmiot zamówienia obejmuje szkolenia i egzaminy dające uprawnienia kwalifikacyjne do eksploatacji dozoru urządzeń technicznych(instalacje elektryczne i cieplne - E i D) dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/VI do SIWZ. 3. W części I i V przedmiot zamówienia został opisany za pomocą znaków towarowych, gdyż ze względu na specyfikę zamówienia nie można go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych obiektywnych określeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio dla danej części zamówienia załączniki nr: 1/I, 1/II, 1/III, 1/IV, 1/V i 1/VI do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium dla żadnej części postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Części I - V przedmiotu zamówienia: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 5 (pięć) usług polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkolenia o tematyce odpowiadającej tematom którejkolwiek z części I-V, dla co najmniej 10 (dziesięciu) osób przeszkolonych jednorazowo, wykonywanej przez co najmniej okres 2 (dwóch) kolejnych dni. Dla Części VI przedmiotu zamówienia: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 5 (pięć) usług polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkolenia o tematyce odpowiadającej tematom z części VI, dla co najmniej 10 (dziesięciu) osób przeszkolonych jednorazowo
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Części I - VI przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Części I - V przedmiotu zamówienia: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 (dwiema) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 250 (dwustu pięćdziesięciu) godzin szkoleniowych* z zakresu tematycznego właściwego dla przedmiotu zamówienia. Dla Części VI przedmiotu zamówienia: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 50 (pięćdziesięciu) godzin szkoleniowych* z zakresu tematycznego właściwego dla przedmiotu zamówienia. *Zamawiający przyjmuje, że 1 godzina szkoleniowa = 45 minut;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Części I - VI przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie dotyczące wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ - w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. W przypadku gdy Wykonawcę lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie zawodowe trenera - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: II Oddział ZUS w Poznaniu
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań
Centrum Zamówień Publicznych, budynek B, III piętro, pokój 347.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 11:00, miejsce: II Oddział ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 61-361 Poznań Sekretariat, budynek A, I piętro, pokój 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenia Microsoft.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. MS 50322 Configuring and Administering Windows 7 lub równoważne, 2. MS 2810 Fundamentals of Network Security lub równoważne, 3. MS 20697 - 1A Installing and Configuring Windows 10 lub równoważne, 4. MS 20696 Managing Enterprise Devices and Apps using System Center Configuration Manager lub równoważne, 5. MS 20410 Installing and Configuring Windows Server 2012 lub równoważne; - przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/I do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie zawodowe trenera - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bezpieczeństwo Windows (praktyczne warsztaty z ochrony systemu).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/II do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-2, 80.53.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie zawodowe trenera - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bezpieczeństwo Sieci Komputerowych (Testy penetracyjne).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/III do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie zawodowe trenera - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sieci bezprzewodowe i ich bezpieczeństwo - środowisko Windows.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/IV do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie zawodowe trenera - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ITIL R Foundation lub równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/V do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie zawodowe trenera - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz egzaminów dających uprawnienia kwalifikacyjne do eksploatacji dozoru urządzeń technicznych (instalacje elektryczne i cieplne - E i D) dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przedmiot zamówienia obejmuje szkoleń i egzaminów dających uprawnienia kwalifikacyjne do eksploatacji dozoru urządzeń technicznych (instalacje elektryczne i cieplne - E i D) dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu; - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/VI do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doswiadczenie zawodowe trenera - 30
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wkłady do wstrzykiwaczy MR i TK dla potrzeb WSM im.J.Strusia w Poznaniu
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych.
- Pełnienie funkcji usługi Inspektora nadzoru nad kompleksową modernizacją mediów Wielopolskiego Centrum Specjalistycznego (gazy medyczne, instalacje elektroenergetyczne, instalacje wodno-kanalizacyjna)
- Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obszarze POSUM przy ul. Solidarności 36 w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu województwa lubelskiego w przedmiocie Centrów Usług Społecznych wraz organizacją...
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 4 osób bezrobotnych w zakresie "Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC)" z egzaminem czeladniczym.
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
- PODN.ZP.321.5.2024 Przeprowadzenie sesji coachingowych dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.