eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Wizyty zawodoznawcze dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze cz. II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Brzesko: Wizyty zawodoznawcze dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze cz. II
Numer ogłoszenia: 96555 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60637 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wizyty zawodoznawcze dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze cz. II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja pięciu wizyt zawodoznawczych dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze, 32-853 Łysa Góra 274 (zwanym dalej MOS), dla którego organem prowadzącym jest Powiat Brzeski. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części (Zadania): Zadanie 1. Wizyta zawodoznawcza w zakresie motoryzacyjnym I. Zadanie 2. Wizyta zawodoznawcza w zakresie gastronomicznym I. Zadanie 3. Wizyta zawodoznawcza w zakresie motoryzacyjnym II. Zadanie 4. Wizyta zawodoznawcza w zakresie gastronomicznym II. Zadanie 5. Wizyta zawodoznawcza w zakresie budownictwa. Wizyty zawodoznawcze realizowane są w ramach projektu ,,Samodzielne życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych i socjoterapii,,, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na poszczególne części (Zadania). 2) Szczegółowy opis poszczególnych części (Zadań) zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Do każdej z części (Zadań) Zamawiający zapewnia opiekunów z Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze. Wykonawca zobowiązany jest do pełnego zorganizowania każdej wizyty zawodoznawczej, w tym także do kontaktu z organizatorami, przedstawicielami oraz innymi właściwymi osobami dla miejsc gdzie odbywać się będą wizyty zawodoznawcze, w celu ustalenia szczegółów przyjazdu, zapewnienia wyżywienia, zapewnienia transportu, uzyskania dodatkowych pozwoleń, organizacji zabezpieczeń, materiałów do ćwiczeń i wszelkich innych rzeczy niezbędnych do przeprowadzenia wizyty zawodoznawczej. 4) Zadaniem opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego jest wyłącznie opieka i nadzór nad wychowankami. Wykonawca nie może zobowiązywać tych opiekunów do innych zadań, zwłaszcza niedopuszczalne jest powierzenie im organizacji wizyt zawodoznawczych, organizacji czasu, organizacji wyżywienia, powierzenie roli przewodnika. 5) Dla każdej wizyty zawodoznawczej Wykonawca musi zapewnić osobę odpowiedzialną za część merytoryczną stosownie do tematyki każdej wizyty zawodoznawczej oraz organizatora, tj. osobę odpowiedzialną za kompleksową organizację każdej jednej wizyty. Przy czym organizator musi towarzyszyć uczniom od momentu wyjazdu z MOS przez cały okres realizacji wizyty zawodoznawczej aż do momentu powrotu. 6) Wykonawca może według uznania na swój koszt zwiększyć liczbę opiekunów. W takim przypadku zgodę na zabranie dodatkowych opiekunów może wyrazić Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy złożony nie później niż 2 dni robocze przed planowanym wyjazdem. W autobusie podczas przejazdu nie mogą przebywać inne osoby, niż uczestnicy wizyty, kierowca, osoba ds. merytorycznych, organizator, opiekunowie. 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy program każdej wizyty zawodoznawczej najpóźniej 3 dni robocze przed planowanym wyjazdem dla danej wizyty zawodoznawczej. Program taki musi zawierać informacje o planowanych godzinach wyjazdu i powrotu, o miejscach, w które udadzą się uczestnicy oraz innych informacjach istotnych z punktu widzenia realizacji umowy. Program wizyty musi uwzględniać zawodoznawczy charakter wyjazdu i realizować cel wizyty. Szczegółowy program musi zostać uzgodniony z Koordynatorem ds. projektu oraz Dyrektorem Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze (podpisany). Wykonawca powinien uwzględnić podczas wyjazdu także punkty postoju niezbędne dla odpoczynku i właściwego samopoczucia uczestników. Uwzględniony postój nie może zwiększać kosztów całkowitych wizyty zawodoznawczej. 8) Wyżywienie, o którym mowa w Zał. nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dla wszystkich wychowanków uczestniczących w wizycie oraz opiekunom oddelegowanym przez Zamawiającego. 9) Wykonawca zapewnia przewóz osób w ramach każdej wizyty zawodoznawczej, stanowiącej przedmiot umowy, sprawnymi autokarami lub busami posiadającymi ważne badania techniczne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli pojazdu przez właściwe służby. 10) Po zakończeniu każdej wizyty zawodoznawczej każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie od Wykonawcy potwierdzające udział w wizycie zawodoznawczej. Ponadto Wykonawca musi posiadać listę uczestników lub zaświadczenia osobno dla każdego uczestnika podpisaną przez dyrektora,prezesa,właściciela danej firmy, zakładu, instytucji, itp. lub innej osoby posiadającej stosowne upoważnienie poświadczające udział w wizycie zawodoznawczej w danym miejscu. 11) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na swój koszt transport wychowanków i opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego z parkingu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze do miejsca właściwego (w tym także dowóz do punktów wizytowych każdego wyjazdu), oraz transport powrotny do miejsca rozpoczęcia. 12) W przypadku awarii pojazdu w czasie trwania usługi, która uniemożliwia dalszą jazdę, Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub podstawienia zastępczego pojazdu w terminie nie dłuższym niż 2 godziny. 13) W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do zakupu biletów wstępu i wejściówek dla uczestników wyjazdów do miejsc wskazanych w Zał. nr 1 do SIWZ (jeżeli zachodzi taka konieczność). 14) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z celem podróży, których uregulowania wymaga ten cel. Dotyczy to w szczególności biletów wstępu, ubrań ochronnych, wejściówek, opłat za autostrady, parkingi oraz innych niezbędnych opłat. 15) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdów oraz opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego na czas trwania danej wizyty zawodoznawczej od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę min. 10.000 zł za osobę. Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię przed rozpoczęciem wyjazdu. 16) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników wizyt zawodoznawczych sporządzone podczas każdej wizyty, szczegółowy program wizyt zawodoznawczych, kopie wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w wizycie zawodoznawczej wraz z listą potwierdzającą ich odbiór przez wychowanków, protokoły odbioru posiłków z własnoręcznymi podpisami uczestników sporządzone podczas każdej wizyty zawodoznawczej, podpisane przez uczestników listy potwierdzające ich wejście do miejsc określonych szczegółowym programem oraz ankiet o których mowa w pkt. 18. Dokumentację po każdej wizycie zawodoznawczej należy dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od jej zakończenia. 17) Zamawiający dokona płatności na podstawie faktury (rachunku) po zakończeniu wizyty zawodoznawczej. Podstawą do wystawienia faktury (rachunku) jest przekazanie dokumentów, o których mowa w pkt. 16. 18) Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników wizyt zawodoznawczych ocenę merytoryczną przebiegu wizyty zawodoznawczej na podstawie formularza anonimowej ankiety oceniającej, którą jest zobligowany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją, o której mowa w pkt. 16. 19) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) informowania uczestników wizyt zawodoznawczych o fakcie współfinansowania wizyt ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, b) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, hasło promocyjne POKL. 20) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych wizyt, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt ,,Samodzielne życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych i socjoterapii,,, - Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1. Wizyta zawodoznawcza w zakresie motoryzacyjnym I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Siśkiewicz NEW CHALLENGE, ul. Rydlówka 5/113, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1845,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1697,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1697,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2. Wizyta zawodoznawcza w zakresie gastronomicznym I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO PODRÓŻY ,,LAVISTA,, Wojsław, Brożek Spółka Jawna, ul. Lwowska 32, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1893,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3. Wizyta zawodoznawcza w zakresie motoryzacyjnym II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEHAP-BUD s.c. Ewa Eugeniusz Winiarscy, ul. Grunwaldzka 71/2, 32-541 Trzebinia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2565,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4. Wizyta zawodoznawcza w zakresie gastronomicznym II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEHAP-BUD s.c. Ewa Eugeniusz Winiarscy, ul. Grunwaldzka 71/2, 32-541 Trzebinia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2665,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2440,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5. Wizyta zawodoznawcza w zakresie budownictwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ,,JANICKI,, Dariusz Janicki, ul. Towarowa 5A, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2303,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2601,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.