eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › PRZEBUDOWA MOSTU W CHLEBNI (rozbiórka mostu i budowa przepustu)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Grodzisk Mazowiecki: PRZEBUDOWA MOSTU W CHLEBNI (rozbiórka mostu i budowa przepustu)
Numer ogłoszenia: 96407 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80637 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7240570, faks 22 7240570.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA MOSTU W CHLEBNI (rozbiórka mostu i budowa przepustu).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego mostu na rzece Mrowna w ciągu drogi powiatowej Nr 1508W Izdebno Kościelne - Chlebnia - do drogi 579, w miejscowości Chlebnia, gmina Grodzisk Mazowiecki, Powiat Grodziski, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: PRZEBUDOWA MOSTU W CHLEBNI (rozbiórka mostu i budowa przepustu). 1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego mostu na przepust w ciągu drogi powiatowej nr 1508 w miejscowości Chlebnia polegającą na rozbiórce istniejącego mostu i budowie przepustu, którego konstrukcję nośną stanowi żelbetowa ramownica jednoprzęsłowa z prefabrykowaną płytą denną z żelbetowymi wylewanymi na mokro płytami przejściowymi, skrzydłami oporowymi połączonymi monolitycznie z konstrukcją ścian nośnych i kapami chodnikowymi stanowiącymi elementy monolityczne wylewne na mokro. Umocnienie dna rzeki płytami typu IOMB, umocnienie skarp płytami ażurowymi, umocnienie stożków trylinką, umocnienie palisadą z kołków drewnianych. Wykonanie tymczasowego przejścia dla pieszych przez rzekę oraz i wykonanie tymczasowego obejścia rzeki. utwardzone pobocze o szer. 1,5m na dojazdach do przepustu, wykonanie warstwy ścieralnej SMA na przepuście i dojazdach do przepustu. Istniejący most: długości 3,9 m całkowita szerokość konstrukcji 10 m, w tym jezdnia o nawierzchni asfaltowej szer. 6 m, obustronne pobocza asfaltowe o szerokości zmiennej, poręcze stanowią słupki żelbetowe z przeciągami stalowymi. Projektowany przepust o długości 6,85 m, rozpiętości przęsła 6,5 m, całkowitej szerokości 10,52 m, schemat statyczny zaprojektowano jako ramownicę jednoprzęsłową z prefabrykowaną płytą denną, konstrukcje nośną stanowi żelbetowa płyta pełna, podpory zaprojektowano jako ściany żelbetowe monolityczne, posadowienie na palach wierconych D=500 mm typu CFA (5 szt. dł. 9 m ), ustrój nośny stanowi płyta monolityczna o wys. konstrukcji 0,4 m i rozpiętości 6,5 m, światło obiektu wynosi 6,15 m podporami-żelbetowe ściany monolityczne. Obciążenie klasa C wg normy PN-85/S-10030. Roboty związane z budową przepustu należy wykonać na warunkach określonych w SSTWiOR-roboty mostowe. Konstrukcja nawierzchni jezdni na wybudowanym przepuście: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego z masy mineralno-mastyksowej SMA z asfaltu modyfikowanego dla ruchu KR - 3/4 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3/4 gr. 5,5 cm, obramowanie jezdni stanowi krawężnik granitowy 20x18 kotwiony do kapy, ustawiony na podlewce z betonu wodoprzepuszczalnego z lepiszczem żywicznym, z wypełnieniem szczeliny pomiędzy krawężnikiem a kapa elastyczną masą modyfikowaną polimerami. Konstrukcja nawierzchni jezdni na dojazdach do przepustu: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego z masy mineralno-mastyksowej SMA z asfaltu modyfikowanego dla ruchu KR - 3/4 gr. 5 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3/4 gr. 6 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr.10 cm dla ruchu KR-3/4, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego kamiennego gr. 20 cm, warstwa piasku gr. 10 cm, Is pow. 1. Krawężniki. Obramowanie jezdni stanowi: krawężnik betonowy 20x30 na ławie betonowej z oporem o przekroju 0,1025 m2-od strony chodnika, Konstrukcja nawierzchni chodników na przepuście: nawierzchnia z cienkowarstwowych żywic. Konstrukcja nawierzchni pobocza na dojazdach do przepustu: nawierzchnia z kruszywa łamanego naturalnego gr. 15 cm. Oznakowanie poziome Należy wykonać jako grubowarstwowe chemoutwardzalne-zmiana w stosunku do projektu wg. OST nr D-07.01.01. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: Bariery ochronne stalowe, Barieroporęcze, Balustrady mostowe stalowe. 3.Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót oraz organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 4.przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, ITWiOR, SSTWiOR, OST oraz innych postanowień wskazanych w SIWZ. 5.Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą do wyceny zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. 6.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 7.Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 3.2. Technologię oraz szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ będący integralną częścią SIWZ, zawierający: Dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy) wraz z przedmiarem, pozwoleniem na budowę-Decyzja Starosty Grodziskiego nr 169/15 z dnia 10.02.2015r., warunkami zawartymi w uzgodnieniu ZUD-załącznik nr 9A. Instrukcja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ITWiOR)-załącznik nr 9B. SSTWiOR mostowe, Ogólne Specyfikacje Techniczne (OST-drogowe) oraz WT-1 z 2010, WT-2 z 2008 i 2010, WT-4 z 2010, WT-5 z 2010, normą PN-EN 13808 Asfalty i Lepiszcza Asfaltowe-Zasady Specyfikacji Kationowych Emulsji Asfaltowych-załącznik nr 9C...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Lądowego Mazowieckie Mosty Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 13, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 866216,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 536117,80

  • Oferta z najniższą ceną: 536117,80 / Oferta z najwyższą ceną: 769929,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.