eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzepin › PRZEBUDOWA ULICY SIENKIEWICZA W RZEPINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96297 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Rzepin: PRZEBUDOWA ULICY SIENKIEWICZA W RZEPINIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15211-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzepin, krajowy numer identyfikacyjny 21096683000000, ul. Plac Ratuszowy 1, 69110 Rzepin, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 95 7596292 w. 36, faks 95 7596478, e-mail ela@rzepin.pl; mzurek@rzepin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rzepin.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA ULICY SIENKIEWICZA W RZEPINIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2017.MŻ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Sienkiewicza w Rzepinie, w tym: Szerokość jezdni 5,5 m. Po stronie lewej (zgodnie z opracowaniem) drogi przewidziany jest do wymiany krawężnik betonowy wystający o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej i na wjazdach na krawężnik betonowy przejazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C15, po stronie prawej zaprojektowano krawężnik przejazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C15. Przy krawężniku po stronie prawej zlokalizowany został ciąg pieszy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o szerokości 1,5 m ograniczony po stronie zewnętrznej krawężnikiem betonowym przejazdowym 15x22 cm na ławie betonowej zoporem z betonu C15. Ciąg pieszy po stronie prawej wykonuje się na podbudowie z możliwością przejazdu, co podyktowane jest usytuowaniem posesji przyległych, których posadowienie poniżej rzędnych drogi wymusza obniżenie zjazdów, które w stanie istniejącym przy dużym zagęszczeniu powoduje konieczność dostosowania ciągu pieszego z możliwością przejazdu do posesji. Odcinek od km 0+009,50 do ul. Kolejowej (zakres skrzyżowania) przewidziano wymianę całkowitą krawężników. Nawierzchnia drogi zostanie wzmocniona geosiatką oraz zostanie przeprowadzone profilowanie nawierzchni i ułożona nowa warstwa ścieralna. Konstrukcja nawierzchni: - Przewidziano frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej na gr. 4-6 cm - Ułożenie geosiatki szklano - węglowej o Rn 120/200 kN/m - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm Konstrukcja nawierzchni na poszerzeniach - Podbudowa z tłucznia kamiennego 0-31,5 mm gr 20 cm - Ułożenie geosiatki szklano - węglowej o Rn 120/200 kN/m - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm Konstrukcja ciągu pieszego ul. Sienkiewicza: - Podbudowa z tłucznia kamiennego 0-31,5 mm gr 15 cm - Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 4 cm; - Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm typ - cegła grafit; Odcinek od km 0+009,50 do ul. Kolejowej Konstrukcja nawierzchni: - Przewidziano frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej na gr. 4-6 cm - Ułożenie geosiatki szklano - węglowej o Rn 120/200 kN/m - Warstwa profilująca z betonu asfaltowego AC16W gr 6 cm - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm UWAGA - materiał pochodzący z frezowania nawierzchni z betonu asfaltowego pozostaje własnością Gminy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8 i 9 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-0
Dodatkowe kody CPV: 45233251-3, 45233252-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT276422.76
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowe KONTRAKT Sp. z o.o., , ul. Szosa Poznańska 17, 66-600, Krosno Odrzańskie, kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 311258.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 311258.88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 311258.88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.