eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Zmiana sposobu użytkowania budynku budynek administracji powiatowej z przeznaczeniem w części na gabinety lekarskie wraz z przystosowaniem obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych na terenie działek nr 1211/1 i 1211/3 położonych w rejonie ulicy Kamionka i Mickiewicza w Brodnicy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Brodnica: Zmiana sposobu użytkowania budynku budynek administracji powiatowej z przeznaczeniem w części na gabinety lekarskie wraz z przystosowaniem obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych na terenie działek nr 1211/1 i 1211/3 położonych w rejonie ulicy Kamionka i Mickiewicza w Brodnicy.
Numer ogłoszenia: 96206 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 529026 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy, ul. Zamkowa 13a, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4984769, faks 056 4984769.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania budynku budynek administracji powiatowej z przeznaczeniem w części na gabinety lekarskie wraz z przystosowaniem obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych na terenie działek nr 1211/1 i 1211/3 położonych w rejonie ulicy Kamionka i Mickiewicza w Brodnicy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania budynku budynek administracji powiatowej z przeznaczeniem w części na gabinety lekarskie wraz z przystosowaniem obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych na terenie działek nr 1211/1 i 1211/3 położonych w rejonie ulicy Kamionka i Mickiewicza w Brodnicy.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz powierzchni, kubatura Istniejąca powierzchnia zabudowy 118,0 m2 Projektowana powierzchnia zabudowy podestu i pionowej platformy 5,69 m2 Powierzchnia użytkowa niski parter 46,0 m2 wysoki parter 89,5 m2 piętro I 91,2 m2 piętro II 86,6 m2 Powierzchnia całkowita 483,5 m2 Powierzchnia istniejących garaży 48,0 m2 Kubatura łącznie 1090,0 m2 Liczba kondygnacji 4 Wysokość budynku ok. 13,3 m2 Zakres i przedmiot inwestycji Opracowanie obejmuje remont, modernizację i przebudowę części pomieszczeń biurowych. Projekt przewiduje zmianę sposobu użytkowania budynku z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych tj. dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, dobudowa windy i podestu, dostosowanie funkcji dla potrzeb PCPR i Wydziału Ochrony Środowiska. Ponadto ze względów bezpieczeństwa pożarowego zaprojektowano oddymianie klatki schodowej. Istniejące instalacje budowlane elektryczne, sanitarne, teletechniczne podlegają częściowej wymianie i przebudowie w zależności o stopnia zniszczenia i programu użytkowego. W celu zapewnienia dostępu do windy zewnętrznej zaprojektowano chodnik z kostki betonowej. Funkcja projektowanych pomieszczeń Obiekt jest przeznaczony dla pracowników administracyjno biurowych i dla petentów PCPR w tym osób niepełnosprawnych. Przewidywana łączna liczba ww. pracowników ok. 20 osób. Dostęp do wszystkich kondygnacji odbywa się klatką schodową, która to jest wydzielona pożarowo i stanowi drogę ewakuacyjną. W poziomie niskiego parteru utworzono wyłącznie pomieszczenia pomocnicze dla obsługi budynku tj. archiwum, serwerownia i pomieszczenie porządkowe, dwa garaże pozostawiono bez zmian. Na wysokim piętrze dla PCPR zaprojektowano komunikację z poczekalnią oraz gabinety lekarskie i pomieszczenia biurowe. W celu zapewnienia dostępu i dla obsługi osób niepełnosprawnych przewidziano windę zewnętrzną wraz z podestem oraz przystosowano łazienkę dla osób niepełnosprawnych. I piętro w całości przewidziano na potrzeby administracyjno biurowe PCPR. Dla personelu wysokiego parteru i I piętra zapewniono pomieszczenie socjalne i WC z przedsionkiem. II piętro przewidziano w całości na potrzeby Wydziału Ochrony Środowiska. W tym celu utworzono pomieszczenia biurowe i socjalne oraz WC z przedsionkiem. Oferty częściowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z następującym podziałem: Roboty budowlane Zakres ogólny obejmuje budowę windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, samonośnej bez szybu, na płycie żelbetowej dźwig platformowy pionowy wys. Podnoszenia 2,50m, zasilanie 230V, powierzchnia zabudowy 2,63m2 budowę podestu w konstrukcji murowo ściennej na fundamentach żelbetowych, powierzchnia zabudowy 3,06m2 klatkę schodową wydzielono ogniowo, zaprojektowano jej oddymianie poprzez wprowadzenie okna oddymiającego na ostatniej kondygnacji, napowietrzenie przy pomocy drzwi wejściowych, system oddymiania uruchamiany automatycznie wykonanie ścianek działowych z płytek gazobetonowych 32,29m2 wprowadzenie belek nadprożowych 12,60mb wymianę i montaż wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej 26 szt. montaż nawiewników w istniejących oknach 28szt. uzupełnienie i wprowadzenie tynków zewnętrznych i wewnętrznych cementowo wapiennych 98.46m2 wykonanie obudowy z płyt gipsowo kartonowych 12,75m2 wylewki samopoziomujące 232.55m2 ułożenie płytek podłogowych, posadzkowych i ściennych 260,90m2 ułożenie gładzi gipsowych 1138,20m2 malowanie ścian i sufitów 1190,26m2 budowę chodnika doprowadzającego do windy z kostki betonowej 17,30m2 wykonanie balustrad na zewnątrz ze stali nierdzewnej o długości 7,50,mb roboty rozbiórkowe ścianki działowe, podłogi i posadzki, ościeżnice, wykładziny, płytki itp. Instalacje sanitarne Zakres ogólny obejmuje rozbudowa instalacji hydrantowej o nowy wewnętrzny hydrant HP25 1 szt. remont instalacji wewnętrznej wod kan. oparty o zamontowanie nowych elektrycznych ogrzewaczy wody montaż nawiewników w istniejących oknach 28szt. wyposażenie łazienki dla potrzeb osób niepełnoprawnych umywalka, ustęp, sedes, poręcze modernizacja i rozbudowa instalacji wentylacyjnej, w pomieszczeniach sanitariatów zaprojektowano nowe wentylatory ścienne 3szt., pomieszczenia biurowe będą obsługiwane poprzez wentylatory kanałowe z regulatorami obrotów i będą podłączone do kanałów wentylacyjnych wyposażonych w zawory wywiewne, montaż urządzeń zabezpieczających wodę przed wtórnym zanieczyszczeniem 6szt. montaż umywalek porcelanowych 2szt. montaż baterii zlewozm. ściennych 2szt. montaż zlewozmywaka dwukomorowego 3szt. Instalacje elektryczne Zakres ogólny obejmuje demontaż istniejącej rozdzielnicy głównej montaż nowego zasilania ze złącza pomiarowego przewodem typu YDY5x16 18m montaż rozdzielnicy głównej montaż rozdzielnicy TK wraz z zasilaniem przewodem typu YDY 5x6 18m wymiana gniazd wtyczkowych 230V 48szt. wymiana wyłączników oświetlenia 19 szt. wymiana opraw świetlówkowych 2x36W 35szt. montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w ciągach komunikacyjnych dostosowanie istniejącej instalacji do zmienionej funkcji pomieszczeń montaż nowych opraw w pomieszczeniach sanitarnych 14szt. montaż oświetlenia zewnętrznego 2 szt. opraw LED sterowane czujnikami ruchu pomiary kontrolne instalacji Istalacje teletechniczne Zakres ogólny obejmuje demontaż istniejącej instalacji sieci strukturalnej 1 kpl. Budowa sieci WLAN 9 koryta kablowe, przewód SFTP 4x2x0,5 kat 7 1550m, gniazda zestaw PEL 23szt., szafa dystrybucyjna 1912U z wyposażeniem 2szt połączenie sieci LAN z serwerem Starostwa montaż anteny sektorowej nadawczo odbiorczej 5GHz ULTAIR 323 KC z modułem aktywnej sieci 2 szt. Łączność telefoniczna wewnętrzna Montaż przełącznic PTLGw 20,40,60,80 i 120 w istniejących wnękach moduł linii analogowych centrali OPTIMA 6 kanałów Zakup i uruchomienie platformy voIP z licencją na 6 kanałów Rejestracja czasu pracy Montaż elementów systemu kontroli dostępu kontroler sterownik dla 1 wejścia kontrolowanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacje techniczne stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Architektura i Konstrukcja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Projektowe Bud-Dom, ul. Żamojtela 6, 85-796 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127810,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177886,34

  • Oferta z najniższą ceną: 119802,00 / Oferta z najwyższą ceną: 262545,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Instalacje sanitarne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Projektowe Bud-Dom, ul. Żamojtela 6, 85-796 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17804,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21281,64

  • Oferta z najniższą ceną: 18281,34 / Oferta z najwyższą ceną: 24826,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Instalacje elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany Bud-Dom, ul. Wczasowa 19, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27242,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28997,15

  • Oferta z najniższą ceną: 28997,15 / Oferta z najwyższą ceną: 59857,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Instalacje teletechniczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kompleksowa Obsługa Budownictwa K.O.B, Najmowo 5, 87-305 Zbiczno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30395,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43678,91

  • Oferta z najniższą ceną: 24329,40 / Oferta z najwyższą ceną: 80565,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.