eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Lipowej 31 w Pruszkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-12

Ogłoszenie nr 95838 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.

Pruszków: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Lipowej 31 w Pruszkowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 72961-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kraszewskiego , 05800 Pruszków, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 587 244, faks , e-mail bzp@miasto.pruszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Lipowej 31 w Pruszkowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie tynku mineralnego, malowanie farbą silikonową, 2. Ułożenie płytek klinkierowych do wys. 200 cm oraz pomalowanie farbą antygraffiti, 3. Ocieplenie ścian w poziomie cokołu (wys. 30 cm od poziomu terenu), 4. Ocieplenie ścian fundamentowych oraz wymiana izolacji fundamentu, 5. Ocieplenie stropodachu, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, 6. Ocieplenie poddasza nieużytkowego, 7. Remont wywiewek, 8. Remont kominów, 9. Remont attyki, 10. Ocieplenie gzymsów, 11. Remont płyty balkonowej, 12. Remont balustrad, 13. Wymiana drzwi zewnętrznych, 14. Wymiana okien, 15. Likwidacja luxferów, 16. Wymiana zewnętrznych krat okiennych , 17. Remont schodów zewnętrznych (elewacje E-1A, E-1B, E-2A, E-2B), 18. Remont daszków nad wejściami do budynku (Elewacje E-1B, E-2B), 19. Remont daszka (elewacja E-1A), 20. Remont daszka (elewacja E-1A), 21. Wymiana obróbek blacharskich, 22. Wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej , 23. Wymiana oświetlenia zewnętrznego budynku, 24. Wyniesienie na docieplenie otworów wentylacyjnych i zabezpieczenie kratkami stalowymi, 25. Demontaż kamer, tablic i innych drobnych elementów znajdujących się na elewacji oraz ponowny montaż po zakończeniu prac dociepleniowych, 26. Wymiana zwodów pionowych o średnicy 8 mm, 27. Montaż uchwytów na flagi, 28. Wymiana instalacji c.o., naprawa tynków wraz malowaniem wnęk pod grzejnikami (demontaż i montaż obudów grzejników), 29. wykonanie instalacji odprowadzającej wody deszczowe do sieci na terenie szkoły, 30. Utwardzenie nawierzchni na terenie szkoły, 31. Nasadzenia drzew i krzewów: jodła kalifornijska o obwodzie pnia 15 cm szt 1, cis o powierzchni krzewu 1,5 m2 szt 1, świerk pospolity o obwodzie pnia 13 cm szt 2, krzewy o powierzchni 1m2 szt. 1. 32. Wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 2,4x2,8m z trwałych materiałów wg załącznik nr 1 do SIWZ oraz jej montaż niezwłocznie po rozpoczęciu robót budowlanych. 33. Wykonanie tablicy pamiątkowej o wymiarach 30x40cm wg. załącznika nr 6 do SIWZ. 34. Wykonanie remontu budynku harcówki wg załączonego przedmiaru robót. Kolorystyka budynku harcówki powinna być zgodna z przyjętą w budynku szkoły. 35. Podczas prowadzonych prac należy zabezpieczyć wszystkie wejścia do budynku (np. daszkiem ochronnym systemowym) oraz zastosować pełne pokrycie rusztowań siatką ochronną w celu zminimalizowania uciążliwości związanych z pracami remontowymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45421000-4, 45410000-4, 45442100-8, 45450000-6, 45443000-4, 45431000-7, 45261000-4, 45421147-6, 45331100-7, 45233200-1, 45232130-2, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe, Artur Piechotka, , ul. Ignacego Daszyńskiego 72, 06-100, Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2398500,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2398500,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2400000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.