To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95752 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Dzierżoniów: Dostawa mebli oraz wyposażenia do celów dydaktycznych, z uwzględnieniem elementów zielonych zamówień publicznych, w ramach projektu pn. Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną poprzez rozwój infrastruktury szkół ogólnokształcących z terenu powiatu dzierżoniowskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, projekt nr RPDS.07.02.01-02-0006/16 pt. "Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną poprzez rozwój infrastruktury szkół ogólnokształcących z terenu Powiatu Dzierżoniowskiego".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 74143-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Dzierżoniowski, krajowy numer identyfikacyjny
890717817, ul.
Rynek
27,
58-200
Dzierżoniów, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
74 831 67 89, faks
74 832 18 60, e-mail
starostwo@pow.dzierzoniow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.pow.dzierzoniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli oraz wyposażenia do celów dydaktycznych, z uwzględnieniem elementów zielonych zamówień publicznych, w ramach projektu pn. Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną poprzez rozwój infrastruktury szkół ogólnokształcących z terenu powiatu dzierżoniowskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.272.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia do celów dydaktycznych, z uwzględnieniem elementów zielonych zamówień publicznych, w ramach projektu pn. Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną poprzez rozwój infrastruktury szkół ogólnokształcących z terenu powiatu dzierżoniowskiego. 2. Zamówienie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części pn.: 1) dostawa wyposażenia dydaktycznego, 2) dostawa mebli szkolnych. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 5. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zawarto odpowiednio w załącznikach nr 1 - 2 do siwz, które dołączyć należy do oferty (w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy) po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen i informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia, wymieniony w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostanie dostarczony przez Wykonawcę odpowiednio do: 1) budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielawie, ul. Szkolna 5, 2) budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Dzierżoniowie, ul. Józefa Piłsudskiego 10, 3) budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II w Dzierżoniowie, ul. Garncarska 1. 7. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem - a w zakresie części nr 2 również montażem mebli i podłączeniem do odpowiednich instalacji - do pomieszczeń zlokalizowanych w budynkach, o których mowa w ust. 6. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego lub przez dyrektorów tych szkół najpóźniej w dniu realizacji dostawy. Zamawiający informuje, że winda znajduje się w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Dzierżoniowie oraz w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II w Dzierżoniowie. 8. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). 9. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi, certyfikatami, atestami a także towarzyszącym oprogramowaniem, jeżeli jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania produktu (w celu uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia; np. oprogramowanie takie może być dołączone do mikroskopu). Oprogramowanie powinno być dostarczone z licencją na czas nieokreślony (chyba, że w opisie przedmiotu zamówienia wskazano inaczej). 10. Sprzęt przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających. 11. W zakresie dotyczącym części nr 2, zgodnie ze wskazaniem zawartym w ust. 7, zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie, montaż mebli, a także podłączenie ich do instalacji wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do siwz). Po zakończeniu montażu i podłączeniu do instalacji, Wykonawca przeprowadzi demonstrację funkcjonowania dostarczonego przedmiotu zamówienia. W czynności tej weźmie udział przynajmniej jeden przedstawiciel Zamawiającego i pracownik wyznaczony przez dyrektora szkoły. Wykonawca będzie również odpowiedzialny za utylizację opakowań po meblach. 12. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonej protokołem odbioru, który wystawiony zostanie przez Zamawiającego i przesłany do wiadomości Wykonawcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 13. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte we wzorze umowy (załącznik nr 3 do siwz). 14. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 15. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 16. Meble szkolne muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi, uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien dołączyć do oferty atesty lub certyfikaty (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 17. Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach, powinien posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 18. Powierzchnie mebli szkolnych, wymienionych w załączniku nr 2 do siwz, nie mogą zawierać substancji niebezpiecznych, sklasyfikowanych zgodnie z dyrektywą 1999/45/WE jako rakotwórcze (R40, R45, R49), szkodliwe dla układu rozrodczego (R60, R61, R62, R63), mutagenne (R46, R68), toksyczne (R23, R24, R25, R26, R27, R28, R51), alergogenne w przypadku wdychania (R42) lub niebezpieczne dla środowiska (R50, R50/53, R51/53, R52, R52/53, R53), powodujące dziedziczne zmiany genetyczne (R46), stwarzające niebezpieczeństwo poważnego uszkodzenia zdrowia na skutek długotrwałego narażenia (R48) lub gdy istnieje ryzyko, że mogą powodować nieodwracalne zmiany w stanie zdrowia (R68). W przypadku ftalanów: Nie dopuszcza się używania ftalanów, które w czasie stosowania spełniają kryteria klasyfikacji do któregokolwiek z następujących zwrotów zagrożenia (lub ich połączenia): R60, R61, R62, zgodnie z dyrektywą 67/548/EWG ze zmianami. 19. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet kluczy (min. 2 sztuki) do każdego zamka zamontowanego w dostarczanych meblach, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz. 20. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne meble muszą mieć parametry/cechy nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
33793000-5,
38510000-3,
38550000-5,
39160000-1,
39162000-5,
39180000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty (podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT261091.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa mebli szkolnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT139760.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 141239.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Przebudowa kotłowni w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8, w ramach projektu "Ekopartnerstwo na rzecz poprawy efektywności energetycznej budynków (...)"
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.