eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa wniosku o wydanie eBiletu oraz sukcesywne dostawy druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Gdynia: Dostawa wniosku o wydanie eBiletu oraz sukcesywne dostawy druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 95571 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49149 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wniosku o wydanie eBiletu oraz sukcesywne dostawy druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa wniosku o wydanie eBiletu oraz sukcesywne dostawy następujących rodzajów druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni: Grupa 1: Wniosek o wydanie eBiletu ZKM w Gdyni, format A4, jednostronny, perforacja w miejscu zaznaczenia, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 60 000 sztuk (słownie: sześćdziesiąt tysięcy) sztuk. Na druku będą obowiązywać cztery kolory - druk jednostronny CMYK 4/0, Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Zamawiający przewiduje jedną dostawę druków. Grupa 2: 1. Taryfa komunikacyjna na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0), wymiar 210 mm x 297 mm , ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk, 2. Uprawnienia do przejazdów ulgowych i bezpłatnych na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 210 mm x 297 mm, ilość: 1 500 (słownie: jeden tysiąc pięćset) sztuk, 3. Przepisy porządkowe na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 210 mm x 297 mm, ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk, 4. Oznaczenie linii komunikacyjnych na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 210 mm x 297 mm, ilość: 1500 (słownie: jeden tysiąc pięćset) sztuk, 5. Wykaz punktów sprzedaży na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 175mm x 252 mm, ilość: 100 (słownie: sto) sztuk, 6. Taryfa komunikacyjna na papierze - plakat, odporność na warunki atmosferyczne, wydruk na papierze śnieżnobiałym kredowym, druk jednostronny (CMYK 4/0) , format A2 , ilość: 20 (słownie: dwadzieścia) sztuk, 7. Taryfa komunikacyjna, metropolitalna na papierze - plakat, odporność na warunki atmosferyczne, wydruk na papierze śnieżnobiałym kredowym, druk jednostronny (CMYK 4/0), format A2, ilość: 20 (słownie: dwadzieścia) sztuk,8. Naklejki na folii samoprzylepnej, naklejki z folii samoprzylepnej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 210mm x 297mm, ilość: 500 (słownie: pięćset) sztuk, 9. Naklejki na folii samoprzylepnej dodatkowo laminowanej w celu uzyskania odporności na warunki atmosferyczne , naklejki z folii samoprzylepnej CMYK 4/0, białe tło, dodatkowo laminowane odporne na warunki atmosferyczne, format netto: 195 mm x 102 mm, spady 3 mm, ilość: 2 000 (słownie: dwa tysiące) sztuk, 10. Naklejki na folii samoprzylepnej dodatkowo laminowanej w celu uzyskania odporności na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej, druk jednostronny CMYK 4/0, białe tło, dodatkowo laminowane odporne na warunki atmosferyczne, format netto: 195 mm x 65 mm, spady 3mm, ilość: 2 000 (słownie: dwa tysiące) sztuk, 11. Naklejki na folii samoprzylepnej dodatkowo laminowanej w celu uzyskania odporności na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej, druk jednostronny CMYK 4/0, białe tło, dodatkowo laminowane odporne na warunki atmosferyczne, format netto: 285 mm x 90 mm, spady 3mm, ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk, 12. Naklejki na folii samoprzylepnej, naklejki z folii samoprzylepnej, druk jednostronny (CMYK 4/0), wymiar 210mm x 297 mm, z możliwością pocięcia na trzy lub cztery części, ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk, 13. Raport mały, format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2 , klejone w bloczki po 100 sztuk z lewej strony, ilo9ść: 2 000 sztuk (słownie: dwa tysiące sztuk), 14. Karta pracy inspektora , format A4, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 2 000 sztuk (słownie: dwa tysiące sztuk), 15. Raport kolizyjny , format A4, dwustronny, jeden kolor , gramatura papieru 80-90g/m2, klejone w bloczki po 50 sztuk z lewej strony, ilość: 2 000 sztuk (słownie: dwa tysiące sztuk), 16. Protokół użycia alkomatu, format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, klejone w bloczki po 100 sztuk z lewej strony, ilość: 1 000 sztuk (słownie: tysiąc sztuk), 17. Oświadczenie, format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, klejone w bloczki po 100 sztuk z lewej strony, ilość: 1 000 sztuk (słownie: tysiąc sztuk), 18. Odstąpienie od roszczeń, format A5, jednostronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 1 000 sztuk (słownie: tysiąc sztuk), 19. Raport duży, format A4, dwustronny, dwie strony, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 150 sztuk (słownie: sto pięćdziesiąt sztuk), 20. Obserwacja czasów i napełnienia , format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 150 sztuk (słownie: sto pięćdziesiąt sztuk), 21. Karta godzinowa, format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 300g/m2, ilość: 2 000 sztuk (słownie: dwa tysiące sztuk). Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w treści druków zobowiązuje się do dostarczania ewentualnych zmian w treści druków w terminie do 14 (słownie: czternastu ) dni przed terminem realizacji przez Wykonawcę kolejnej dostawy druków. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści druków. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Zamawiający przewiduje jedną dostawę druków w każdej z pozycji, za wyjątkiem poz. 12, w której Zamawiający przewiduje maksymalnie trzy dostawy. Grupa 3: Karnety biletowe: format netto pojedynczego karnetu (składającego się z 5 biletów): szerokość - 350 mm; wysokość - 35 mm; wymiary pojedynczego biletu wchodzącego w skład karnetu wynoszą: szerokość - 70 mm; wysokość - 35 mm; spady: 3 mm; kolory: CMYK 4/0; papier wartościowy o barwie białej, o gramaturze 80-90g/m2 z unikalnym i zastrzeżonym znakiem wodnym, wykorzystywanym wyłącznie przez Wykonawcę; nitki (sploty UV) w masie papieru świecące pod wpływem światła UV - ultrafioletowego, w co najmniej dwóch kolorach; numerator farbą świecącą pod wpływem światła UV - ultrafioletowego; perforacja oddzielająca poszczególne bilety na karnecie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; numerator biletów (7-cyfrowy) naniesiony farbą fluorescencyjną w kolorze i miejscu wskazanym przez Zamawiającego wzdłuż dłuższego boku odcinka karnetu, seria musi być dwuliterowa i naniesiona łącznie z numeratorem, hologram Wykonawcy zarejestrowany w IHMA w formie paska szer. 5mm aplikowany na gorąco na każdym odcinku po krótszym boku w miejscu wskazanym na przekazanym przez Zamawiającego wzorze graficznym; znak naniesiony farbą UV, optycznie niewidoczny po druku, świecący w promieniach UV - według wzoru przekazanego przez Zamawiającego (np. logo ZKM w Gdyni); karnety klejone w bloczki po 100 sztuk w lewym krótszym boku/brzegu, każdy bloczek zakończony paskiem zwykłego papieru np. offsetowego w wymiarach karnetu; dwa rodzaje karnetów: a) 5 (pięć) odcinków/biletów o nominale 1.50 zł - 2 500 000 (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy) sztuk karnetów, 25 000 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy) bloczków, b) 5 (pięć) odcinków/biletów o nominale 2.00 zł - 500 000 (słownie: pięćset tysięcy) sztuk karnetów, 5 000 (słownie: pięć tysięcy) bloczków. Ilość: 3 000 000 (słownie: trzy miliony) sztuk karnetów - 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy) bloczków po 100 sztuk karnetów w każdym bloczku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do maksymalnie dwukrotnej zmiany ilości odcinków w karnetach w zakresie od 2 (dwa) do 5 (pięć) - w całym okresie obowiązywania umowy, przy czym karnety składające się z pięciu odcinków stanowić będą minimum 60% (słownie: sześćdziesiąt procent) ilości karnetów wskazanej w powyższej tabeli. W takim przypadku karnet stanowić będzie zadana przez ZAMAWIAJĄCEGO wielokrotność pojedynczego odcinka/biletu wchodzącego w skład karnetu. Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf wygenerowanych z Adobe InDesign CS2. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do maksymalnie trzykrotnej zmiany wzoru graficznego. Nowy wzór graficzny zostanie dostarczony Wykonawcy w terminie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni przed upływem terminu realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w treści druków i zobowiązuje się do dostarczania ewentualnych zmian w treści druków w terminie do 14 (słownie: czternastu ) dni przed terminem realizacji przez Wykonawcę kolejnej dostawy druków. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści druków. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. sposób pakowania karnetów: paczki po 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk karnetów. Każda paczka opisana cyfrowo tj. przedziałem numeracji od nr do nr, ilością sztuk oraz nominałem np. karnet 5 x 1,50 zł, 10 000 sztuk; od nr 0000001 do nr 0010000. Zamawiający przewiduje maksymalnie trzy dostawy karnetów . Grupa 4: 1. Opłata dodatkowa gotówkowa a 90 zł, druk akcydensowy, druk offsetowy, na papierze białym; wymiar: 70 mm x 95 mm; 1 komplet - obejmuje dwie kartki - papier samokopiujący, komplety klejone w bloczki po 25 szt., druk oryginał nadruk dwustronny, a. strona - tło niebieskie, tekst czarny; b. strona - tekst czarny; druk kopia na papierze białym, tekst czarny dwustronny, każdy z druków musi posiadać numerację cyfrową w kolorze czerwonym, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 4 000 (słownie: cztery tysiące) kompletów, 2. Raport z kontroli biletów , format A5, nadruk dwustronny w kolorze czarnym , gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 12 000 (słownie: dwanaście tysięcy) sztuk , 3. Raport z kontroli biletów (grupowych) , format A5, nadruk dwustronny w kolorze czarnym , gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk, 4. Raport z kontroli biletów (grupowych), format A4, nadruk dwustronny w kolorze czarnym , gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP lub w formie wzorów papierowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w treści druków stanowiących przedmiot umowy i zobowiązuje się do dostarczenia zmian w treści druków w terminie 14 (słownie: czternastu) dni przed terminem realizacji przez Wykonawcę kolejnej dostawy druków. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści druków, stanowiących przedmiot najbliższej - po dostarczeniu zmian przez Zamawiającego - dostawy. Projekty druków zostaną przygotowane przez Wykonawcę w postaci plików wektorowych w programie Indesign lub Ilustrator. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona na swój koszt Proof Cyfrowy. Po otrzymaniu Proof Zamawiającemu przysługuje możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Prof. W przypadku naniesienia poprawek - Zamawiającemu przysługuje także możliwość żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego. Zamawiający przewiduje dwie dostawy druków w każdej z pozycji. 2. Ilość asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego została określona szacunkowo i może ulec zmniejszeniu (o 10% w stosunku do ilości wskazanych w pkt.1 -w poszczególnych grupach asortymentowych - tabele powyżej) - w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: GRUPA 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia LIPKA Marianna Lipka, Sławomir Lipka, ul. Mickiewicza 9A, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4156,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3321,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3321,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11070,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: GRUPA 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Węgrzyn prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Marek Węgrzyn MARGO, ul. Rymarska 19/12, 53-206 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17993,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20860,80

  • Oferta z najniższą ceną: 20860,80 / Oferta z najwyższą ceną: 27416,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: GRUPA 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa FENIKS, ul. Połtawska 8, 75-072 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153135,00

  • Oferta z najniższą ceną: 153135,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: GRUPA 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski sp. j., ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2523,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1279,20

  • Oferta z najniższą ceną: 1279,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4686,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.