eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywne dostawy druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-02

Gdynia: Sukcesywne dostawy druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 49149 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej , ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: Wniosek o wydanie eBiletu ZKM w Gdyni, format A4, jednostronny, perforacja w miejscu zaznaczenia, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 60 000 sztuk (słownie: sześćdziesiąt tysięcy) sztuk. Na druku będą obowiązywać cztery kolory - druk jednostronny CMYK 4/0, Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Grupa 2: Taryfa komunikacyjna na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0), wymiar 210 mm x 297 mm , ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk, Uprawnienia do przejazdów ulgowych i bezpłatnych na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 210 mm x 297 mm, ilość: 1 500 (słownie: jeden tysiąc pięćset) sztuk, Przepisy porządkowe na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 210 mm x 297 mm, ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk, Oznaczenie linii komunikacyjnych na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 210 mm x 297 mm, ilość: 1500 (słownie: jeden tysiąc pięćset) sztuk, Wykaz punktów sprzedaży na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 175mm x 252 mm, ilość: 100 (słownie: sto) sztuk, Taryfa komunikacyjna na papierze - plakat, odporność na warunki atmosferyczne, wydruk na papierze śnieżnobiałym kredowym, druk jednostronny (CMYK 4/0) , format A2 , ilość: 20 (słownie: dwadzieścia) sztuk, Taryfa komunikacyjna, metropolitalna na papierze - plakat, odporność na warunki atmosferyczne, wydruk na papierze śnieżnobiałym kredowym, druk jednostronny (CMYK 4/0), format A2, ilość: 20 (słownie: dwadzieścia) sztuk, Naklejki na folii samoprzylepnej, naklejki z folii samoprzylepnej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 210mm x 297mm, ilość: 500 (słownie: pięćset) sztuk, Naklejki na folii samoprzylepnej dodatkowo laminowanej w celu uzyskania odporności na warunki atmosferyczne , naklejki z folii samoprzylepnej CMYK 4/0, białe tło, dodatkowo laminowane odporne na warunki atmosferyczne, format netto: 195 mm x 102 mm, spady 3 mm, ilość: 2 000 (słownie: dwa tysiące) sztuk, Naklejki na folii samoprzylepnej dodatkowo laminowanej w celu uzyskania odporności na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej, druk jednostronny CMYK 4/0, białe tło, dodatkowo laminowane odporne na warunki atmosferyczne, format netto: 195 mm x 65 mm, spady 3mm, ilość: 2 000 (słownie: dwa tysiące) sztuk, Naklejki na folii samoprzylepnej dodatkowo laminowanej w celu uzyskania odporności na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej, druk jednostronny CMYK 4/0, białe tło, dodatkowo laminowane odporne na warunki atmosferyczne, format netto: 285 mm x 90 mm, spady 3mm, ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk, Naklejki na folii samoprzylepnej, naklejki z folii samoprzylepnej, druk jednostronny (CMYK 4/0), wymiar 210mm x 297 mm, z możliwością pocięcia na trzy lub cztery części, ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk, Raport mały, format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2 , klejone w bloczki po 100 sztuk z lewej strony, ilo9ść: 2 000 sztuk (słownie: dwa tysiące sztuk), Karta pracy inspektora , format A4, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 2 000 sztuk (słownie: dwa tysiące sztuk), Raport kolizyjny , format A4, dwustronny, jeden kolor , gramatura papieru 80-90g/m2, klejone w bloczki po 50 sztuk z lewej strony, ilość: 2 000 sztuk (słownie: dwa tysiące sztuk), Protokół użycia alkomatu, format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, klejone w bloczki po 100 sztuk z lewej strony, ilość: 1 000 sztuk (słownie: tysiąc sztuk), Oświadczenie, format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, klejone w bloczki po 100 sztuk z lewej strony, ilość: 1 000 sztuk (słownie: tysiąc sztuk), Odstąpienie od roszczeń, format A5, jednostronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 1 000 sztuk (słownie: tysiąc sztuk), Raport duży, format A4, dwustronny, dwie strony, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 150 sztuk (słownie: sto pięćdziesiąt sztuk), Obserwacja czasów i napełnienia , format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 150 sztuk (słownie: sto pięćdziesiąt sztuk), Karta godzinowa, format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 300g/m2, ilość: 2 000 sztuk (słownie: dwa tysiące sztuk). Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w treści druków zobowiązuje się do dostarczania ewentualnych zmian w treści druków w terminie do 14 (słownie: czternastu ) dni przed terminem realizacji przez Wykonawcę kolejnej dostawy druków. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści druków. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Grupa 3: Karnety biletowe: format netto pojedynczego karnetu (składającego się z 5 biletów): szerokość - 350 mm; wysokość - 35 mm; wymiary pojedynczego biletu wchodzącego w skład karnetu wynoszą: szerokość - 70 mm; wysokość - 35 mm; spady: 3 mm; kolory: CMYK 4/0; papier wartościowy o barwie białej, o gramaturze 80-90g/m2 z unikalnym i zastrzeżonym znakiem wodnym, wykorzystywanym wyłącznie przez Wykonawcę; nitki (sploty UV) w masie papieru świecące pod wpływem światła UV - ultrafioletowego, w co najmniej dwóch kolorach; numerator farbą świecącą pod wpływem światła UV - ultrafioletowego; perforacja oddzielająca poszczególne bilety na karnecie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; numerator biletów (7-cyfrowy) naniesiony farbą fluorescencyjną w kolorze i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, seria musi być dwuliterowa i naniesiona łącznie z numeratorem, hologram Wykonawcy zarejestrowany w IHMA w formie paska szer. 5mm aplikowany na gorąco na każdym odcinku po krótszym boku w miejscu wskazanym na przekazanym przez Zamawiającego wzorze graficznym; znak naniesiony farbą UV, optycznie niewidoczny po druku, świecący w promieniach UV - według wzoru przekazanego przez Zamawiającego (np. logo ZKM w Gdyni); karnety klejone w bloczki po 100 sztuk w lewym krótszym boku/brzegu, każdy bloczek zakończony paskiem zwykłego papieru np. offsetowego w wymiarach karnetu; dwa rodzaje karnetów: a) 5 (pięć) odcinków/biletów o nominale 1.50 zł - 2 500 000 (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy) sztuk karnetów, 25 000 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy) bloczków, b) 5 (pięć) odcinków/biletów o nominale 2.00 zł - 500 000 (słownie: pięćset tysięcy) sztuk karnetów, 5 000 (słownie: pięć tysięcy) bloczków. Ilość: 3 000 000 (słownie: trzy miliony) sztuk karnetów - 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy) bloczków po 100 sztuk karnetów w każdym bloczku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do maksymalnie dwukrotnej zmiany ilości odcinków w karnetach w zakresie od 2 (dwa) do 5 (pięć) - w całym okresie obowiązywania umowy. W takim przypadku karnet stanowić będzie zadana przez Zamawiającego wielokrotność pojedynczego odcinka/biletu wchodzącego w skład karnetu. Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf wygenerowanych z Adobe InDesign CS2. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do maksymalnie trzykrotnej zmiany wzoru graficznego. Nowy wzór graficzny zostanie dostarczony Wykonawcy w terminie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni przed upływem terminu realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w treści druków i zobowiązuje się do dostarczania ewentualnych zmian w treści druków w terminie do 14 (słownie: czternastu ) dni przed terminem realizacji przez Wykonawcę kolejnej dostawy druków. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści druków. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. sposób pakowania karnetów: paczki po 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk karnetów. Każda paczka opisana cyfrowo tj. przedziałem numeracji od nr do nr, ilością sztuk oraz nominałem np. karnet 5 x 1,50 zł, 10 000 sztuk; od nr 0000001 do nr 0010000. Grupa 4: Opłata dodatkowa gotówkowa a 90 zł, druk akcydensowy, druk offsetowy, na papierze białym; wymiar: 70 mm x 95 mm; 1 komplet - obejmuje dwie kartki - papier samokopiujący, komplety klejone w bloczki po 25 szt., druk oryginał nadruk dwustronny, a. strona - tło niebieskie, tekst czarny; b. strona - tekst czarny; druk kopia na papierze białym, tekst czarny dwustronny, każdy z druków musi posiadać numerację cyfrową w kolorze czerwonym, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 4 000 (słownie: cztery tysiące) kompletów, Raport z kontroli biletów , format A5, nadruk dwustronny w kolorze czarnym , gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 12 000 (słownie: dwanaście tysięcy) sztuk , Raport z kontroli biletów (grupowych) , format A5, nadruk dwustronny w kolorze czarnym , gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk, Raport z kontroli biletów (grupowych), format A4, nadruk dwustronny w kolorze czarnym , gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP lub w formie wzorów papierowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w treści druków stanowiących przedmiot umowy i zobowiązuje się do dostarczenia zmian w treści druków w terminie 14 (słownie: czternastu) dni przed terminem realizacji przez Wykonawcę kolejnej dostawy druków. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści druków, stanowiących przedmiot najbliższej - po dostarczeniu zmian przez Zamawiającego - dostawy. Projekty druków zostaną przygotowane przez Wykonawcę w postaci plików wektorowych w programie Indesign lub Ilustrator. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona na swój koszt Proof Cyfrowy. Po otrzymaniu Proof Zamawiającemu przysługuje możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Prof. W przypadku naniesienia poprawek - Zamawiającemu przysługuje także możliwość żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionych druków w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego. 2. Ilość asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego została określona szacunkowo i może ulec zmniejszeniu (o 10% w stosunku do ilości wskazanych w pkt.1 -w poszczególnych grupach asortymentowych - tabele powyżej) - w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ Formularz oferty (załącznik numer 1 do SIWZ), b/ Formularz cenowy (załącznik numer 4 do SIWZ), c/ Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż w terminie wskazanym w III.4.3)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę, np. zmiana wysokości stawki podatku VAT na dostawy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia publicznego). Ww. zmiana może zostać wprowadzona jedynie w przypadku, gdy obie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmiany jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. Ww. zmiana wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8, dokument nieodpłatny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ numer postępowania: ZKM/ZP/N/14/13, 3/ Zarząd Komunikacji Miejskiej - jednostka budżetowa Gminy Gdynia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: Wniosek o wydanie eBiletu ZKM w Gdyni, format A4, jednostronny, perforacja w miejscu zaznaczenia, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 60 000 sztuk (słownie: sześćdziesiąt tysięcy) sztuk. Na druku będą obowiązywać cztery kolory - druk jednostronny CMYK 4/0, Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 2: Taryfa komunikacyjna na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0), wymiar 210 mm x 297 mm , ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk, Uprawnienia do przejazdów ulgowych i bezpłatnych na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 210 mm x 297 mm, ilość: 1 500 (słownie: jeden tysiąc pięćset) sztuk, Przepisy porządkowe na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 210 mm x 297 mm, ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk, Oznaczenie linii komunikacyjnych na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 210 mm x 297 mm, ilość: 1500 (słownie: jeden tysiąc pięćset) sztuk, Wykaz punktów sprzedaży na folii samoprzylepnej, odporność na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej białej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 175mm x 252 mm, ilość: 100 (słownie: sto) sztuk, Taryfa komunikacyjna na papierze - plakat, odporność na warunki atmosferyczne, wydruk na papierze śnieżnobiałym kredowym, druk jednostronny (CMYK 4/0) , format A2 , ilość: 20 (słownie: dwadzieścia) sztuk, Taryfa komunikacyjna, metropolitalna na papierze - plakat, odporność na warunki atmosferyczne, wydruk na papierze śnieżnobiałym kredowym, druk jednostronny (CMYK 4/0), format A2, ilość: 20 (słownie: dwadzieścia) sztuk, Naklejki na folii samoprzylepnej, naklejki z folii samoprzylepnej, druk jednostronny (CMYK 4/0) , wymiar 210mm x 297mm, ilość: 500 (słownie: pięćset) sztuk, Naklejki na folii samoprzylepnej dodatkowo laminowanej w celu uzyskania odporności na warunki atmosferyczne , naklejki z folii samoprzylepnej CMYK 4/0, białe tło, dodatkowo laminowane odporne na warunki atmosferyczne, format netto: 195 mm x 102 mm, spady 3 mm, ilość: 2 000 (słownie: dwa tysiące) sztuk, Naklejki na folii samoprzylepnej dodatkowo laminowanej w celu uzyskania odporności na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej, druk jednostronny CMYK 4/0, białe tło, dodatkowo laminowane odporne na warunki atmosferyczne, format netto: 195 mm x 65 mm, spady 3mm, ilość: 2 000 (słownie: dwa tysiące) sztuk, Naklejki na folii samoprzylepnej dodatkowo laminowanej w celu uzyskania odporności na warunki atmosferyczne, naklejki z folii samoprzylepnej, druk jednostronny CMYK 4/0, białe tło, dodatkowo laminowane odporne na warunki atmosferyczne, format netto: 285 mm x 90 mm, spady 3mm, ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk, Naklejki na folii samoprzylepnej, naklejki z folii samoprzylepnej, druk jednostronny (CMYK 4/0), wymiar 210mm x 297 mm, z możliwością pocięcia na trzy lub cztery części, ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk, Raport mały, format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2 , klejone w bloczki po 100 sztuk z lewej strony, ilo9ść: 2 000 sztuk (słownie: dwa tysiące sztuk), Karta pracy inspektora , format A4, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 2 000 sztuk (słownie: dwa tysiące sztuk), Raport kolizyjny , format A4, dwustronny, jeden kolor , gramatura papieru 80-90g/m2, klejone w bloczki po 50 sztuk z lewej strony, ilość: 2 000 sztuk (słownie: dwa tysiące sztuk), Protokół użycia alkomatu, format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, klejone w bloczki po 100 sztuk z lewej strony, ilość: 1 000 sztuk (słownie: tysiąc sztuk), Oświadczenie, format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, klejone w bloczki po 100 sztuk z lewej strony, ilość: 1 000 sztuk (słownie: tysiąc sztuk), Odstąpienie od roszczeń, format A5, jednostronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 1 000 sztuk (słownie: tysiąc sztuk), Raport duży, format A4, dwustronny, dwie strony, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 150 sztuk (słownie: sto pięćdziesiąt sztuk), Obserwacja czasów i napełnienia , format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 150 sztuk (słownie: sto pięćdziesiąt sztuk), Karta godzinowa, format A5, dwustronny, jeden kolor, gramatura papieru 300g/m2, ilość: 2 000 sztuk (słownie: dwa tysiące sztuk). Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w treści druków zobowiązuje się do dostarczania ewentualnych zmian w treści druków w terminie do 14 (słownie: czternastu ) dni przed terminem realizacji przez Wykonawcę kolejnej dostawy druków. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści druków. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 3: Karnety biletowe: format netto pojedynczego karnetu (składającego się z 5 biletów): szerokość - 350 mm; wysokość - 35 mm; wymiary pojedynczego biletu wchodzącego w skład karnetu wynoszą: szerokość - 70 mm; wysokość - 35 mm; spady: 3 mm; kolory: CMYK 4/0; papier wartościowy o barwie białej, o gramaturze 80-90g/m2 z unikalnym i zastrzeżonym znakiem wodnym, wykorzystywanym wyłącznie przez Wykonawcę; nitki (sploty UV) w masie papieru świecące pod wpływem światła UV - ultrafioletowego, w co najmniej dwóch kolorach; numerator farbą świecącą pod wpływem światła UV - ultrafioletowego; perforacja oddzielająca poszczególne bilety na karnecie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; numerator biletów (7-cyfrowy) naniesiony farbą fluorescencyjną w kolorze i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, seria musi być dwuliterowa i naniesiona łącznie z numeratorem, hologram Wykonawcy zarejestrowany w IHMA w formie paska szer. 5mm aplikowany na gorąco na każdym odcinku po krótszym boku w miejscu wskazanym na przekazanym przez Zamawiającego wzorze graficznym; znak naniesiony farbą UV, optycznie niewidoczny po druku, świecący w promieniach UV - według wzoru przekazanego przez Zamawiającego (np. logo ZKM w Gdyni); karnety klejone w bloczki po 100 sztuk w lewym krótszym boku/brzegu, każdy bloczek zakończony paskiem zwykłego papieru np. offsetowego w wymiarach karnetu; dwa rodzaje karnetów: a) 5 (pięć) odcinków/biletów o nominale 1.50 zł - 2 500 000 (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy) sztuk karnetów, 25 000 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy) bloczków, b) 5 (pięć) odcinków/biletów o nominale 2.00 zł - 500 000 (słownie: pięćset tysięcy) sztuk karnetów, 5 000 (słownie: pięć tysięcy) bloczków. Ilość: 3 000 000 (słownie: trzy miliony) sztuk karnetów - 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy) bloczków po 100 sztuk karnetów w każdym bloczku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do maksymalnie dwukrotnej zmiany ilości odcinków w karnetach w zakresie od 2 (dwa) do 5 (pięć) - w całym okresie obowiązywania umowy. W takim przypadku karnet stanowić będzie zadana przez Zamawiającego wielokrotność pojedynczego odcinka/biletu wchodzącego w skład karnetu. Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf wygenerowanych z Adobe InDesign CS2. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do maksymalnie trzykrotnej zmiany wzoru graficznego. Nowy wzór graficzny zostanie dostarczony Wykonawcy w terminie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni przed upływem terminu realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w treści druków i zobowiązuje się do dostarczania ewentualnych zmian w treści druków w terminie do 14 (słownie: czternastu ) dni przed terminem realizacji przez Wykonawcę kolejnej dostawy druków. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści druków. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. sposób pakowania karnetów: paczki po 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk karnetów. Każda paczka opisana cyfrowo tj. przedziałem numeracji od nr do nr, ilością sztuk oraz nominałem np. karnet 5 x 1,50 zł, 10 000 sztuk; od nr 0000001 do nr 0010000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 4: Opłata dodatkowa gotówkowa a 90 zł, druk akcydensowy, druk offsetowy, na papierze białym; wymiar: 70 mm x 95 mm; 1 komplet - obejmuje dwie kartki - papier samokopiujący, komplety klejone w bloczki po 25 szt., druk oryginał nadruk dwustronny, a. strona - tło niebieskie, tekst czarny; b. strona - tekst czarny; druk kopia na papierze białym, tekst czarny dwustronny, każdy z druków musi posiadać numerację cyfrową w kolorze czerwonym, gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 4 000 (słownie: cztery tysiące) kompletów, Raport z kontroli biletów , format A5, nadruk dwustronny w kolorze czarnym , gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 12 000 (słownie: dwanaście tysięcy) sztuk , Raport z kontroli biletów (grupowych) , format A5, nadruk dwustronny w kolorze czarnym , gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk, Raport z kontroli biletów (grupowych), format A4, nadruk dwustronny w kolorze czarnym , gramatura papieru 80-90g/m2, ilość: 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk. Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP lub w formie wzorów papierowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w treści druków stanowiących przedmiot umowy i zobowiązuje się do dostarczenia zmian w treści druków w terminie 14 (słownie: czternastu) dni przed terminem realizacji przez Wykonawcę kolejnej dostawy druków. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian dostarczonych przez Zamawiającego w treści druków, stanowiących przedmiot najbliższej - po dostarczeniu zmian przez Zamawiającego - dostawy. Projekty druków zostaną przygotowane przez Wykonawcę w postaci plików wektorowych w programie Indesign lub Ilustrator. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona na swój koszt Proof Cyfrowy. Po otrzymaniu Proof Zamawiającemu przysługuje możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Prof. W przypadku naniesienia poprawek - Zamawiającemu przysługuje także możliwość żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionych druków w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.