eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa artykułów i urządzeń biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek i faxów dla WFOŚiGW we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Wrocław: Dostawa artykułów i urządzeń biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek i faxów dla WFOŚiGW we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 95523 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63673 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 333-09-30, 333 09 40, faks 71 332 37 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i urządzeń biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek i faxów dla WFOŚiGW we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z rozładunkiem artykułów i urządzeń biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek i faxów dla WFOŚiGW we Wrocławiu, postępowanie zostało podzielone na dwie części:Część I: Dostawa artykułów i urządzeń biurowych dla WFOŚiGW we WrocławiuCzęść II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek i faxów dla WFOŚiGW we Wrocławiu 2.Oferowane przez wykonawców produkty muszą być wolne od wad technicznych, kompletne, w nienaruszonych opakowaniach. 3.Użyte przez zamawiającego w SIWZ i w załącznikach marki lub nazwy handlowe określają klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służą jedynie ustaleniu standardu, a nie wskazują na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi zamawiającego. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, wydajności, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w modelu określonym przez zamawiającego. 5.Realizacja zamówienia odbędzie się poprzez dostarczenie zamówionych towarów do wskazanej siedziby zamawiającego. 6.Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył zamówienie własnym transportem oraz zapewnił rozładunek dostarczonych materiałów, na swój koszt i ryzyko w terminie do 14 dni licząc od daty podpisania umowy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego I częścią zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych oraz materiałów i urządzeń biurowych dla WFOŚiGW we Wrocławiu. Szczegółowy asortyment oraz ilości zamawianych artykułów zawiera załącznik nr 1A do SIWZ tj. Szczegółowa wycena i wykaz artykułów i urządzeń biurowych dla WFOŚiGW we Wrocławiu. 2) Oferowane przez wykonawców artykuły i urządzenia biurowe muszą odpowiadać wymaganiom opisanym w zał. 1A do SIWZ. 3)W przypadku oferowania przez Wykonawców materiałów równoważnych należy podać w załączniku nr 1A Szczegółowa wycena... (kol. 3) nazwę handlową właściwą dla oferowanego produktu równoważnego oraz jego właściwości porównywalne do określonych przez zamawiającego. 4)Za produkty równoważne zamawiający uzna wyłącznie produkty : a)nowe; b)zapewniające parametry jakości i wydajności nie gorsze niż artykuły wskazane przez zamawiającego. 5) Na urządzenia biurowe będące przedmiotem zamówienia wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji jednak nie krótszej niż wynosi gwarancja udzielona przez producenta urządzeń. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego II częścią zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, drukarek i faxów dla WFOŚiGW we Wrocławiu. Szczegółowy asortyment oraz ilości zamawianych artykułów zawiera załącznik nr 1B do SIWZ tj. Szczegółowa wycena i wykaz materiałów eksploatacyjnych do komputerów, kserokopiarek i faxów dla WFOŚiGW we Wrocławiu. 2)Oferowane przez wykonawców materiały eksploatacyjne muszą odpowiadać wymaganiom określonym w zał. 1B do SIWZ. Materiały muszą być dostarczone w nienaruszonych opakowaniach zawierających informację o nazwie producenta, terminie upływu gwarancji producenta oraz przeznaczeniu - przez wskazanie nazw modeli urządzeń do których są przeznaczone. 3)W załączniku nr 1B Szczegółowa wycena i wykaz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, drukarek i faxów dla WFOŚiGW we Wrocławiu należy podać ceny oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu materiałów eksploatacyjnych. 4)Pod pojęciem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych należy rozumieć: materiały fabrycznie nowe, nieregenerowane, w oryginalnych opakowaniach, o jakości i parametrach akceptowanych (dopuszczonych do użytku) przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone . 5)Zamawiający uznaje za fabrycznie nowe produkty, do wytworzenia których zastosowano części i materiały wcześniej nieużywane. 6)W przypadku oferowania przez wykonawców materiałów równoważnych do oryginalnych należy podać w załączniku nr 1B Szczegółowa wycena...(kol. 4) nazwę handlową właściwą dla oferowanego produktu zamiennego oraz jego parametry porównywalne do określonych przez zamawiającego (w szczególności wydajność, pojemność). 7)Za produkty równoważne zamawiający uzna wyłącznie produkty : a)dopuszczone do użytkowania przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora urządzeń, do których są przeznaczone; b)których zastosowanie nie skutkuje utratą gwarancji producenta; c)nowe; d)wyprodukowane przez innego producenta niż producent urządzenia, do którego są przeznaczone; e)nieregenerowane; f)nie poddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów; g)w pełni kompatybilne ze wskazanym typem urządzenia; h)zapewniające parametry jakości wydruku i wydajności nie gorsze niż oryginalne, oferowane przez producentów danych urządzeń; i)zapewniające komunikację z komputerem, jaką gwarantują materiały oryginalne z punktu widzenia producenta urządzeń; j)zapewniające prawidłową eksploatację urządzeń. 8) Oferowane przez wykonawców materiały muszą posiadać co najmniej 24 - miesięczny okres przydatności do użytku licząc od daty dostawy. 9) Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji jakościowej na dostarczone materiały licząc od daty ich dostarczenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego, jednak nie krótszej niż wynosi gwarancja udzielona przez producenta materiałów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa artykułów i urządzeń biurowych dla WFOŚiGW we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30903,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21418,03

  • Oferta z najniższą ceną: 21418,03 / Oferta z najwyższą ceną: 22589,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek i faxów dla WFOŚiGW we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Praxis Łódź Pilecka i Petlak Sp. jawna, ul. Wólczańska 66, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34524,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33656,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21334,61 / Oferta z najwyższą ceną: 36638,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.