eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup artykułów promocyjnych na potrzeby Zarządu i Biura NFOŚiGW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Warszawa: Zakup artykułów promocyjnych na potrzeby Zarządu i Biura NFOŚiGW
Numer ogłoszenia: 95509 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42089 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, faks 022 4590201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów promocyjnych na potrzeby Zarządu i Biura NFOŚiGW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup artykułów promocyjnych na potrzeby Zarządu i Biura Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Zamówienie zostało podzielone na cztery Części, tj.: 1) Część 1 - Artykuły VIP 2) Część 2 - Artykuły różne 3) Część 3 - Artykuły dla dzieci 4) Część 4 - Cukierki Ad 1). W Części 1 przedmiotem zamówienia jest zakup następujących artykułów promocyjnych: Portfel męski - 150 sztuk, Portfel damski - 150 sztuk, Etui na wizytówki - 100 sztuk, Pen-drive z bursztynem 16 GB - 100 sztuk, Pen-drive drewniany 4 GB - 100 sztuk, Długopis z pen-drivem 4 GB i wskaźnikiem laserowym - 100 sztuk, Krawat jedwabny - 150 sztuk, Szal jedwabny - 150 sztuk, Spinki do mankietów - 150 kompletów, Pióro kulkowe - 100 sztuk, Notatnik-organizer - 100 sztuk, Torba skórzana z uszami - 50 sztuk, Płyty CD - 100 kompletów. Ad 2). W Części 2 przedmiotem zamówienia jest zakup następujących artykułów promocyjnych: Zestaw z roślinką do wysiewu - 200 sztuk, Smycz biodegradowalna - 250 sztuk, Notes A5 - 800 sztuk, koszyk składany - 100 sztuk, Pojemniki do segregacji - 250 sztuk, Teczka kartonowa na dokumenty - 600 sztuk, Długopis biodegradowalny - 600 sztuk, Teczka konferencyjna - 1000 sztuk, Zgniatarka do butelek - 100 sztuk, Torba konferencyjna PP - 600 sztuk, Worek marynarski jutowy - 100 sztuk, Torba do samochodu - 200 opakowań (600 sztuk toreb), Teczka na dokumenty - portfolio - 100 sztuk, Pen-drive mini 4GB - 250 sztuk. Ad 3). W Części 3 przedmiotem zamówienia jest zakup następujących artykułów promocyjnych: Drewniany stojak zwierzątko - 150 sztuk, Ekologiczny zestaw biurkowy - 250 sztuk, Zestaw z kalkulatorem solarnym - 300 sztuk, Podkładka pod mysz - 200 sztuk, Zakładka do książki - 300 sztuk, Organizer na długopisy filcowy - 100 sztuk. Ad 4). W Części 4 przedmiotem zamówienia jest zakup cukierków, w następujących ilościach: Krówki - 10 kg, Czekoladki - 10 kg, Cukierki mini - 10 kg.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma 18.23.00.10 - 18.23.00.10 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Po zakwalifikowaniu przedmiotu umowy przez Koordynatora Pomocy Technicznej będzie mógł on zostać zrefundowany ze środków Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły VIP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOHO Sp. z o.o., ul. Czereśniowa 47, 02-457 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119008,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126968,00

  • Oferta z najniższą ceną: 119310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146370,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Artykuły dla dzieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Halina Zaleńska Pracownia Reklamy AD, Myśliwska 68, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6747,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10332,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10332,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16406,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.