eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Dostawa energii elektrycznej w latach 2017 - 2018 na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszkowie i jednostek organizacyjnych Powiatu Pruszkowskiego.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-17

Ogłoszenie nr 9524 - 2017 z dnia 2017-01-17 r.

Pruszków: Dostawa energii elektrycznej w latach 2017 - 2018 na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszkowie i jednostek organizacyjnych Powiatu Pruszkowskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 343312


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pruszkowski, krajowy numer identyfikacyjny 013267144, ul. ul. Drzymały  30, 05-800  Pruszków, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 7381400, faks 22 7289247, e-mail zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.pruszkow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.powiat.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej w latach 2017 - 2018 na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszkowie i jednostek organizacyjnych Powiatu Pruszkowskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WO-ZP.272.41.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej dla 46 punktów poboru w tym: 25 obiektów sygnalizacji świetlnej i 21 budynków użyteczności publicznej powiatu pruszkowskiego oraz jego jednostek organizacyjnych. Lokalizacja: Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów położonych w granicach administracyjnych powiatu pruszkowskiego w województwie mazowieckim. Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do następujących obiektów, dla których Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej jako: "OSD") jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa Teren: a) 17 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C11 - dot. zasilania budynków, obiektów użyteczności publicznej i sygnalizacji świetlnej (szkoły, ośrodki wychowawcze, przepompownia itd.), b) 6 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C21 - dot. zasilania przychodni oraz szkół i ośrodka sportowego, c) 18 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C12a - dot. zasilania sygnalizacji świetlnej, lokali biurowych i garaży, d) 3 punkty poboru energii elektrycznej rozliczane w grupie taryfowej B21- zasilanie urzędu i sygnalizacji świetlnej, e) 1 punkt poboru energii elektrycznej w grupie taryfowej G11 - zasilanie domu pomocy społeczne, f) 1 punkt poboru energii elektrycznej rozliczny w grupie taryfowej R - zasilanie sygnalizacji świetlnej. Dane dotyczące lokalizacji, numerów ewidencyjnych, wielkości poboru z uwzględnieniem wskazanych płatników faktur VAT dla ww. punktów poboru znajdują się w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Wielkość i zakres zamówienia Szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej jest wyliczona na podstawie danych o zużyciu energii elektrycznej w latach 2015/2016 r. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/-5%) w okresie zamówienia wynosi 3409,013 MWh, w tym energia rozliczana: a) w grupie taryfowej C11 (całodobowo) 266,211 MWh, b) w grupie taryfowej C21 (całodobowo) 921,614 MWh, c) w grupie taryfowej C12a 378,580 MWh, w tym w szczycie - 99,750 MWh i poza szczytem - 278,830 MWh, d) w grupie taryfowej B21 (całodobowo) 1425,600 MWh, e) w grupie taryfowej G11 (całodobowo) 415,254 MWh, f) w grupie taryfowej R (całodobowo) 1,754 MWh. Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 1349,6 kW. Wykaz punktów poboru wraz ze szczegółową specyfikacją przewidywanego zużycia energii elektrycznej w latach 2017 i 2018, w podziale na poszczególne grupy taryfowe przy spodziewanej tolerancji (+/- 5%) znajduje się w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, prognozowane ilości zużycia energii elektrycznej, mają charakter jedynie orientacyjny. Informacje dot. obecnie obowiązujących umów a) 36 obiektów objętych przetargiem ma rozdzielone umowy tj. umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieokreślony z PGE Dystrybucja S.A. oraz zawarte terminowe umowy sprzedażowe obowiązujące do dnia 31.12.2016 r., których nie trzeba wypowiadać. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest PKP Energetyka SA. Jest to kolejna zmiana sprzedawcy dla tych PPE. b) 9 obiektów ma umowy kompleksowe z PGE Obrót S.A. zawarte na czas określony obowiązujące do dn. 31.12.2016 r. Obiekty zostały ujęte w załączniku nr 5 w tabeli nr IV. Jest to pierwsza zmiana sprzedawcy dla tych PPE. (Dla niniejszych PPE wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do zawarcia umowy dystrybucyjnej na czas nieokreślony wraz ze zgłoszeniem umowy sprzedażowej). c) 1 obiekt ma rozdzielone umowy tj. umowę sprzedażową terminową zawartą z PKP Energetyka obowiązującą do 31.12.2016 r. i umowę dystrybucyjną z PGE Dystrybucja S.A. terminową obowiązującą do 31.12.2016 r. Obiekt został ujęty w załączniku nr 5 w tabeli nr V. Jest to kolejna zmiana sprzedawcy dla tego PPE. (Dla niniejszego PPE wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedłużenia umowy dystrybucyjnej na czas nieokreślony wraz ze zgłoszeniem umowy sprzedażowej). Dodatkowe wymagania zamawiającego a) Okres rozliczeniowy za pobraną energię elektryczną powinien być zgodny z okresem odczytów rozliczeniowych układów pomiarowo-rozliczeniowych dokonywanych przez OSD. b) Ceny energii elektrycznej oferowane w postepowaniu o udzielenie zamówienia powinny zawierać podatek akcyzowy oraz koszty związane z zakupem praw majątkowych wynikających ze świadectw pochodzenia wydanych do energii elektrycznej obowiązujących na dzień złożenia oferty. Standardy jakościowe Parametry jakościowe energii elektrycznej są określone w rozdziale 10 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz.U. 2007 nr 93 poz. 623). Za zachowanie standardów jakościowych dostarczanej energii elektrycznej odpowiada Operator Systemu Dystrybucyjnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NOVUM S.A.,  ,  ul. Racławicka 146,  02-117,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 908063,43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 908063,43
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 928785,59
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.