eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja budynku F

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Warszawa: modernizacja budynku F
Numer ogłoszenia: 95144 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35366 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku F.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Lokalizacja obiektu Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ul. Bursztynowa 2 04 749 Warszawa Międzylesie. działka nr ewid. 59 obręb 262. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych stanowiących II etap zadania Modernizacji budynku F i opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo kosztorysowej realizowanego w 2009r. I. Wymagania Zamawiającego w zakresie dokumentacji projektowo kosztorysowej Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowo kosztorysowych w zakresach zgodnych z programami funkcjonalnoużytkowymi dotyczących 1. nadbudowy części I piętra w budynku F dla potrzeb Przychodni Specjalistycznej Szpitala 2. przebudowy części parteru łącznika C D oraz części parteru budynku D dla potrzeb zapewnienia komunikacji wewnętrznej Budynku Głównego z budynkiem F dla określenia pełnego zakresu robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia niezbędnych do wykonania dla zapewnienia użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. 1. Dokumentacja projektowo kosztorysowa powinna składać się z 1.1. Projektu budowlanego. 1.2. Branżowych projektów wykonawczych stanowiących uszczegółowienie rozwiązań technicznych zawartych w projekcie budowlanym w zakresie niezbędnym do sporządzenia przedmiarów robót i wykonania przedmiotu zamówienia. 1.3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru projektowanych robót budowlanych. 1.4. Informacja BIOZ uwzględniającej specyfikę projektowanego obiektu budowlanego. 1.5. Kosztorysów inwestorskich projektowanych robót 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące opracowań projektowych 2.1. Dokumentacja powinna być opracowana jako jednostadiowa zgodnie z obowiązującymi przepisami i niniejszą specyfikacją. 2.2. Dokumentacja powinna uwzględniać rozwiązania kolorystyki zewnętrznej zawarte w projekcie będącym w posiadaniu Zamawiającego. 2.3.Wykonawca dokumentacji w każdej fazie jej opracowywania powinien konsultować z Zamawiającym przyjęte założenia i rozwiązania projektowe. 2.4. W ramach opracowania dokumentacji należy uwzględniać powiązania projektowanych instalacji medialnych z istniejącymi zachowujący przy tym ich pełną kompatybilność. 2.5. Zamawiający informuje że preferuje poziom średni w odniesieniu do rozwiązań techniczno technologicznych i kosztów realizacji. 2.6. Dokumentacja musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć. 2.7. Dokumentacja w swej treści powinna opisywać przedmiot zamówienia w tym w szczególności technologię realizacji robót, zastosowane materiały i urządzenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3. Dokumentacja projektowa musi być opracowana w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz wymaganiami przepisów 3.1. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm. 3.2. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.07.223.1655 z późn. zm. 3.3. Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej Dz. U. 06.213.1568. 3.4. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz.U.02.75.690 z późn. zm. 3.5. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków innych obiektów budowlanych i terenów Dz. U. 06.80.563. 3.6. Aktualnie obowiązujących Polskich Norm oraz innych przepisów a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz niniejszymi założeniami do projektowania. 4. Dla opracowania dokumentacji projektowo kosztorysowej Zamawiający przekaże Wykonawcy następujące materiały wyjściowe 4.1. Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. 4.2. Aktualną mapę do celów projektowych w skali 1 500. 4.3. Projekt Koncepcyjny budynku F. 4.4. Wielobranżową dokumentację projektową modernizacji budynku F. 4.5. Projekt kolorystyki zewnętrznej budynków Szpitala. 4.6. Programy funkcjonalno użytkowe nadbudowy części I piętra w budynku F oraz adaptacji przebudowy części Budynku Głównego Szpitala. 4.7. Prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. 4.8. Dokumentację archiwalną projektową lub powykonawczą będącą w posiadaniu Zamawiającego. 5. Dokumentacja projektowo kosztorysowa winna zawierać 5.1. Projekt budowlany dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót do państwowego organu nadzoru budowlanego opracowany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie formy projektu budowlanego Dz. U. 03.120.1133 5.2. Projekty wykonawcze dla potrzeb realizacji inwestycji oraz specyfikacje techniczne, zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych w szczególności wymagania w zakresie właściwości materiałów wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót opracowane zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno użytkowego Dz. U. 04.202.2072 z późn. zm. 5.3. Wszystkie niezbędne opinie uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań techniczno technologicznych w zakresie wynikającym z przepisów oraz oświadczenie projektanta a także sprawdzającego o treści zgodnej z art. 20, ust. 4 Prawa budowlanego. 5.4. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów robót wymienionych w art. 21 a ust. 2 ustawy Prawo budowlane. Informacja winna uwzględniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U.03.120.1126. 5.5. Przedmiary robót zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych nr rok wydania i wydawca katalogu nr tablicy i kolumny 5.6 Kosztorys inwestorski opracowany wg rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych. 6. Dokumentacja projektowo kosztorysowa powinna zostać opracowana i przekazana Zamawiającemu w terminie do 3 m cy od daty podpisania umowy w następującej ilości egzemplarzy 6.1. Projekt w 6 egz. 6.2. Projekty wykonawcze oraz pozostałe opracowania wg pkt. 1 SWIZ w 4 egz. 6.3. Kosztorysy inwetorskie w 2 egz. 6.4. Kompletna dokumentacja w formie elektronicznej w 1 egz. 7. Wykonawca dokumentacji projektowo kosztorysowej łącznie z przekazaniem opracowania przenosi na Zamawiającego prawa autorskie majątkowe bez dodatkowego wynagrodzenia z prawem do ich wykorzystania dla potrzeb własnych Zamawiającego w procesie przetargowym i w realizacji inwestycji. II. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania robót budowlano montażowych. Przedmiot zamówienia oprócz sporządzenia dokumentacji projektowo kosztorysowej o której mowa w cz. 1 SWIZ obejmuje wykonanie nw robót budowlanych stanowiących zgodnie z tabelą wartości elementów scalonych 2 etap zadania Modernizacja budynku F a w szczególności są to Roboty towarzyszące. 1.1. Przebudowa wyburzenia, roboty budowlane, sanitarne i elektryczne części parteru budynku Głównego oraz części parteru budynku D dla zapewnienia wewnętrznej komunikacji Budynku Głównego z budynkiem F. 1.2. Remont pomieszczeń parteru budynku Głównego i ich adaptacja na pomieszczenia biurowe. 1.3. Rozbiórka istniejącej studni głębinowej nr 1 kolidującej z wjazdem do budynku F wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie tych robót, zapewnieniem nadzoru geologicznego oraz opracowaniem dokumentacji powykonawczej. Roboty konstrukcyjno budowlane bud. F wraz z nadbudową. 2.1. Rozbiórki i wyburzenia zbędnych dla potrzeb modernizacji istniejących konstrukcji i elementów budowlanych w budynku F. 2.2. Stan surowy zamknięty ściany, stropy, dach, drzwi i parapety zew. 2.3. Stan wykończeniowy wewnętrzny, bez posadzek, wykładzin, robót malarskich, sufitów podwieszonych. 3. Roboty sanitarne bud. F wraz z nadbudową. 3.1. Instalacja c.o., c.t., wraz z przyłączami. 3.2. Instalacja wod.-kan, bez białego montażu. 3.3. Instalacja wentylacji bez urządzeń. 4. Roboty elektryczne bud. F wraz z nadbudową. 4.1. Instalacje elektryczne silnoprądowe bez osprzętu. 4.2. Instalacje elektryczne słaboprądowe bez osprzętu. 5. Dostawa, montaż i uruchomienie 2 dźwigów osobowych zewnętrznych 13 i 8 miejscowych, siedmioprzystankowych. Roboty w zakresie modernizacji budynku F wykonać należy zgodnie z nw dokumentacją oraz przedmiarami robót 1. PBW architektura nr arch. 95 885. 2. PBW konstrukcja nr arch. 95 937. 3. PBW sanitarny, instalacje wod kan, c. w, i ppoż. nr arch. 93 476. 4. PBW sanitarny inst. c.o nr arch. 93 463. 5. PBW sanitarny wentylacja mechaniczna nr arch. 93 474. 6. PBW sanitarny instalacje ciepła technologicznego nr arch. 93 478. 7. PBW przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej nr arch. 93 477. 8. PBW instalacji gazów medycznych nr arch. 95 963. 9. PBW instalacje elektryczne silnoprądowe nr arch. 93 466. 10. PBW instalacje elektryczne słaboprądowe nr arch. 93 467. 1. Roboty będą wykonywane na podstawie 1.1 Sporządzonego przez Wykonawcę projektu budowlanego oraz prawomocnego zgłoszenia w państwowym nadzorze budowlanym zamiaru wykonania adaptacji przebudowy części parteru budynku Głównego Szpitala, oraz części parteru budynku D dokonanego w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 1.2. Zatwierdzonego projektu na likwidację studni nr 1, dostarczonego przez Zamawiającego oraz prawomocnego pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie tych robót, uzyskanego przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3. Zatwierdzonego projektu budowlanego wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę modernizacji budynku F dostarczonego przez Zamawiającego. 1.4. Sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego do realizacji projektu budowlanego nadbudowy budynku F oraz prawomocnego pozwolenia na budowę, uzyskanego w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 1.5. Szczegółowego zakres robót określonego w projektach wykonawczych oraz przedmiarach robót stanowiących ich integralną część. 1.6 Zakres robót ujęty jest w tabeli wartości elementów scalonych. 2.Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami zawartymi w 2.1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami 2.2.Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia z dnia 10.11.2006 r. w sprawie wymagań,jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej 2.3.Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami 2.4.Ustawie Prawo ochrony środowiska i ustawie o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. z późniejszymi zmianami, 2.5.Obowiązujących obecnie szczegółowych przepisach prawnych, rozwiązaniach prawno technicznych, w Polskich Normach oraz wytycznych w zakresie projektowania i wykonawstwa budowlanego. Wszystkie roboty budowlane, instalacyjne i montażowe, oraz inne prace należy wykonać zgodnie z niniejszą Specyfikacją Techniczną i dokumentacją projektową. 3. Wymagana dokumentacja techniczna powykonawcza i dokumenty odbiorowe. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dziennik i budowy oraz w oddzielnie spiętym zbiorze dokumentów 3.1. Kompletną dokumentację powykonawczą, gdy jest niekompletna należy wymienić brakujące jej elementy. 3.2. Protokoły techniczne odbioru robót branżowych wymienić brakujące. 3.3. Atesty, certyfikaty i ew. aprobaty techniczne na wbudowane materiały, armaturę i urządzenia ze szczególnym wskazaniem na zastosowanie ich w obiektach służby zdrowia wymienić brakujące. 3.4. Wymagane przepisami szczegółowymi protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez wykonawcę badań, sprawdzeń oraz prób wymienić brakujące. 3.5. Powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. 3.6. Instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, DTR dla wbudowanych wyrobów i urządzeń. 3.7. Oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z zatwierdzonym projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, aktualnie obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami w przypadku zmian oświadczenia kierownika budowy powinno być poświadczenie przez inspektora ów nadzoru. 3.8 Oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu Budowy. 3.9. W przypadku gdy zmiany nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę, Wykonawca dołączy kopię rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi zmianami powykonawczymi i uzupełniającym opisem technicznym. 3.10. Pisemną gwarancję jakości na wykonany przedmiot umowy. Wymieniony zbiór dokumentów winien być skompletowany i opatrzony szczegółowym wykazem. 4. Wymagania w zakresie wykonywanych robót. 4.1. Wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 4.2. Zamawiający informuje, że preferuje poziom średni w odniesieniu do rozwiązań techniczno technologicznych oraz kosztów. 4.3.Wykonawca wykonuje roboty w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 4.4.Wszelkie szczegółowe roboty budowlane, instalacyjne i montażowe oraz demontażowe Wykonawca wykonuje wg dokumentacji projektowej i zgodnie ze wszelkimi wskazówkami zawartymi w niniejszym SIWZ. 4.5.Wszystkie sprawy techniczne i administracyjne związane z robotami leżą po stronie Wykonawcy. 4.6. Rozwiązania budowlane i zastosowanie wyrobów, materiałów i urządzeń Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym. 4.7. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby budowlane muszą spełniać wymogi techniczno sanitarne obowiązujące w obiektach służby zdrowia. 4.8. Wszystkie prace należy wykonywać w sposób umożliwiający ciągłość funkcjonowania i pracy Szpitala, zmniejszając ich uciążliwość przez zastosowanie odpowiedniego zabezpieczenia przed hałasem oraz przed przedostawaniem się kurzu i brudu z budowy. 4.9. Wykonawca zabezpieczy teren robót zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami BHP, p poż i innymi przepisami w zakresie prawa budowlanego. 4.10.Wykonawca w trakcie realizacji przebudowy zobowiązany jest do utrzymywania ładu i porządku na budowie oraz w jej otoczeniu , a w szczególności do należytego zbierania, składowania, transportu i zagospodarowania lub utylizacji wszelkich zbędnych materiałów i urządzeń, odpadów oraz śmieci jakie pozostają po prowadzonych pracach budowlanych. 4.11.Wszystkie zadania i prace Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Prawa Polskiego i Prawa Unii Europejskiej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6882386.4 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane ANATEX, ul. Handlowa 6, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6882386.4
  • Oferta z najniższą ceną: 6882386.4 oferta z najwyższą ceną: 8586588.54
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.