eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja budynku F

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Warszawa: modernizacja budynku F
Numer ogłoszenia: 35366 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku F.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja obiektu Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa - Międzylesie. działka nr ewid. 59, obręb 262. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych stanowiących II etap zadania Modernizacji budynku F i opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.realizowanego w 2009r. I. Wymagania Zamawiającego w zakresie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, w zakresach zgodnych z programami funkcjonalno-użytkowymi, dotyczących 1. nadbudowy części I piętra w budynku F dla potrzeb Przychodni Specjalistycznej Szpitala, 2. przebudowy części parteru łącznika C-D oraz części parteru budynku D, dla potrzeb zapewnienia komunikacji wewnętrznej Budynku Głównego z budynkiem F, dla określenia pełnego zakresu robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania dla zapewnienia użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. 1. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna składać się z 1.1. Projektu budowlanego. 1.2. Branżowych projektów wykonawczych stanowiących uszczegółowienie rozwiązań technicznych zawartych w projekcie budowlanym, w zakresie niezbędnym do sporządzenia przedmiarów robót i wykonania przedmiotu zamówienia. 1.3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru projektowanych robót budowlanych. 1.4. Informacja BIOZ uwzględniającej specyfikę projektowanego obiektu budowlanego. 1.5. Kosztorysów inwestorskich projektowanych robót . 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące opracowań projektowych 2.1. Dokumentacja powinna być opracowana jako jednostadiowa zgodnie z obowiązującymi przepisami i niniejszą specyfikacją. 2.2. Dokumentacja powinna uwzględniać rozwiązania kolorystyki zewnętrznej zawarte w projekcie będącym w posiadaniu Zamawiającego. 2.3.Wykonawca dokumentacji w każdej fazie jej opracowywania powinien konsultować z Zamawiającym przyjęte założenia i rozwiązania projektowe. 2.4. W ramach opracowania dokumentacji należy uwzględniać powiązania projektowanych instalacji medialnych z istniejącymi, zachowujący przy tym ich pełną kompatybilność. 2.5. Zamawiający informuje, że preferuje poziom średni w odniesieniu do rozwiązań techniczno- technologicznych i kosztów realizacji. 2.6. Dokumentacja musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 2.7. Dokumentacja w swej treści powinna opisywać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności tech-nologię realizacji robót, zastosowane materiały i urządzenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3. Dokumentacja projektowa musi być opracowana w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz wymaganiami przepisów 3.1. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.). 3.2. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 z późn. zm.). 3.3. Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 06.213.1568). 3.4. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.02.75.690 z późn. zm.). 3.5. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 06.80.563). 3.6. Aktualnie obowiązujących Polskich Norm oraz innych przepisów, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz niniejszymi założeniami do projektowania. 4. Dla opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej Zamawiający przekaże Wykonawcy następujące materiały wyjściowe 4.1. Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. 4.2. Aktualną mapę do celów projektowych w skali 1:500. 4.3. Projekt Koncepcyjny budynku F. 4.4. Wielobranżową dokumentację projektową modernizacji budynku F. 4.5. Projekt kolorystyki zewnętrznej budynków Szpitala. 4.6. Programy funkcjonalno-użytkowe nadbudowy części I piętra w budynku F oraz adaptacji (przebudowy) części Budynku Głównego Szpitala. 4.7. Prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. 4.8. Dokumentację archiwalną projektową lub powykonawczą będącą w posiadaniu Zamawiającego. 5. Dokumentacja projektowo kosztorysowa winna zawierać 5.1. Projekt budowlany dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót do państwowego organu nadzoru budowlanego, opracowany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie formy projektu budowlanego (Dz. U. 03.120.1133) 5.2. Projekty wykonawcze dla potrzeb realizacji inwestycji oraz specyfikacje techniczne, zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, w szczególności wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, opracowane zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno- użytkowego ( Dz. U. 04.202.2072 z późn. zm.). 5.3. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań techniczno- technologicznych w zakresie wynikającym z przepisów, oraz oświadczenie projektanta, a także sprawdzającego o treści zgodnej z art. 20, ust. 4 Prawa budowlanego. 5.4. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów robót wymienionych w art. 21 a, ust. 2 ustawy Prawo budowlane. Informacja winna uwzględniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.03.120.1126). 5.5. Przedmiary robót zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych (nr, rok wydania i wydawca katalogu, nr tablicy i kolumny) 5.6 Kosztorys inwestorski opracowany wg rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosz-tów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych. 6. Dokumentacja projektowo -kosztorysowa powinna zostać opracowana i przekazana Zamawiającemu w terminie do 3 m-cy od daty podpisania umowy, w następującej ilości egzemplarzy 6.1. Projekt budowlany w 6 egz. 6.2. Projekty wykonawcze oraz pozostałe opracowania (wg pkt. 1 SWIZ) w 4 egz. 6.3. Kosztorysy inwestorskie w 2 egz. 6.4. Kompletna dokumentacja w formie elektronicznej w 1 egz. 7. Wykonawca dokumentacji projektowo kosztorysowej łącznie z przekazaniem opracowania, przenosi na Zamawiającego prawa autorskie majątkowe, bez dodatkowego wynagrodzenia, z prawem do ich wykorzystania dla potrzeb własnych Zamawiającego w procesie przetargowym i w realizacji inwestycji. II. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania robót budowlano- montażowych. Przedmiot zamówienia oprócz sporządzenia dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o której mowa w cz. I SWIZ, obejmuje wykonanie nw. robót budowlanych stanowiących zgodnie z tabelą wartości elementów scalonych II etap zadania Modernizacja budynku F, a w szczególności są to: Roboty towarzyszące. 1.1. Przebudowa (wyburzenia, roboty budowlane, sanitarne i elektryczne) części parteru budynku Głównego oraz części parteru budynku D, dla zapewnienia wewnętrznej komunikacji Budynku Głównego z budynkiem F. 1.2. Remont pomieszczeń parteru budynku Głównego i ich adaptacja na pomieszczenia biurowe. 1.3. Rozbiórka istniejącej studni głębinowej nr 1 kolidującej z wjazdem do budynku F, wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie tych robót, zapewnieniem nadzoru geologicznego oraz opracowaniem dokumentacji powykonawczej. Roboty konstrukcyjno-budowlane (bud. F wraz z nadbudową). 2.1. Rozbiórki i wyburzenia zbędnych dla potrzeb modernizacji istniejących konstrukcji i elementów budowlanych w budynku F. 2.2. Stan surowy zamknięty (ściany, stropy, dach, drzwi i parapety zew.). 2.3. Stan wykończeniowy wewnętrzny, bez posadzek, wykładzin, robót malarskich, sufitów podwieszonych. 3. Roboty sanitarne (bud. F wraz z nadbudową). 3.1. Instalacja c.o., c.t., wraz z przyłączami. 3.2. Instalacja wod.-kan, bez białego montażu. 3.3. Instalacja wentylacji bez urządzeń. 4. Roboty elektryczne (bud. F wraz z nadbudową). 4.1. Instalacje elektryczne silnoprądowe bez osprzętu. 4.2. Instalacje elektryczne słaboprądowe bez osprzętu. 5. Dostawa, montaż i uruchomienie 2 dźwigów osobowych zewnętrznych (13 i 8 miejscowych, siedmioprzystankowych). Roboty w zakresie modernizacji budynku F wykonać należy zgodnie z nw. dokumentacją oraz przedmiarami robót: 1. PBW - architektura nr arch. 95 885. 2. PBW - konstrukcja nr arch. 95 937. 3. PBW - sanitarny, instalacje wod-kan, c. w, i ppoż. nr arch. 93 476. 4. PBW - sanitarny - inst. c.o nr arch. 93 463. 5. PBW - sanitarny - wentylacja mechaniczna nr arch. 93 474. 6. PBW - sanitarny - instalacje ciepła technologicznego nr arch. 93 478. 7. PBW przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej nr arch. 93 477. 8. PBW - instalacji gazów medycznych nr arch. 95 963. 9. PBW - instalacje elektryczne - silnoprądowe nr arch. 93 466. 10. PBW - instalacje elektryczne - słaboprądowe nr arch. 93 467. 1. Roboty będą wykonywane na podstawie: 1.1 Sporządzonego przez Wykonawcę projektu budowlanego oraz prawomocnego zgłoszenia w państwowym nadzorze budowlanym zamiaru wykonania adaptacji (przebudowy) części parteru budynku Głównego Szpitala, oraz części parteru budynku D dokonanego w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 1.2. Zatwierdzonego projektu na likwidację studni nr 1, dostarczonego przez Zamawiającego oraz prawomocnego pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie tych robót, uzyskanego przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3. Zatwierdzonego projektu budowlanego wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę modernizacji budynku F dostarczonego przez Zamawiającego. 1.4. Sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego do realizacji projektu budowlanego nadbudowy budynku F oraz prawomocnego pozwolenia na budowę, uzyskanego w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 1.5. Szczegółowego zakres robót określonego w projektach wykonawczych oraz przedmiarach robót stanowiących ich integralną część. 1.6 Zakres robót ujęty jest w tabeli wartości elementów scalonych. 2.Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami zawartymi w 2.1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami 2.2.Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia z dnia 10.11.2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej; 2.3.Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami 2.4.Ustawie Prawo ochrony środowiska i ustawie o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. z późniejszymi zmianami, 2.5.Obowiązujących obecnie szczegółowych przepisach prawnych, rozwiązaniach prawno-technicznych, w Polskich Normach oraz wytycznych w zakresie projektowania i wykonawstwa budowlanego. Wszystkie roboty budowlane, instalacyjne i montażowe, oraz inne prace należy wykonać zgodnie z niniejszą Specyfikacją Techniczną i dokumentacją projektową. 3. Wymagana dokumentacja techniczna powykonawcza i dokumenty odbiorowe. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dziennik-i budowy oraz w oddzielnie spiętym zbiorze dokumentów 3.1. Kompletną dokumentację powykonawczą, (gdy jest niekompletna należy wymienić brakujące jej elementy). 3.2. Protokoły techniczne odbioru robót branżowych (wymienić brakujące). 3.3. Atesty, certyfikaty i ew. aprobaty techniczne na wbudowane materiały, armaturę i urządzenia ze szczególnym wskazaniem na zastosowanie ich w obiektach służby zdrowia (wymienić brakujące). 3.4. Wymagane przepisami szczegółowymi protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez wykonawcę badań, sprawdzeń oraz prób (wymienić brakujące). 3.5. Powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. 3.6. Instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, DTR dla wbudowanych wyrobów i urządzeń. 3.7. Oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z zatwierdzonym projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, aktualnie obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami (w przypadku zmian oświadczenia kierownika budowy powinno być poświadczenie przez inspektora-ów nadzoru). 3.8 Oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu Budowy. 3.9. W przypadku gdy zmiany nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę, Wykonawca dołączy kopię rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi zmianami powykonawczymi i uzupełniającym opisem technicznym. 3.10. Pisemną gwarancję jakości na wykonany przedmiot umowy. Wymieniony zbiór dokumentów winien być skompletowany i opatrzony szczegółowym wykazem. 4. Wymagania w zakresie wykonywanych robót. 4.1. Wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 4.2. Zamawiający informuje, że preferuje poziom średni w odniesieniu do rozwiązań techniczno-technologicznych oraz kosztów. 4.3.Wykonawca wykonuje roboty w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 4.4.Wszelkie szczegółowe roboty budowlane, instalacyjne i montażowe oraz demontażowe Wykonawca wykonuje wg dokumentacji projektowej i zgodnie ze wszelkimi wskazówkami zawartymi w niniejszym SIWZ. 4.5.Wszystkie sprawy techniczne i administracyjne związane z robotami leżą po stronie Wykonawcy. 4.6. Rozwiązania budowlane i zastosowanie wyrobów, materiałów i urządzeń Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym. 4.7. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby budowlane muszą spełniać wymogi techniczno-sanitarne obowiązujące w obiektach służby zdrowia. 4.8. Wszystkie prace należy wykonywać w sposób umożliwiający ciągłość funkcjonowania i pracy Szpitala, zmniejszając ich uciążliwość przez zastosowanie odpowiedniego zabezpieczenia przed hałasem oraz przed przedostawaniem się kurzu i brudu z budowy. 4.9. Wykonawca zabezpieczy teren robót zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami BHP, p poż i innymi przepisami w zakresie prawa budowlanego. 4.10.Wykonawca w trakcie realizacji przebudowy zobowiązany jest do utrzymywania ładu i porządku na budowie oraz w jej otoczeniu , a w szczególności do należytego zbierania, składowania, transportu i zagospodarowania lub utylizacji wszelkich zbędnych materiałów i urządzeń, odpadów oraz śmieci jakie pozostają po prowadzonych pracach budowlanych. 4.11.Wszystkie zadania i prace Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Prawa Polskiego i Prawa Unii Europejskiej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 79900,00 (słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykonawca winien wykazać się co najmniej 1 robotą budowlaną odpowiadającą opisowi przedmiotu zamówienia zgodnie z kodem CPV - 45-40-00-00-1, o wartości nie mniejszej niż 7.000.000,00 zł 1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - wykonawca winien wykazać się wysokością posiadanych środków lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 którzy: 1.4.1. nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 1.4.2. w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub których upadłości nie ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 1.4.3. wykonawców, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4.4. osoby fizyczne, które nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.5. spółki jawne, których wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.6. spółki partnerskie, których partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.8. osoby prawne, których urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.4.10. wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3. 1.4.11.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5 z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy: 1.5.1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzania oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 1.5.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wyniki prowadzonego postępowania; 1.5.3. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożyli dokumenty zawierające błędy; 1.5.4. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z kosztorysem oraz wypełnioną tabelą wartości elementów scalonych (załącznik nr 3). 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykonawca winien wykazać się wysokością posiadanych środków lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł 8. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. - wykonawca winien wykazać się co najmniej 1 robotą budowlaną odpowiadającej opisowi przedmiotu zamówienia zgodnie z kodem CPV - 45-40-00-00-1, o wartości nie mniejszej niż 7.000.000,00 zł 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 11. Kosztorysy ofertowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie Dział Zamówień Publicznych ul. Bursztynowa 2 04-749 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.