eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2705 C KIKÓŁ - MAKÓWIEC NA ODCINKU KIKÓŁ - GRODZEŃ.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Lipno: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2705 C KIKÓŁ - MAKÓWIEC NA ODCINKU KIKÓŁ - GRODZEŃ.
Numer ogłoszenia: 95140 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50964 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2705 C KIKÓŁ - MAKÓWIEC NA ODCINKU KIKÓŁ - GRODZEŃ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2705 C KIKÓŁ - MAKÓWIEC NA ODCINKU KIKÓŁ - GRODZEŃ. Zakres robót obejmuje : Przebudowa drogi obejmuje odcinek Kikół-Grodzeń od km 0+000 do km 3+588 o długości 3588 mb. Zaprojektowano wzmocnienie konstrukcji i przebudowę chodników w istniejących szerokościach, z dostosowaniem jezdni na terenie poza miejscowością Kikół do szerokości 500cm. Przebudowa w swym zakresie obejmuje: od km 0+000 do km 0+082 - szerokość jezdni 1000cm, prawostronny chodnik w istniejących parametrach tj. 150cm na ww odcinku do przebudowy w tych samych parametrach od km 0+082 do km 0+548 - szerokość jezdni 600-550cm w istniejących granicach - szerokość chodnika prawostronnego 150cm do przebudowy na odcinku od km 0+082 do km 0+203, nowego do budowy od km 0+203 do km 0+319 szerokości zmiennej 150 - 85cm - przebudowa chodnika lewostronnego szerokości 150cm na odcinku od km 0+495 do km 0+784 - spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2% - odwodnienie powierzchniowe z wykorzystaniem dużych spadków podłużnych nawierzchni - wzmocnienie pobocza prawostronnego szerokości 100cm od km 0+319 do km 0+548 (i - 4%) - poszerzenie prawostronne do 550cm na długości od km 0+250 do km 0+490 od km 0+548 do km 3+588 - szerokość jezdni 500cm - szerokość poboczy gruntowych symetrycznych po 125cm ze spadkiem w kierunku rowu 8% - rów o przekroju trapezowym - oczyszczenie z krzewów wraz z jego odtworzeniem - poszerzenie lewostronne szerokości zmiennej na odcinku od km 3+469 do km 3+588 z dostosowaniem szerokości jezdni do 500cm - poszerzenia na nienormatywnych łukach z zastosowaniem prostych przejściowych o parametrach podanych w punkcie 5 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI: 1. Odcinek drogi od km 0+000 do km 0+100 - warstwa ścieralna gr. 5cm z BA z masy grysowo - żwirowej - warstwa wiążąca gr.5cm z BA z masy grysowej warstwy wykonać po sfrezowaniu tego odcinka na całej szerokości na gł.4cm 2. Odcinek drogi od km 0+100 do km 3+588 - profilowanie masą MMA w ilości 100kg/m2 - warstwa ścieralna gr.5cm z BA z masy min-asf grysowo-żwirowej - poszerzenie prawostronne od km 0+250 do km 0+490 - wzmocnienie pobocza prawostronnego od km 0+319 do km 0+548 - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku - dolna warstwa podbudowy gr.15cm z kamienia wapiennego 0/63mm - górna warstwa podbudowy gr.5cm z kamienia łamanego twardego 0/32mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem podbudowy podłoże pod konstrukcję należy wyprofilować i zagęścić spadek poprzeczny wzmocnienia pobocza 4% 3. Odcinek od km 3+469 do km 3+588 - poszerzenie dokonać lewostronnego poszerzenia do 500cm wykonując konstrukcję na poszerzeniu - warstwa odcinająca gr.10cm z piasku - dolna warstwa podbudowy gr.20cm z tłucznia wapiennego 20/63mm - górna warstwa podbudowy gr.10cm z kamienia łamanego twardego 0/32mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem podbudowy - profilowanie masą MMA w ilości 25kg/m2 - ułożenie geosiatki szerokości 100cm o wytrzymałości na rozciąganie podłużne i poprzeczne 100kN/mb na styku poszerzenia i istniejącej konstrukcji - dalsza konstrukcja jak dla całej szerokości jezdni podłoże pod warstwy konstrukcyjne należy wyprofilować i zagęścić 4. Konstrukcja pod ułożenie geosiatki na odcinkach podanych w wykazie - profilowanie masą MMA w ilości 25kg/m2 - ułożenie geosiatki szerokości 100cm o wytrzymałości na rozciąganie podłużne i poprzeczne 100kN/mb na styku istniejącego poszerzenia i istniejącej konstrukcji - dalsza konstrukcja jak dla całej szerokości jezdni 5. Wysepka z azylem - kostka betonowa gr.8cm typu STAROBRUK kolorowy - podsypka cem-piaskowa gr.3cm - warstwa podbudowy z C8-10 gr.17cm - warstwa odcinająca gr.10cm z piasku obramować krawężnikiem trapezowym 16x22x30 ułożonym na ławie z betonu C12-15 chodnik na azylu szerokości 300cm wykonać z kostki betonowej gr.8cm szarej prostokątnej na konstrukcji jak wysepka. 6. C h o d n i k (dla wszystkich chodników ) - kostka betonowa szara gr.6cm - podsypka cem-piaskowa gr.3cm - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe chodniki obramować obrzeżami betonowymi 8x30cm posadowionymi na ławie betonowej z oporem, w tym również na odcinkach zjazdu do opornika kończącego zjazd od posesji. 7. Zatoka postojowa przy szkole - kostka betonowa gr.8cm szara typu STAROBRUK - podsypka cem-piaskowa gr.3cm - podbudowa z chudego betonu (C8-10) gr.17cm - warstwa odcinająca gr.10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe - od strony skarpy za przyległym do zatoki chodnikiem zamiast obrzeży ustawić opór z palisady betonowej gr.12cm koloru szarego 8. Zatoka autobusowa - kostka betonowa gr.8cm szara typu STAROBRUK - podsypka cem-piaskowa gr.3cm - podbudowa z chudego betonu C8-10 gr.22cm, zdylatowana przez nacięcie - warstwa odcinająca gr.10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe 9. Zjazdy do posesji na terenie m. Kikół - kostka betonowa szara gr.8cm typ STAROBRUK - podsypka cem-piaskowa gr.3cm - podbudowa gr. 17cm z chudego betonu C8-10, zdylatowana przez nacięcie - warstwa odcinająca gr. 10cm z piasku - podłoże profilowane, zagęszczone zjazdy zakończyć oporem betonowym 12x30cm na ławie betonowej z oporem zewnętrznym 10. Zjazdy do gospodarstw - warstwa ścieralna gr.5cm z BA min-asf żwirowo - grysowa - warstwa podbudowy gr.30cm z kamienia wapiennego 0/63mm z zamiałowaniem, zaklinowaniem - warstwa odcinająca gr.10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe 11. Zjazdy na pola - nawierzchnia gr.30cm z kamienia wapiennego 0/63mm z zamiałowaniem, zaklinowaniem - warstwa odcinająca gr.10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe - na długości zjazdu i szerokości 35cm wykonać pasek gr.5cm z masy bitumicznej zabezpieczający krawędź nawierzchni przed destrukcją Na zjazdach zlokalizowanych na rowach wykonać przepusty z rur betonowych śr.40cm posadowionych na ławie gr.20cm z pospółki. Ścianki betonowe zastosować na zjazdach na pola, skrzyżowaniach, do posesji. Na zjazdach na pola na przepustach zastosować ścianki z płatów darniny. 12. Krawężnik normalny, wtopiony, trapezowy, opornik - należy posadowić na ławie z betonu C12-15 - ławę posadowić na warstwie odcinającej gr.5cm z piasku - podłoże pod krawężnik należy wyprofilować zagęścić - na zjazdach , przejściach dla pieszych, przy zatoce postojowej, zatoce autobusowej, przy stanowisku dla niepełnosprawnych zastosować krawężnik zaniżony 15x25cm najazdowy. Oporniki betonowe 10x30cm na ławie betonowej z oporem, jako boczne zastosować na zjazdach z kostki betonowej STAROBRUK nie leżące w ciągach chodnikowych. POBOCZA, ROWY Istniejące pobocza gruntowe zawyżone wymagają ścięcia i profilowania z nadaniem spadku 8% w kierunku rowu. Przyjęto szerokość ścięcia 125cm. W miejscach zaniżonych należy dokonać uzupełnienia wykorzystując grunty z korytowania. Rowy należy oczyścić z zarastających krzewów, usunąć warstwę namułu, darniny, odtworzyć spadki podłużne , wyprofilować skarpy. PORĘCZE STALOWE W miejscach niebezpiecznych, na wysokich nasypach zaprojektowano ustawienie poręczy stalowych SP-09 z przekładkami z następującą lokalizacją: - lewostronnie od km 2+549 do km 2+577 długości 7x4.00=28.00m w tym skrajne najazdowe - prawostronnie od km 2+534 do km 2+562 długości 7x4.00=28.00 w tym skrajne najazdowe - prawostronnie od km 3+168 do km 3+232 długości 16x4.00=64.00m w tym skrajne najazdowe lewostronnie w obrębie szkoły od km 0+273.50 do km 0+323.50 ustawić poręcze ochronne o długości przęsła 2.00m SKRZYŻOWANIA - na skrzyżowaniach z ulicami o nawierzchni bitumicznej wykonać wcinki gr.5cm i ułożyć warstwę ścieralną gr.5cm - na skrzyżowaniach z trylinki dokonać jej przełożenia w przyległym pasie z wbudowaniem opornika betonowego 12x30cm PRZEPUSTY, ODWODNIENIE Przepust średnicy 60cm w km 3+542 poszerzyć lewostronnie o 3.00m wykonując obustronnie typowe ścianki czołowe Na terenie m. Kikół w lewostronnym przebudowywanym chodniku istniejące odwodnienia pod chodnikowe, zastąpić wpustami krawężnikowymi z klapą uchylną, z odprowadzeniem wody opadowej do rowu zlokalizowanego za chodnikiem. Lokalizacja wpustów bez zmian. DROGA W PRZEKROJU PODŁUZNYM Zaprojektowano wyłącznie profilowanie i wykonanie warstwy ścieralnej na istniejącej konstrukcji, nie przewidując korekty pionowej niwelety. OZNAKOWANIE W kosztach ujęto wyłącznie oznakowanie pionowe nowych elementów drogowych i wymianę wszystkich znaków bez zmiany ich lokalizacji , na terenie miejscowości Kikół zaprojektowano oznakowanie poziome z oznakowaniem przejść dla pieszych. ZIELEŃ Znajdujące się w ciągach rowów zakrzewienie jak i pnie po usuniętych drzewach należy wykarczować..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.26.00 - Wycinanie i napełnianie 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski fundusz Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1691276,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1619718,29

  • Oferta z najniższą ceną: 1619718,29 / Oferta z najwyższą ceną: 2067123,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.