eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji realizowanych w ramach Projektu -Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Płockiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Płock: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji realizowanych w ramach Projektu -Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Płockiego
Numer ogłoszenia: 95003 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70325 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji realizowanych w ramach Projektu -Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Płockiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji realizowanych w ramach Projektu -Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Płockiego. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 Ochrona powietrza, energetyka. Nadzorem inwestorskim zostaną objęte zadania inwestycyjne opisane poniżej Zadanie nr 1 a.Przebudowa, rozbudowa i remont istniejącej kotłowni olejowej wraz z montażem kolektorów słonecznych i instalacji solarnej w celu wspomagania podgrzewu ciepłej wody użytkowej w budynku Mikołajki w DPS Goślice. Zakres robót obejmuje - Przebudowę związaną z przeniesieniem kotłowni z budynku nie należącego do DPS do budynku Mikołajki oraz wymianę urządzeń kotłowni, - Rozbudowę kotłowni o układ 24 szt. kolektorów słonecznych zlokalizowanych na dachu, - Wykonanie instalacji solarnej. - Przebudowa, rozbudowa i remont istniejącej kotłowni olejowej wraz z montażem kolektorów słonecznych i instalacji solarnej w celu wspomagania podgrzewu ciepłej wody użytkowej dla budynku Pralnia w DPS Goślice. Teren DPS znajduje się w ewidencji Wojewódzkiego Konserwatora zabytków. Zadanie obejmuje przebudowę istniejącej kotłowni (osprzęt, armatura i orurowanie) - Rozbudowę kotłowni o układ 18 szt. kolektorów słonecznych zamontowanych na fundamencie, - Wykonanie instalacji solarnej. Zadanie nr 2 Termomodernizacja budynków (docieplenie częściowe ścian i stropodachów, oraz wymiana okien DPS w Goślicach, działka 130/5. Teren DPS znajduje się w ewidencji Wojewódzkiego Konserwatora zabytków. Termomodernizacja polega na: - wymianie stolarki okiennej w budynkach: pałacu, pralni, kuchni oraz pawilonu przewlekle chorych; - wymianie drzwi zewnętrznych w budynku pałacowym, pralni, kuchni oraz pawilonu przewlekle chorych, - docieplenie ścian w części podtarasowej w budynku pałacu metodą lekką mokrą; - docieplenie stropodachów w budynkach: Mikołajki (2/3 powierzchni), pralni, kuchni oraz pawilonu przewlekle chorych. Zadanie nr 3 Docieplenie ścian i stropodachów budynków szkolnych wchodzących w skład Zespołu Szkół im. L. Bergerowej. W skład obiektu wchodzą: Budynek holu głównego z salą (A) Budynek dydaktyczny (B) Budynek dydaktyczny (C) Budynek łącznika (D) Budynek bloku żywieniowego i internatu (E).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 Ochrona powietrza, energetyka.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dyrekcja Inwestycji w Kutnie sp. z o. o., ul. Wojska Polskiego 10a, Kutno, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89430,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.