eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świedziebnia › Przebudowa drogi gminnej nr 080920 C Janowo- pod szkołę. Odc. Dł. 0,987 km, dz. nr 31 o/Janowo, w km 0+002 (skrz. z dr. Nr 080921 C) - km 0+989 (skrz. z dr. Nr 1827 C)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-20

Świedziebnia: Przebudowa drogi gminnej nr 080920 C Janowo- pod szkołę. Odc. Dł. 0,987 km, dz. nr 31 o/Janowo, w km 0+002 (skrz. z dr. Nr 080921 C) - km 0+989 (skrz. z dr. Nr 1827 C)
Numer ogłoszenia: 9466 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Świedziebnia , Świedziebnia 92A, 87-335 Świedziebnia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4938460, faks 056 4938429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 080920 C Janowo- pod szkołę. Odc. Dł. 0,987 km, dz. nr 31 o/Janowo, w km 0+002 (skrz. z dr. Nr 080921 C) - km 0+989 (skrz. z dr. Nr 1827 C).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowana przebudowa drogi gminnej dostosowuje jezdnię do bieżących potrzeb obciążeniowo-ruchowych (docelowo obciążenie ruchem rolniczym równorzędnym z KR1) i stwarza warunki dla dogodnej komunikacji samochodowej okolicznych mieszkańców oraz dojazdu do Szkoły Podstawowej, sąsiednich miejscowości oraz siedziby Gminy Świedziebnia Projektowana konstrukcja jezdni: - nawierzchnia bitumiczna dwuwarstwowa o gr. 5 cm, składająca się z: a) warstwa ścieralna w formie powierzchniowego utrwalania emulsją asfaltową i grysem kamiennym f. 2/5 mm b) warstwa wiążąco-profilowa z mieszanki mineralno-asfaltowej o grub. średniej 5 cm z mieszanki mineralno asfaltowej grysowo-żwirowej o frakcjach 0/16,3 mm c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie dwuwarstwowa o grub. całkowitej 25 cm uwzględniająca istniejące utwardzenie w tym: w km 0+002 - 0+215 i 0+330 - 0+840 zaprojektowano wzmocnienie istniejącej konstrukcji poprzez wbudowanie: a) warstwa górna podbudowy o grub. 7 cm z kruszywa łamanego frakcji 0 - 31,5 mm b) warstwa dolna podbudowy o grub. 13 cm z kruszywa łamanego frakcji 31,5 - 63 mm c) wyprofilowanie mechaniczne i zagęszczenie istniejącej podbudowy żwirowo - żużlowej jako warstwa podłoża d) Na poszerzeniu ( pod powierzchnię i pobocze) warstwa odsączająco-odcinająca o grub. 10 cm z kruszywa naturalnego (piasek, żwir, pospółka) w km 0 + 215 - 0 +330 (zmiana istniejącej trasy drogi) zaprojektowano wykonanie pełnej podbudowy poprzez wbudowanie: a) warstwa górna podbudowy o grub. 7 cm z kruszywa łamanego frakcji 0 - 31,5 mm b) warstwa dolna podbudowy o grub. 18 cm z kruszywa łamanego frakcji 31,5 - 63 mm c) warstwa odsączająco - odcinająca o grub. 10 cm z kruszywa naturalnego (piasek, żwir, pospółka) na szerokości korony drogi. d) wyprofilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego w km 0 +840 - 0+989 zaprojektowano wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni oraz poszerzenie z 3,0 m do 5,0 m poprzez wbudowanie: a) na szer. istniejącej nawierzchni bitumicznej (3,0 m) - remont i profilowanie nawierzchni przez wykonanie w-wy remontowo-profilowej z mieszanki mineralno- asfaltowej f. 0/12,8 mm o gr. 2-5 cm z opryskiem związania między warstwowego emulsją asfaltową. b) na szer. poszerzenia jezdni wynoszącej 2,5 m c) warstwa górna podbudowy o grub. 7 cm z kruszywa łamanego frakcji 0 - 31,5 mm d) warstwa dolna podbudowy o grub. 18 cm z kruszywa łamanego frakcji 0 - 31,5- 63mm e) warstwa odsączająco - odcinająca o grubości 10 cm z kruszywa naturalnego (piasek, żwir, pospółka) na szerokości korony drogi f) koryto na poszerzeniu o gł. 20 - 30 cm z zagęszczeniem podłoża gruntowego. Pobocza obustronne o szer. 0,5 m o konstrukcji: - umocnienie tłuczniem o grub. 5 cm na szer. 25 cm na podbudowie wykonanej w obszarze jezdni stanowiącej poszerzenie; pobocza gruntowego na szer. 25 cm. - zjazdy przez pobocze, indywidualne i publiczne (o kształcie trapezu) w formie wjazdów do posesji zaprojektowano jako umocnienie na szerokości korony drogi o konstrukcji wg technologii - jak nawierzchnia. Odwodnienie jezdni - powierzchniowe przez infiltracje. Odwodnienie jezdni drogi gminnej Janowo- pod szkołę, cały odcinek o przekroju drogowym, pozostawiono bez zmian co do zasady funkcjonowania oraz sposobu odbioru wód opadowych z pasa drogowego. Odwodnienie pozostawiono jako powierzchniowe spadkami poprzecznymi na otaczający teren pasa drogowego. Ograniczona szerokość publicznego pasa drogowego uniemożliwia wykonanie odwodnienia w formie rowów chłonno - retencyjnych, dlatego przewidziano wykonanie w pasie przyległym do korony drogi płytkich cieków gruntowych trójkątnych o gł. < 30 cm. Spadki poprzeczne jezdni po przebudowie - na prostych - daszkowe 2 % Spadki poboczy - na prostych 8 - 10 %. W km 0 + 279 projektowana budowa, na ciągu melioracyjnym, przepustu fi 60 cm o dł. 10 m z obudowaniem wlotów w formie ścianki czołowej w technologii PECOR OPTIMA z obudową wylotów kostką betonową ażurową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje dokonanie zamówień uzupełniających na dodatkowe roboty, które mogą okazać się niezbędne na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia - zmiana umowy w trakcie realizacji robót będzie możliwa z Wykonawcą, który będzie realizował w/w zadanie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.23.32.20 - 34.23.32.20 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6579,00 zł. (słownie: sześć tysięcy pięćset siedemdziesiąt dziewięć złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Brodnica Filia w Świedziebni 18 9484 1150 1200 0172 2012 0004 z dopiskiem wadium - ,,Przebudowa drogi gminnej nr 080920 C Janowo- pod szkołę. odc. dł. 0,987 km , dz. nr 31 o Janowo, w km 0 +002 (skrz. z dr. Nr 080921 C) - km 0+989 (skrz. z dr. Nr 1827 C). b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 4. Zamawiający zwraca wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) upłynął termin związania ofertą, c) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy. 5. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego Zamawiającego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 6. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli: a) Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) jego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku powoduje zrzeczenie się prawa do wniesienia protestu. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz, co najmniej dwóch (2) robót budowlanych z zakresu budowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości co najmniej 500.000,00 zł. każda w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy podać ich rodzaj i wartość oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt IX. ppkt 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do powyższego wykazu powinny być dołączone oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt IX. ppkt 7.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej wówczas gdy posiada opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia - wartość ubezpieczenia powinna wynosić, co najmniej 500.000,00 PLN brutto. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie środków finansowych co najmniej 500.000,00 złotych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 500.000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Prace objęte przedmiotem zamówienia musza być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (teks jednolity Dz. U. z sierpnia 2006 r. Nr 156, poz. 1118), projektem budowlanym , sztuką budowlana, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi lub Europejskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne , atesty , certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości. Nie dopuszcza się wbudowania materiałów zastępczych o niższej wartości.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. Wraz z ofertą należy złożyć kosztorys ofertowy. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiedziebnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świedziebnia 87-335 Świedziebnia pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świedziebnia pok. nr 14 87-335 Świedziebnia woj. kujawsko-pomorskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Rozwój infrastruktury technicznej, Działania 1.1. Infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.