eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świedziebnia › Przebudowa drogi gminnej nr 080920 C Janowo pod szkołę odc. dł. 0,987km, dz. nr 31 o/Janowo, w km 0+002 (skrz. z dr. nr 080921 C) - km 0+989 (skrz. z dr. nr 1827 C)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-15

Świedziebnia: Przebudowa drogi gminnej nr 080920 C Janowo pod szkołę odc. dł. 0,987km, dz. nr 31 o/Janowo, w km 0+002 (skrz. z dr. nr 080921 C) - km 0+989 (skrz. z dr. nr 1827 C)
Numer ogłoszenia: 44920 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9466 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Świedziebnia, Świedziebnia 92A, 87-335 Świedziebnia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4938460, faks 056 4938429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 080920 C Janowo pod szkołę odc. dł. 0,987km, dz. nr 31 o/Janowo, w km 0+002 (skrz. z dr. nr 080921 C) - km 0+989 (skrz. z dr. nr 1827 C).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Projektowana przebudowa drogi gminnej dostosowuje jezdnię do bieżących potrzeb obciążeniowo-ruchowych (docelowo obciążenie ruchem rolniczym równorzędnym z KR1) i stwarza warunki dla dogodnej komunikacji samochodowej okolicznych mieszkańców oraz dojazdu do Szkoły Podstawowej, sąsiednich miejscowości oraz siedziby Gminy Świedziebnia Projektowana konstrukcja jezdni:- nawierzchnia bitumiczna dwuwarstwowa o gr. 5 cm, składająca się z: a) warstwa ścieralna w formie powierzchniowego utrwalania emulsją asfaltową i grysem kamiennym f. 2/5 mm b) warstwa wiążąco-profilowa z mieszanki mineralno-asfaltowej o grub. średniej 5 cm z mieszanki mineralno asfaltowej grysowo-żwirowej o frakcjach 0/16,3 mm c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie dwuwarstwowa o grub. całkowitej 25 cm uwzględniająca istniejące utwardzenie w tym: w km 0+002 - 0+215 i 0+330 - 0+840 zaprojektowano wzmocnienie istniejącej konstrukcji poprzez wbudowanie: a) warstwa górna podbudowy o grub. 7 cm. z kruszywa łamanego frakcji 0 - 31,5 mm b) warstwa dolna podbudowy o grub. 13 cm z kruszywa łamanego frakcji 31,5 - 63 mm c) wyprofilowanie mechaniczne i zagęszczenie istniejącej podbudowy żwirowo - żużlowej jako warstwa podłoża d) na poszerzeniu (pod powierzchnię i pobocze) warstwa odsączająco-odcinająca o grub. 10 cm z kruszywa naturalnego (piasek, żwir, pospółka) w km 0 + 215 - 0 +330 (zmiana istniejącej trasy drogi) zaprojektowano wykonanie pełnej podbudowy poprzez wbudowanie: a) warstwa górna podbudowy o grub. 7 cm. z kruszywa łamanego frakcji 0 - 31,5 mm b) warstwa dolna podbudowy o grub. 18 cm. z kruszywa łamanego frakcji 31,5 - 63 mm c) warstwa odsączająco - odcinająca o grub. 10 cm z kruszywa naturalnego (piasek, żwir, pospółka) na szerokości korony drogi. d) wyprofilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego w km 0 +840 - 0 +989 zaprojektowano wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni oraz poszerzenie z 3,0 m do 5,0 m poprzez wbudowanie: a) na szer. istniejącej nawierzchni bitumicznej (3,0 m) - remont i profilowanie nawierzchni przez wykonanie w-wy remontowo-profilowej z mieszanki mineralno- asfaltowej f. 0/12,8 mm o gr. 2-5 cm z opryskiem związania między warstwowego emulsją asfaltową. b) na szer. poszerzenia jezdni wynoszącej 2,5 m c) warstwa górna podbudowy o grub. 7 cm z kruszywa łamanego frakcji 0 - 31,5 mm d) warstwa dolna podbudowy o grub. 18 cm z kruszywa łamanego frakcji 0 - 31,5- 63mm e) warstwa odsączająco- odcinająca o grubości 10 cm z kruszywa naturalnego (piasek, żwir, pospółka) na szerokości korony drogi f) koryto na poszerzeniu o gł. 20 - 30 cm z zagęszczeniem podłoża gruntowego. Pobocza obustronne o szer. 0,5 m o konstrukcji: -umocnienie tłuczniem o grub. 5 cm na szer. 25 cm na podbudowie wykonanej w obszarze jezdni stanowiącej poszerzenie; pobocza gruntowego na szer. 25 cm. -zjazdy przez pobocze, indywidualne i publiczne (o kształcie trapezu) w formie wjazdów do posesji zaprojektowano jako umocnienie na szerokości korony drogi o konstrukcji wg technologii - jak nawierzchnia. Odwodnienie jezdni - powierzchniowe przez infiltracje. Odwodnienie jezdni drogi gminnej Janowo- pod szkołę, cały odcinek o przekroju drogowym, pozostawiono bez zmian co do zasady funkcjonowania oraz sposobu odbioru wód opadowych z pasa drogowego. Odwodnienie pozostawiono jako powierzchniowe spadkami poprzecznymi na otaczający teren pasa drogowego. Ograniczona szerokość publicznego pasa drogowego uniemożliwia wykonanie odwodnienia w formie rowów chłonno - retencyjnych, dlatego przewidziano wykonanie w pasie przyległym do korony drogi płytkich cieków gruntowych trójkątnych o gł. < 30 cm. Spadki poprzeczne jezdni po przebudowie - na prostych - daszkowe 2 % Spadki poboczy - na prostych 8 - 10 %. W km 0 + 279 projektowana budowa , na ciągu melioracyjnym, przepustu fi 60 cm o dł. 10 m z obudowaniem wlotów w formie ścianki czołowej w technologii PECOR OPTIMA z obudową wylotów kostką betonową ażurową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.23.32.20 - 34.23.32.20 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Rozwój infrastruktury technicznej, Działania 1.1 Infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 207-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o., ul. Długa 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 579744,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 467315,17

  • Oferta z najniższą ceną: 467315,17 / Oferta z najwyższą ceną: 513431,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.