eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów › Rozbudowa i przebudowa Zakładu Zagospodarowania odpadów w miejscowości Kozodrza, Gmina Ostrów - budowa zaplecza socjalno-biurowego wraz z wyposażeniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-18

Ostrów: Rozbudowa i przebudowa Zakładu Zagospodarowania odpadów w miejscowości Kozodrza, Gmina Ostrów - budowa zaplecza socjalno-biurowego wraz z wyposażeniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną.
Numer ogłoszenia: 94668 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70418 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, Ostrów 225, 39-103 Ostrów, woj. podkarpackie, tel. 017 2235810, faks 17 2235809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa Zakładu Zagospodarowania odpadów w miejscowości Kozodrza, Gmina Ostrów - budowa zaplecza socjalno-biurowego wraz z wyposażeniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Wykonanie płyt fundamentowych wraz podbudową pod zaplecze socjalno-biurowe i łącznik komunikacyjny: a wykonanie płyty fundamentowej żelbetowej pod budynek zaplecza socjalno-biurowego wraz z podbudową o wymiarach dostosowanych do wymiarów zewnętrznych obiektu , grubość 35 cm, klasa betonu C25 30, pręty zbrojeniowe żebrowane stal A-IIIN b wykonanie żelbetowej płyty fundamentowej klatki schodowej wraz z podbudową o wymiarach 812 cm x 300 cm i grubości 35 cm, klasa betonu C25 30, pręty zbrojeniowe żebrowane stal A-IIIN, 2. Kompleksowa budowa budynku zaplecza socjalno-biurowego wraz z wyposażeniem pomieszczeń, budowa klatki schodowej z podestem, łącznika komunikacyjnego z konstrukcji lekkiej wraz z obudową, ciągu komunikacyjnego z kostki betonowej z obrzeżami chodnikowymi: a wykonanie obiektu zaplecza socjalno-biurowego zgodnie z rysunkiem rzutu kondygnacji stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ z wyłączeniem zaznaczonej na rysunku murowanej ściany oddzielenia p.poż REI 60. Wymagania dotyczące obiektu zgodnie z załączoną dokumentacją, w konstrukcji i z wykończeniem w standardzie nie gorszym niż: PODŁOGA PŁASKA zaczynając od dołu: - blacha trapezowa T6, - wełna mineralna grubości min 100 mm, - płyta MFP o grubości 22 mm w pomieszczeniach mokrych CETRIS - wykładzina PVC o grubości 2 mm, w pomieszczeniach mokrych antypoślizgowa o grubości 2 mm, wywinięta na ściany na wysokość 100mmlub rozwiązanie zamienne Własności podłogi: - obciążenie użytkowe 350 kg m2, STROPODACH MODUŁU JEDNOSPADOWY warstwowy pokryty od zewnątrz: - membraną dachową 1,5 mm - płyta MFP o grubości 12 mm, - wełna mineralna grubości 100 mm - blacha ocynkowana lakierowaną w układzie kasetowym, Własności stropodachu: - obciążenie użytkowe 150kg m2 Odprowadzenie wody deszczowej w zewnętrznych rurach PVC. ŚCIANY ZEWNĘTRZNE WEWNĘTRZNE - wykonane z płyt warstwowych blacha gładka w systemie sandwich w kolorze RAL 9010 biały Okna: PVC RU, białe 6 szt. PVC U, białe 8 szt. W pomieszczeniach sanitarnych umywalnie należy zastosować szybę matową. Drzwi: zewnętrzne z samozamykaczem, ocieplone, metalowe, białe 1200x2100 mm - 1L zewnętrzne z samozamykaczem, ocieplone, metalowe, białe 1200x2000 mm - 2P wewnętrzne, metalowe, białe 900x2000 mm - 7P + 6L wewnętrzne, metalowe, białe 800x2000 mm - 1P + 6L b wykonanie wewnętrznych instalacji : Instalacje elektryczne: tablica rozdzielcza usytuowana wewnątrz budynku zasilana z hali sortowni odpadów dopasowana do zastosowanych urządzeń wewnątrz budynku socjalno-biurowego wraz z odpowiednimi zabezpieczeniami: instalacja elektryczna trójfazowa wraz z gniazdami wtykowymi w ilości i z rozmieszczeniem jak na rysunkach załącznika nr 7 do SIWZ, uwzględniająca zasilenie szaf suszarniczych oraz podgrzewacza c.w.u. o poj. 400 l oświetleniowa: oprawy oświetleniowe natynkowe dostosowane do rodzaju pomieszczenia, poziom natężenia dla poszczególnych pomieszczeń zgodny z obowiązującymi normami podłączenia obiektu należy dokonać do przygotowanego obwodu zasilania elektrycznego przy hali sortowni Instalacja wentylacyjna: mechaniczna i grawitacyjna zgodnie z rysunkami załącznika nr 7 do SIWZ dostosowana do obowiązujących przepisów, zapewniająca odpowiednią krotność wymian powietrza dla danego pomieszczenia. Instalacja grzewcza: grzejniki elektryczne wyposażone w termostat i oddzielne niezależne zasilanie, dobrane do zapotrzebowania na ciepło dla konkretnego pomieszczenia. Instalacja wodociągowa wewnętrzna: do zimnej i ciepłej wody wykonana z rur PE-X łączone poprzez wsunięcie rury i zaprasowanie lub rozwiązanie zamienne. Podłączenie do istniejącego przyłącza wodociągowego wykonanego obok obiektu. Instalacja kanalizacyjna: wykonana z rur PVC kielichowych z uszczelką. Podłączenie zaplecza socjalno - biurowego do studzienki S2 istniejącej sieci zewnętrznej kanalizacji sanitarnej . c) wyposażenie budynku socjalno-biurowego: pomieszczenia sanitarne: ceramiczna armatura sanitarna muszla toaletowa szt.5, umywalka z baterią szt. 9, pisuar z zaworem automatycznym szt. 1, kabiny natryskowe szt. 4, szafy suszarnicze na odzież roboczą szt.2, podgrzewacz na ciepłą wodę o poj. 400l szt. zakres nie obejmuje wyposażenia obiektu w postaci mebli, urządzeń AGD. pozostałe pomieszczenia: grzejniki elektryczne z termostatem, wentylatory mechaniczne o wydajności min 120 m3 na dobę d) budowa łącznika komunikacyjnego: wykonanie lekkiej konstrukcji stalowej i montaż za pomocą kotew wklejanych zgodnie z rysunkiem załącznika nr 7 do SIWZ, montaż obudowy łącznika z płyt poliwęglanu komorowego 10/3, Zestawienie stali zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. wykonanie i montaż klatki schodowej ze spocznikiem oraz podestu komunikacyjnego z barierkami ochronnymi z rur stalowych fi 40 w kolorze żółtym typ RAL 1003. zabezpieczenie całości konstrukcji stalowej zgodnie z klasą odporności ogniowej przewidzianą dla tego obiektu wraz z podkładowymi farbami antykorozyjnymi w kolorze brązowym typ RAL 8014. Konstrukcja klatki schodowej w klasie D. Materiały okładzinowe NRO. e budowa chodnika komunikacyjnego: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o powierzchni 31,50 m2 o grubości min. 15 cm wykonanie obrzeża chodnikowego o łącznej długości 29,00 mb na ławie fundamentowej z betonu C12/15. Wymiary obrzeża w mm: 60x300x1000 ułożenie kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o powierzchni 53,00 m2. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Obowiązki Wykonawcy i warunki wykonywania robót. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do realizacji w szczególności następujących obowiązków oraz uwzględnienia następujących warunków lub zaleceń: 1 Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w dokumentacji projektowej, wiedzą techniczną, decyzjami organów administracji, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi oraz wymogami SIWZ i Umowy; 2 Prace projektowe, roboty, dostawy i usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z wymogami Prawa Budowlanego. 3 Powołanie Kierownika Budowy posiadającego niezbędne w tym zakresie uprawnienia budowlane. 4 Wykonania i utrzymania tymczasowych dróg dojazdowych; 5 Zaleca się dokonanie wizji w terenie celem sprawdzenia aktualnych warunków terenowych, w tym stanu istniejących obiektów oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia; 6 Prowadzenia dokumentacji budowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego; 7 Zajęcia i zagospodarowania terenu związanego z potrzebami budowy, zorganizowania zaplecza budowy łącznie z zabezpieczeniem dostaw wody, energii elektrycznej oraz łączności telefonicznej na terenie budowy stosownie do potrzeb własnych z późniejszym demontażem i uporządkowaniem terenu 8 Oznakowania terenu budowy zgodnie z wymogami i zabezpieczenia go zgodnie z przepisami BHP i ppoż. oraz pokrycia kosztów wszystkich robót i czynności związanych z wdrożeniem zaleceń z tym związanych; 9Wykonawca będzie odpowiedzialny za uszkodzenie uzbrojenia terenu i istniejących urządzeń budowlanych oraz za wszelkie następstwa zdarzeń dotyczących terenu lokalizacji budowy; 10 Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej. 11 Ochrony instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych takich jak kable, rurociągi itp. oraz uzyskania od odpowiednich władz będących właścicielem tych urządzeń potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach lokalizacji wykazanych na planszy uzbrojenia. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy; 12 Wykonanie prób eksploatacyjnych wykonanych instalacji; 13 Wykonania robót z materiałów własnych, które odpowiadają jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z 07.07.1994r. Prawo Budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami i wymogom przewidzianym w SIWZ; 14 Wykonania w trzech egzemplarzach budowlanej dokumentacji powykonawczej oraz wersji elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazania informacji niezbędnych do wystawienia dokumentów przejęcia środków trwałych; 15 Dostarczenia instrukcji bezpieczeństwa ppoż. obiektu; 16Dostarczenia instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektu - instrukcje obsługi wszelkich systemów i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania i użytkowania obiektu wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, wraz z kartami gwarancyjnym producentów ww. systemów i urządzeń; 17Przygotowania wszelkich dokumentów wymaganych do uzyskania protokołu odbioru końcowego robót, protokoły robót częściowych, protokoły dotyczące instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacyjnej itp. 5. Dokumenty i zezwolenia do uzyskania przez Wykonawcę aProjekty powykonawcze wraz z kompletem inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych; b Kompletna dokumentacja robót budowlanych oraz protokół odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ślusarstwo Produkcja Handel Usługi Władysław Radzik, Straszęcin 9 A, 39-218 Straszęcin, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 291510,00

  • Oferta z najniższą ceną: 291510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 291510,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.