To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-08
Ogłoszenie nr 94498 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.
Kraków: wykonywanie drobnych prac elektrycznych w obiektach i na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie wynikających z zaistniałych awarii oraz konieczności utrzymania obiektów i infrastruktury w pełnej sprawności technicznej KC-zp.272-227/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 71764 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny
157700000, ul.
Al. Mickiewicza
30,
30-059
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
(12)6173595, faks
(12)6173595, e-mail
dzp@agh.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie drobnych prac elektrycznych w obiektach i na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie wynikających z zaistniałych awarii oraz konieczności utrzymania obiektów i infrastruktury w pełnej sprawności technicznej KC-zp.272-227/17
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KC-zp.272-227/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych prac elektrycznych w obiektach i na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie wynikających z zaistniałych awarii oraz konieczności utrzymania obiektów i infrastruktury w pełnej sprawności technicznej W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wykonywania drobnych robót elektrycznych w obiektach MS AGH w Krakowie wynikających z zaistniałych awarii oraz konieczności utrzymania obiektów i infrastruktury w pełnej sprawności technicznej wraz z robotami przygotowawczymi, towarzyszącymi i porządkowymi Zakres robót obejmuje m.in.: 1) Naprawa, wymiana odcinków instalacji oświetlenia zewnętrznego, 2) Wykonywanie nowych instalacji zasilających elektrycznych i niskoprądowych, 3) Naprawa uszkodzonych fragmentów instalacji odgromowej, 4) Naprawa instalacji ogrzewania koryt dachowych, 5) Naprawa i wymiana zużytych elementów rozdzielni nn. 6) Wymiana uszkodzonych lub wyeksploatowanych odcinków instalacji wewnątrzbudynkowych, 7) Wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach i w terenie, 8) Wykonanie pomiarów ochronnych Wykaz robót przewidzianych do wykonania określa powyższy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 1A "kosztorys cenowy - przedmiar" do formularza oferty Ilości robót przyjęte w poszczególnych elementach składowych przedmiaru stanowią wartość szacunkową i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Roboty elektryczne będą zlecane sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Łączna wartość wszystkich zleceń wykonywanych w ramach niniejszego umowy nie przekroczy kwoty 160 000 zł brutto, w tym wartość robót towarzyszących maksymalnie kwoty 30 000 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
50760000-0,
45315100-9,
71314100-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT140000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 90 513.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.