eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długosiodło › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Długosiodło

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Długosiodło: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Długosiodło
Numer ogłoszenia: 94315 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długosiodło , ul. Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło, woj. mazowieckie, tel. 029 7412512 w.47, 7412526, faks 02907412512.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlugosiodlo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Długosiodło.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Z 2012 r. poz. 391 z późn.. zm.), zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Długosiodło oraz postanowieniami uchwały Rady Gminy Długosiodło w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zakres prac obejmuje: 1.odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne), 2.odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny u źródła, 3.odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych, które ze względu na swój rozmiar nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach i/lub workach na odpady, np. stare meble, 4.odbiór i zagospodarowanie odpadów z papieru i tektury, 5.odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oddzielnie gromadzonych przez mieszkańców, odpady, które ze względu na swoje właściwości lub składniki mogą stanowić zagrożenie dla jakichkolwiek elementów środowiska. Należą do nich min. niewykorzystane farby, lakiery, kleje, żywice, rozpuszczalniki, kwasy, alkalia oraz opakowania po tych środkach, środki ochrony roślin (pestycydy, insektycydy, herbicydy) oraz opakowania po tych środkach, zużyte smary i przepracowane oleje, przeterminowane i niewykorzystane lekarstwa. 6.odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych. 2. Obowiązki Wykonawcy Na terenie gminy Długosiodło obowiązywać będzie odbiór odpadów komunalnych w systemie mieszanym: pojemnikowo - workowym. Właściciel nieruchomości we własnym zakresie wyposaża nieruchomość w urządzenie (pojemnik) służące do gromadzenia odpadów komunalnych oraz utrzymuje to urządzenie w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. 1.Odpady zmieszane zbierane będą w pojemnikach o pojemności 120l., oraz 240 l., w zależności od zapotrzebowania. 2.Obowiązkiem wykonawcy jest dostarczenie worków do selektywnej zbiórki odpadów, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01 lipca 2013 r., a następnie przy każdym odbiorze odpadów, w następujących kolorach i ilościach: worki żółte z napisem TWORZYWA SZTUCZNE - 90 000 sztuk (ilość worków przeznaczona na cały okres realizacji zamówienia); worki białe z napisem SZKŁO - 54 000 sztuk (ilość worków przeznaczona na cały okres realizacji zamówienia); 3.Dostarczone worki powinny odpowiadać następującym wymaganiom: materiał - półprzezroczysta folia zabarwiona na wskazany wyżej kolor odpowiadający rodzajowi gromadzonych odpadów komunalnych; worki powinny być oznakowane nazwą i danymi kontaktowymi Wykonawcy i Zamawiającego; worki powinny być oznaczone informacją o rodzaju odpadów, które należy w nich gromadzić oraz informacją o rodzaju odpadów, których w nich gromadzić nie wolno. Czytelna instrukcja umieszczona na workach ma ułatwić właścicielom nieruchomości prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca dostarcza właścicielom nieruchomości przy każdym odbiorze odpadów selektywnie zebranych worki na tworzywa sztuczne (żółte), szkło (białe) w ilości równej liczbie wystawionych w dniu odbioru zapełnionych worków na poszczególne frakcje odpadów. 4.Wykonawca zobowiązany jest odebrać każdą ilość odpadów wytworzonych i wystawionych w miejscach gromadzenia odpadów oraz z terenów nieruchomości. 5.Obowiązkiem Wykonawcy jest również odebranie dostawionych worków z odpadami zmieszanymi oraz posprzątanie wokół pojemników gdy zajdzie taka potrzeba. 6.Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych: w terminach wynikających z harmonogramu odbioru; niezależnie od warunków atmosferycznych; pojazdami przystosowanymi do odbioru poszczególnych frakcji odpadów w sposób uniemożliwiający mieszanie odpadów. 7.Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00 - 20.00. 8.Wykonawca ma obowiązek odebrać na telefoniczne zgłoszenie właściciela nieruchomości odpadów budowlanych i rozbiórkowych gromadzonych w pojemnikach podstawionych przez Wykonawcę. 9.Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odpady zebrane w sposób selektywny i zmieszany poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (raz w miesiącu wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 10.Wykonawca ma obowiązek odebrać odpady zbierane w sposób selektywny i zmieszany nie rzadziej niż 1 raz na cztery tygodnie, zgodnie z opracowanym harmonogramem. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramów odbioru odpadów i przedstawienie ich Zamawiającemu co najmniej na 21 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Harmonogramy winny obejmować cały okres realizacji umowy oraz uwzględniać częstotliwość odbioru odpadów selektywnie zebranych oraz zmieszanych wraz z określeniem kolejności miejscowości, z których będą odbierane odpady komunalne. Wykonawca jest odpowiedzialny za aktualizowanie Harmonogramu w miarę zaistniałych potrzeb. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca sporządza harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie akceptował i publikował na stronie internetowej Urzędu Gminy. Po akceptacji Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do wydrukowania w/w harmonogramu w ilości co najmniej 2 000 sztuk i przekaże go właścicielom nieruchomości np. podczas wyposażania ich w worki do selektywnej zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 01 lipca 2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii informacyjnej jedynie przez stronę internetową. 11.Obowiązkiem Wykonawcy jest również kontrola właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłoczne informowanie zamawiającego o przypadkach niedopełnienia przez właścicieli tego obowiązku. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Wykonawca sporządzi protokół wraz z dokumentacją fotograficzną, która będzie stanowić dowód niewywiązania się właściciela nieruchomości z obowiązku prowadzenia selektywnej zbiórki i przekaże je zamawiającemu w ciągu 48 godzin od momentu stwierdzenia naruszenia zasad. Dokumenty powinny jednoznacznie wskazywać datę, godzinę naruszenia oraz adres nieruchomości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału w kontroli właściciela nieruchomości prowadzonej przez Wykonawcę. Uzgodnienia w tym zakresie dokonywane będą na bieżąco. 12.Odbiór odpadów będzie realizowany sprzed posesji po drogach utwardzonych lub gruntowych umożliwiających przejazd pojazdów ciężarowych oraz z miejsc do tego wyznaczonych. 1.Odpady należy odbierać specjalistycznym sprzętem, gdzie dla odpadów zmieszanych należy stosować samochody z zabudową kompaktującą (śmieciarki), a dla odpadów selektywnie zbieranych samochody z zabudową kompaktującą lub skrzyniową zależnie od rodzaju urządzeń do zbierania odpadów. 2.Dla frakcji szkła oraz odpadów wielkogabarytowych należy stosować samochód skrzyniowy bez funkcji kompaktującej. 3.Nie dopuszcza się stosowania śmieciarek służących do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych do zbierania odpadów selektywnie gromadzonych. Wymagane jest posiadanie odrębnego pojazdu do zbierania odpadów selektywnie gromadzonych. Pojazd musi odróżniać od pozostałego sprzętu zbierającego odpady zmieszane np. kolorem i być wyraźnie oznaczony z przodu i z boku pojazdu że zbiera odpady selektywnie gromadzone (ZBIÓRKA SUROWCÓW) 5.W razie awarii pojazdu wykonawca zapewni pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż w złożonej ofercie. 6.Pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; 7.Pojazdy muszą być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym; 8.Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 9.Pojazdy i urządzenia muszą być utrzymane w należytym stanie technicznym i sanitarnym; 10.Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu a konstrukcja pojazdów powinna zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; 11.Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie; 12.Wszystkie pojazdy do świadczenia usługi muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postojów oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, system musi umożliwiać weryfikację tych danych; 13.Dane o położeniu pojazdów pochodzące z systemu monitoringu, powinny być przechowywane w siedzibie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości przez okres co najmniej 90 dni od dnia ich zapisania; 14.Wykonawca powinien posiadać oprogramowanie oraz odpowiednie licencje umożliwiające odczyt, prezentację i weryfikację przechowywanych danych oraz udostępnić je zamawiającemu na każde żądanie. 15.Wykonawca dostarczy bezpłatnie oprogramowania do obsługi monitorowania pojazdów wraz z wymaganymi licencjami do korzystania, umożliwiające odczyt, prezentację i weryfikację przechowywanych danych, dostępne na dwóch stanowiskach. 16.Wykonawca umożliwi Zamawiającemu bezpłatny podgląd on-line monitoringu GPS. Strony uzgodnią na etapie podpisania umowy warunki techniczne takiego dostępu. 17.Wykonawca jest zobowiązany do posiadania min. jednego pojazdu specjalnego do odbioru odpadów zmieszanych z systemem wagowym, umożliwiającym Zamawiającemu bieżącą kontrolę rzeczywistej ilości odbieranych odpadów z danej nieruchomości. Na żądanie Zamawiającego wykonawca dokona zważenia odbieranych śmieci z danej nieruchomości. Ważenie odpadów przy użyciu w/w pojazdu będzie się odbywać sporadycznie, jedynie w celach kontrolnych i statystycznych w terminach ustalonych z wykonawcą. 18.Wykonawca musi mieć dostępne następujące pojazdy: a)co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, b)co najmniej 1 pojazd przystosowany do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych, c) co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej. 13.Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. Z 2012 r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. Z 2012 r., poz, 645). 14.Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ilość odebranych odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras przejazdu (na wypadek reklamacji lub ewentualnie innej potrzeby uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych informacji). Dokumentacja będzie prowadzona poprzez zapis pozycjonowania GPS oraz narzędzia umożliwiające dokumentację ilości i struktury odbieranych odpadów z poszczególnych nieruchomości. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) 1.Wykonawca ma obowiązek odebrać z Punktu Selektywnej Zbiórki następujące rodzaje odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny: -papier, -metal, -tworzywo sztuczne, -szkło, -opakowania wielomateriałowe, -przeterminowane chemikalia, -odpady budowlane i rozbiórkowe, -przeterminowane leki, -odzież i tekstylia, -odpady wielkogabarytowe 2.Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia w kontenery i pojemniki Punktu Selektywnej Zbiórki, który zlokalizowany będzie na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej, ul. Poświętne 36, 07 - 210 Długosiodło. Wielkość i pojemność kontenerów: Każdy kontener powinien zawierać nazwę odpadu, do którego gromadzenia jest przeznaczony oraz nazwę, adres i numer telefonu Wykonawcy. -Kontener KP - 2,2 - 7 szt. (papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe, przeterminowane chemikalia, odzież i tekstylia). -Kontener KP-7 - 2 szt.( odpady budowlane i rozbiórkowe, wielkogabarytowe), -Pojemniki na przeterminowane leki Wykonawca musi dostarczyć do Punktu Selektywnej Zbiórki, Apteki z siedzibą przy ul. Mickiewicza 12, 07 - 210 Długosiodło, Punktu Aptecznego mieszczącego się przy ulicy Dąbrowszczaków 16, 07- 210 Długosiodło. 3.Wykonawca zobowiązany jest do odebrania odpadów komunalnych zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki, oraz miejsc wskazanych powyżej, po telefonicznym zgłoszeniu potrzeby odbioru odpadów komunalnych przez Zamawiającego. 4.Wykonawca ma obowiązek przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów z sortowania odpadów komunalnych, odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Długosiodło do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub, w szczególnych przypadkach przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa, do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu, wskazanych w uchwale w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami. 5.Po zakończeniu umowy wyposażenie PSZOK-u będące własnością Zamawiającego nadal pozostaje jego własnością. Wyposażenie wniesione przez Wykonawcę po zakończeniu umowy stanowi nadal jego własność. Wykonawca może przedmiotowe wyposażenie zabrać, wydzierżawić lub sprzedać Zamawiającemu. 3.Sprawozdawczość Wykonawca zobowiązany jest przekazać najpóźniej 10 dni po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy sprawozdanie, comiesięczne sprawozdania, zawierające: 1)informację o ilości, wielkości i miejscu odebranych pojemników z odpadami zmieszanymi; 2)informację o ilości, wielkości i miejscu odebranych worków z odpadami segregowanymi; 3)informację o masie poszczególnych rodzajów odpadów przekazanych do Regionalnej Instalacji Zagospodarowania Odpadów wraz z kartami przekazania odpadów i faktur poświadczonych za zgodność z oryginałem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie o./ Długosiodło nr konta: 24 8931 0003 0600 0824 2022 0013 z dopiskiem wadium i tytułem postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że: - jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, - posiada zezwolenie na transport odpadów komunalnych. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje główne usługi polegające na odbieraniu i przekazywaniu do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w tym co najmniej 2 usługi, z których każda była wykonana lub jest wykonywana w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy i które to usługi obejmowały odbiór odpadów komunalnych o łącznej masie co najmniej 500 Mg każda. Uwaga: 1)Zamawiający stawiając powyższy warunek nakłada na Wykonawcę obowiązek wskazania w wykazie i złożenia poświadczeń, dotyczy tylko usług, które potwierdzą spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt 1.2 Zamawiający uzna, że powyższy warunek udziału w postępowaniu jest spełniony a Wykonawca gwarantuje należyte wykonanie udzielanego zamówienia, gdy wykazane przez Wykonawcę usługi wykonał lub wykonuje należycie. 2)W przypadku usług nadal wykonywanych należy podać łączną masę odpadów komunalnych odebranych przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej niżej wymienionym sprzętem: 1) 1 pojazdem przystosowanym do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, 2) 1 pojazdem przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 3) 1 pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek wskazania w wykazie i złożenia poświadczeń, dotyczy tylko usług, które potwierdzą spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w paragrafie 5 ust. 1 pkt 1.2 SIWZ. Zamawiający uzna, że powyższy warunek udziału w postępowaniu jest spełniony a Wykonawca gwarantuje należyte wykonanie udzielanego zamówienia, gdy wykazane przez Wykonawcę usługi wykonał lub wykonuje należycie. W wykazie Wykonawca winien ująć usługi, które zostały wykonane należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim zakresem usługom określonym w warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w § 5 pkt. 1 ust. 1.2 SIWZ.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, (wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ), 2. dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi zał. nr 8 do SIWZ. Dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwe, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1. jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawki podatku VAT, 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dlugosiodlo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Długosiodle, ul. T. Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło, I piętro, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Długosiodle, ul. T. Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło, I piętro, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.