eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-20

Przemyśl: Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych
Numer ogłoszenia: 94116 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tabela nr 1 do Druku ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zapewnia realizację zamówienia na poziomie min. 50% wartości umowy. Wykonawcą zamówienia mogą być producenci, dystrybutorzy lub sprzedawcy asortymentu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby: a) Wszystkie oleje, smary i płyny eksploatacyjne były fabrycznie nowe i zapakowane w fabryczne opakowania producenta. b) Opakowania były bezzwrotne, oznaczone etykietami zawierającymi informacje dotyczące nazwy i ilości produktu, daty produkcji, daty przydatności do użycia oraz ostrzeżenia o zagrożeniach. c) Zaoferowane przez Wykonawcę oleje, smary i płyny eksploatacyjne spełniały minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w kol. 3 Tabeli nr 1 do Druku ofertowego. d) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczył karty charakterystyki produktów. e) Dostawy olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych odbywały się sukcesywnie (partiami). Szczegółowe ilości i asortyment będzie określony każdorazowo w zamówieniach Zamawiającego. Zamawiający będzie składał zamówienia do Wykonawcy za pośrednictwem sieci internetowej (e-mail) lub faxem w ramach potrzeb. Zamawiający nie określa minimalnej wartości jednorazowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. f) Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia w terminie do 10 dni kalendarzowych, liczonych od daty złożenia zamówienia. g) Odbiór zamówionego asortymentu odbywał się dniach pracy Zamawiającego - tj. poniedziałek-piątek, w godz. 7:30 - 15:30. Każdorazowo przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi telefonicznie Zamawiającego o terminie i przewidywanej godzinie dostawy. h) W przypadku dostarczenia wadliwych olejów, smarów lub płynów eksploatacyjnych, lub nieodpowiadających warunkom określonym w umowie Wykonawca dostarczył towar bez wad w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. i) Wykonawca udzielił pisemnej gwarancji trwałości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy przechowywania, liczony od dnia dostarczenia go do siedziby Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze 39.83.15.00 - Samochodowe środki czyszczące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, że umocowana osoba działa w imieniu i na rzecz Wykonawcy, oraz że została upoważniona do składania oświadczeń woli, w tym do podpisywania wszelkich dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zachowaniem formy pisemnej w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny brutto za jednostkę miary) z uwagi na zmianę stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, 37 - 700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34, Sekcja Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, 37 - 700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34, Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest współfinansowane z środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.