eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-25

Przemyśl: Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych
Numer ogłoszenia: 90053 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94116 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tabela nr 1 do Druku ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zapewnia realizację zamówienia na poziomie min. 50% wartości umowy. Wykonawcą zamówienia mogą być producenci, dystrybutorzy lub sprzedawcy asortymentu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby: a. Wszystkie oleje, smary i płyny eksploatacyjne były fabrycznie nowe i zapakowane w fabryczne opakowania producenta. b. Opakowania były bezzwrotne, oznaczone etykietami zawierającymi informacje dotyczące nazwy i ilości produktu, daty produkcji, daty przydatności do użycia oraz ostrzeżenia o zagrożeniach. c. Zaoferowane przez Wykonawcę oleje, smary i płyny eksploatacyjne spełniały minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w kol. 3 Tabeli nr 1 do Druku ofertowego. d. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczył karty charakterystyki produktów. e. Dostawy olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych odbywały się sukcesywnie (partiami). Szczegółowe ilości i asortyment będzie określony każdorazowo w zamówieniach Zamawiającego. Zamawiający będzie składał zamówienia do Wykonawcy za pośrednictwem sieci internetowej (e-mail) lub faxem w ramach potrzeb. Zamawiający nie określa minimalnej wartości jednorazowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. f. Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia w terminie do 10 dni kalendarzowych, liczonych od daty złożenia zamówienia. g. Odbiór zamówionego asortymentu odbywał się dniach pracy Zamawiającego - tj. poniedziałek-piątek, w godz. 730 - 1530. Każdorazowo przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi telefonicznie Zamawiającego o terminie i przewidywanej godzinie dostawy. h. W przypadku dostarczenia wadliwych olejów, smarów lub płynów eksploatacyjnych, lub nieodpowiadających warunkom określonym w umowie Wykonawca dostarczył towar bez wad w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. i. Wykonawca udzielił pisemnej gwarancji trwałości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy przechowywania, liczony od dnia dostarczenia go do siedziby Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze 39.83.15.00 - Samochodowe środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BDG Sp. z o. o., ul. Krakowska 105, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56917,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58277,20

  • Oferta z najniższą ceną: 52573,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90072,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.