eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czosnów › Budowa budynku mieszkalnego socjalnego oraz budynku gospodarczego w Kazuniu Nowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Czosnów: Budowa budynku mieszkalnego socjalnego oraz budynku gospodarczego w Kazuniu Nowym
Numer ogłoszenia: 94042 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czosnów , ul. Gminna 6, 05-152 Czosnów, woj. mazowieckie, tel. 022 7850201, faks 022 7850057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czosnow.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego socjalnego oraz budynku gospodarczego w Kazuniu Nowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek socjalny. Projektuje się budynek 2 kondygnacyjny , nie podpiwniczony , murowany , w technologii tradycyjnej przykryty stropodachem wentylowanym o nachyleniu 20%. W budynku znajdzie się 8 lokali socjalnych składających się pokoju z aneksem kuchennym i wydzieloną łazienką. W budynku centralnie umieszczono żelbetową klatkę schodową . Na parterze pod biegiem schodów zlokalizowano wydzielono pomieszczenie dla przyłącza wodnego. - budynek gospodarczy Budynek gospodarczy projektowany jest jako obiekt parterowy, murowany z dachem jednospadowym krytym blachodachówką. Wydzielono w nim , dla lokatorów 8 jednakowych komórek na węgiel. Gabaryty budynków: - budynek mieszkalny - 11,70x11,30m - kubatura - 776m3 - budynek gospodarczy - 2,7x14,14m - kubatura - 89 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium 10000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)wykonali roboty w okresie ostatnich 5 lat roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia 3)posiadają odpowiedni kapitał dla tego zamówienia tj. środki własne ,dostępność do innych źródeł finansowania lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300 tys. zł, potwierdzone opinią banku 4)udzielą gwarancji na min. 3 lata 5)posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na nie mniej niż 300 tys. zł 6)spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr. 1 2)projekt umowy parafowany przez oferenta na każdej stronie - zał. nr. 2 3)dowód wniesienia wadium 4)oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pt.1-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 9)wykaz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne przewidzianych do realizacji zamówienia, udokumentowane kserokopiami uprawnień wraz z podaniem stanowiska i stażu pracy ogółem , 10)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat [liczonych od dnia złożenia oferty], a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie zadań związanych z budowa obiektów o podobnym charakterze z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 11) informacje banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 300 tys. zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 300 tys. zł 13)oświadczenie o udzieleniu gwarancji ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czosnow.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy czosnów, 05-152 Czosnów ul. Gminna 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:00, miejsce: urzad Gminy Czosnów, 05-152 czosnów ul. Gminna 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.