eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wyposażenia pomieszczeń miejskiego stadionu (CRACOVIA) przy ul. Kałuży 1 w Krakowie - zapleczasportowe, socjalne, medyczne i odnowy biologicznej - połączona częściowo z usługą montażu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-22

Kraków: Dostawa wyposażenia pomieszczeń miejskiego stadionu (CRACOVIA) przy ul. Kałuży 1 w Krakowie - zaplecza: sportowe, socjalne, medyczne i odnowy biologicznej - połączona częściowo z usługą montażu
Numer ogłoszenia: 93933 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji , ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 6168414, 6168451, faks 0-12 6168418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=25780 - ogłoszenia Pełnomocników Zam. - Gminy Miejskiej Kraków

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pomieszczeń miejskiego stadionu (CRACOVIA) przy ul. Kałuży 1 w Krakowie - zaplecza: sportowe, socjalne, medyczne i odnowy biologicznej - połączona częściowo z usługą montażu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń miejskiego stadionu (CRACOVIA) przy ul. Kałuży 1 w Krakowie, połączona częściowo z usługą montażu Przedmiot zamówienia jest udzielany w 5 częściach. część I - dostawa wyposażenia zaplecza sportowego i socjalnego: meble do pomieszczeń: sędziowskich, delegatów, sztabów szkoleniowych i VIP-ów, dyspozytorskich i dozorowych, gospodarczych, warsztatowych i magazynowych, korytarzy i recepcji, komentatorskich i prasowych. część II - dostawa wyposażenia zaplecza medycznego w pomieszczeniach: I pomocy, masażu, badań antydopingowych. część III - dostawa i montaż wyposażenia zaplecza odnowy biologicznej: wanny jacuzzi, wanny solankowe, sauny, kostkarka do lodu. część IV - dostawa sprzętu do siłowni i sali rozgrzewki. część V - dostawa sprzętu RTV, AGD, biurowo-telekomunikacyjnego. Główne miejsce lub lokalizacja dostaw i/lub montażu: Miejski stadion (Cracovia); 30-111 Kraków, ul. Kałuży 1. We wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy wskazać część lub części zamówienia, do której/ych Wykonawca składa wniosek.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 33.19.00.00-8, 44.41.00.00-7, 37.40.00.00-2, 32.30.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium w wysokości: dla części I - 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł), dla części II - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł), dla części III - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł), dla części IV - 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset zł), dla części V - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, wadium będzie podlegało sumowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie wykonali, co najmniej jedną dostawę: a) Dla części I - wyposażenia podobnego rodzaju jak dla tej części zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł) b) Dla części II - wyposażenia podobnego rodzaju jak dla tej części zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) c) Dla części III - wyposażenia podobnego rodzaju jak dla tej części zamówienia wraz z usługą montażu o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł). d) Dla części IV- wyposażenia podobnego rodzaju jak dla tej części zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) e) Dla części V - wyposażenia podobnego rodzaju jak dla tej części zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej: a) a) 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł) - w odniesieniu do części I zamówienia, b) 85 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy zł) w odniesieniu do części II zamówienia, c) 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) w odniesieniu do części III - części zamówienia, d) 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) - w odniesieniu do części IV zamówienia, e) 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) - w odniesieniu do części V zamówienia. 2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą obejmującą przedmiot zamówienia, na sumę ubezpieczenia minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), z rozszerzeniem o odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wniosek do dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze (dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii); 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia, 3. Jeżeli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Ocena wykonawców pod katem ich zaproszenia do udziału w postępowaniu będzie przeprowadzana odrębnie dla każdej części zamówienia (znajdą zastosowanie warunki właściwe dla danej części). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania stawianych Wykonawcom warunków: 1) wszystkie warunki udziału w postępowaniu - za wyjątkiem warunku wskazanego w pkt 2) poniżej będą oceniane wg zasady (spełnia - nie spełnia) (bez wpływu na ustalenie listy rankingowej); 2) ocena warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zostanie będzie dokonana wg zasady: za każdą należycie wykonaną dostawę (zamówienie) spełniającą wymagania Zamawiającego określone w pkt III.3.2 ogłoszenia (co do przedmiotu, daty wykonania i minimalnej wartości) - Zamawiający przyzna po 1 pkt. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 Wykonawców, z uwagi na to, że 2 lub więcej Wykonawców uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych Wykonawców wybierze tych, którzy wykażą się wykonaniem zamówień o sumarycznie najwyższej wartości.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy w zakresie terminu dostaw, wysokości wynagrodzenia i regulowania należności mogą zostać zmienione ze względu na: a. zmniejszenie zakresu dostaw w odniesieniu do (Zestawienia wyposażenia) pod warunkiem zatwierdzenia takiej zmiany przez Zamawiającego, b. zmianę terminu ukończenia dostawy wynikająca ze zmiany terminu udostępnienia Dostawcy poszczególnych pomieszczeń w związku z wykonywanymi robotami budowlanymi, c. zmianę stawki podatku od towarów i usług (VAT), d. siłę wyższą; przez co należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą Stron następstwom którego Strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające którejkolwiek ze Stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: będzie przesłana wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 14:00, miejsce: Dziennik Podawczy MKS Cracovia SSA, ul. Wielicka 101, 30-552 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W imieniu Gminy Miejskiej Kraków, jako Zamawiajacego na podstawie Pełnomocnictwa Prezydenta Miasta Krakowa działa Miejski Klub Sportowy (Cracovia) Sportowa Spółka Akcyjna Kraków ul. Kałuży 1, 30-111 Kraków, Do wiadomości: Michał Dyktyński - Kierownik Projektu, tel.: (48-12) 29-29-100, e-mail: michal.dyktynski@cracovia.pl faks: (48-12) 655-18-82 Adres strony internetowej Pełnomocnika Zamawiającego: http://www.cracovia.pl/1zamowienia_stadion.php?nr_menu=zamowienia_stadion&x=0 Kontakt w sprawach procedury postępowania: Krzysztof Mirski Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa tel. 012-616-84-51 e-mail: krzysztof.mirski@um.krakow.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa wyposażenia zaplecza sportowego i socjalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble do pomieszczeń: sędziowskich, delegatów, sztabów szkoleniowych i VIP-ów, dyspozytorskich i dozorowych, gospodarczych, warsztatowych i magazynowych, korytarzy i recepcji, komentatorskich i prasowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyposażenie zaplecza medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyposażenia zaplecza medycznego w pomieszczeniach: I - pomocy, masażu, badań antydopingowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.15.72.00-7, 33.15.72.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wyposażenie zaplecza odnowy biologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż wyposażenia zaplecza odnowy biologicznej: wanny jacuzzi, wanny solankowe, sauny, kostkarka do lodu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7, 45.21.13.70-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt sportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu do siłowni i sali rozgrzewki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt RTV, AGD i biurowo-telekomunikacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu RTV, AGD i biurowo-telekomunikacyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 32.50.00.00-8, 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.