Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-22
Kraków: Dostawa wyposażenia pomieszczeń miejskiego stadionu (CRACOVIA) przy ul. Kałuży 1 w Krakowie - zaplecza: sportowe, socjalne, medyczne i odnowy biologicznej - połączona częściowo z usługą montażu
Numer ogłoszenia: 93933 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji , ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 6168414, 6168451, faks 0-12 6168418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=25780 - ogłoszenia Pełnomocników Zam. - Gminy Miejskiej Kraków
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pomieszczeń miejskiego stadionu (CRACOVIA) przy ul. Kałuży 1 w Krakowie - zaplecza: sportowe, socjalne, medyczne i odnowy biologicznej - połączona częściowo z usługą montażu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń miejskiego stadionu (CRACOVIA) przy ul. Kałuży 1 w Krakowie, połączona częściowo z usługą montażu Przedmiot zamówienia jest udzielany w 5 częściach. część I - dostawa wyposażenia zaplecza sportowego i socjalnego: meble do pomieszczeń: sędziowskich, delegatów, sztabów szkoleniowych i VIP-ów, dyspozytorskich i dozorowych, gospodarczych, warsztatowych i magazynowych, korytarzy i recepcji, komentatorskich i prasowych. część II - dostawa wyposażenia zaplecza medycznego w pomieszczeniach: I pomocy, masażu, badań antydopingowych. część III - dostawa i montaż wyposażenia zaplecza odnowy biologicznej: wanny jacuzzi, wanny solankowe, sauny, kostkarka do lodu. część IV - dostawa sprzętu do siłowni i sali rozgrzewki. część V - dostawa sprzętu RTV, AGD, biurowo-telekomunikacyjnego. Główne miejsce lub lokalizacja dostaw i/lub montażu: Miejski stadion (Cracovia); 30-111 Kraków, ul. Kałuży 1. We wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy wskazać część lub części zamówienia, do której/ych Wykonawca składa wniosek.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 33.19.00.00-8, 44.41.00.00-7, 37.40.00.00-2, 32.30.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium w wysokości: dla części I - 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł), dla części II - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł), dla części III - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł), dla części IV - 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset zł), dla części V - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, wadium będzie podlegało sumowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie wykonali, co najmniej jedną dostawę: a) Dla części I - wyposażenia podobnego rodzaju jak dla tej części zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł) b) Dla części II - wyposażenia podobnego rodzaju jak dla tej części zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) c) Dla części III - wyposażenia podobnego rodzaju jak dla tej części zamówienia wraz z usługą montażu o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł). d) Dla części IV- wyposażenia podobnego rodzaju jak dla tej części zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) e) Dla części V - wyposażenia podobnego rodzaju jak dla tej części zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej: a) a) 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł) - w odniesieniu do części I zamówienia, b) 85 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy zł) w odniesieniu do części II zamówienia, c) 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) w odniesieniu do części III - części zamówienia, d) 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) - w odniesieniu do części IV zamówienia, e) 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) - w odniesieniu do części V zamówienia. 2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą obejmującą przedmiot zamówienia, na sumę ubezpieczenia minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), z rozszerzeniem o odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wniosek do dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze (dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii); 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia, 3. Jeżeli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Ocena wykonawców pod katem ich zaproszenia do udziału w postępowaniu będzie przeprowadzana odrębnie dla każdej części zamówienia (znajdą zastosowanie warunki właściwe dla danej części). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania stawianych Wykonawcom warunków: 1) wszystkie warunki udziału w postępowaniu - za wyjątkiem warunku wskazanego w pkt 2) poniżej będą oceniane wg zasady (spełnia - nie spełnia) (bez wpływu na ustalenie listy rankingowej); 2) ocena warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zostanie będzie dokonana wg zasady: za każdą należycie wykonaną dostawę (zamówienie) spełniającą wymagania Zamawiającego określone w pkt III.3.2 ogłoszenia (co do przedmiotu, daty wykonania i minimalnej wartości) - Zamawiający przyzna po 1 pkt. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 Wykonawców, z uwagi na to, że 2 lub więcej Wykonawców uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych Wykonawców wybierze tych, którzy wykażą się wykonaniem zamówień o sumarycznie najwyższej wartości.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia umowy w zakresie terminu dostaw, wysokości wynagrodzenia i regulowania należności mogą zostać zmienione ze względu na: a. zmniejszenie zakresu dostaw w odniesieniu do (Zestawienia wyposażenia) pod warunkiem zatwierdzenia takiej zmiany przez Zamawiającego, b. zmianę terminu ukończenia dostawy wynikająca ze zmiany terminu udostępnienia Dostawcy poszczególnych pomieszczeń w związku z wykonywanymi robotami budowlanymi, c. zmianę stawki podatku od towarów i usług (VAT), d. siłę wyższą; przez co należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą Stron następstwom którego Strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające którejkolwiek ze Stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: będzie przesłana wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 14:00, miejsce: Dziennik Podawczy MKS Cracovia SSA, ul. Wielicka 101, 30-552 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W imieniu Gminy Miejskiej Kraków, jako Zamawiajacego na podstawie Pełnomocnictwa Prezydenta Miasta Krakowa działa Miejski Klub Sportowy (Cracovia) Sportowa Spółka Akcyjna Kraków ul. Kałuży 1, 30-111 Kraków, Do wiadomości: Michał Dyktyński - Kierownik Projektu, tel.: (48-12) 29-29-100, e-mail: michal.dyktynski@cracovia.pl faks: (48-12) 655-18-82 Adres strony internetowej Pełnomocnika Zamawiającego: http://www.cracovia.pl/1zamowienia_stadion.php?nr_menu=zamowienia_stadion&x=0 Kontakt w sprawach procedury postępowania: Krzysztof Mirski Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa tel. 012-616-84-51 e-mail: krzysztof.mirski@um.krakow.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa wyposażenia zaplecza sportowego i socjalnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble do pomieszczeń: sędziowskich, delegatów, sztabów szkoleniowych i VIP-ów, dyspozytorskich i dozorowych, gospodarczych, warsztatowych i magazynowych, korytarzy i recepcji, komentatorskich i prasowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyposażenie zaplecza medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyposażenia zaplecza medycznego w pomieszczeniach: I - pomocy, masażu, badań antydopingowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.15.72.00-7, 33.15.72.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wyposażenie zaplecza odnowy biologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż wyposażenia zaplecza odnowy biologicznej: wanny jacuzzi, wanny solankowe, sauny, kostkarka do lodu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7, 45.21.13.70-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt sportowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu do siłowni i sali rozgrzewki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt RTV, AGD i biurowo-telekomunikacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu RTV, AGD i biurowo-telekomunikacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 32.50.00.00-8, 39.70.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- Remont sanitariatów damskich w XII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Kolorowe 29a
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia w budynku szkoły podstawowej w Jabłoni Kościelnej
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- 62/TP/ZP/D/2024 Wyposażenie Oddziału Okulistyki w meble i drobny sprzęt medyczny dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.