eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty budowlane z zakresu remont nawierzchni jezdni ul. Hetmańskiej w Poznaniu (odc. Rondo Starołęka - Most Przemysła oraz odc. Most Przemysła - Droga Dębińska).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Poznań: Roboty budowlane z zakresu remont nawierzchni jezdni ul. Hetmańskiej w Poznaniu (odc. Rondo Starołęka - Most Przemysła oraz odc. Most Przemysła - Droga Dębińska).
Numer ogłoszenia: 93899 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, fax 061 8201709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane z zakresu remont nawierzchni jezdni ul. Hetmańskiej w Poznaniu (odc. Rondo Starołęka - Most Przemysła oraz odc. Most Przemysła - Droga Dębińska)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni ul. Hetmańskiej w Poznaniu (odc. Rondo Starołęka - Most Przemysła oraz odc. Most Przemysła - Droga Dębińska) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę - 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH Zgodnie z przedmiarami i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr.10 cm - 4120,00 m2 - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o wysokim module sztywności gr.6 cm - 4120,00 m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o podwyższonym module sztywności i odporności na koleinowanie gr.5 cm - 4120,00 m2 - regulacja wysokościowa uzbrojenia obcego (wymiana włazów kanalizacyjnych, wpustów ulicznych) - 19 szt - odtworzenie oznakowania poziomego za pomocą mas chemoutwardzalnych gr.3 mm - 100,00 m2 - wywóz materiału pofrezowego oraz zdemontowanych włazów kanalizacyjnych, wpustów ulicznych na magazyn ZDM ul. Gdyńska Wykonanie robót budowlanych a) określonych za pomocą dokumentacji projektowej, przedmiarów robót i szczegółowych specyfikacji technicznych stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji, b) określonych za pomocą dokumentacji projektowej, którą opracować ma Wykonawca - wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i demontaż po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania wykonanego w oparciu o wcześniej opracowany projekt - urządzenie i demontaż placu budowy Wykonanie usług i innych czynności związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi - sporządzenie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych z uwzględnieniem minimalizacji utrudnień w dostępie do posesji , - wywiezienie i zagospodarowanie gruzu betonowego i innych materiałów pochodzących z rozbiórek, a nie nadających się do powtórnej zabudowy przy zachowaniu zasad ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 - o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 ze zmianami), - przywrócenie naruszonego w czasie robót budowlanych terenu, do stanu pierwotnego Inne wymagania dotyczące remontu Przyjęte materiały i preparaty muszą posiadać zgodności chemiczną i fizyczną oraz posiadać aktualne aprobaty techniczne IBD i M. Termin wykonania zamówienia: do 31 lipca 2008 roku. Przetarg nieograniczony poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity DZ.U. z 2007r. Nr. 223 poz 1655).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.32.52-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) nie podleganie przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonanie (dotyczy tylko robót zakończonych) przez Wykonawcą w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie nawierzchni jezdni o wartości co najmniej 300 000 zł netto, - dysponowanie przez Wykonawcę osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunek określony w pkt. 8.1a SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, warunek określony w pkt. 8.1.b SIWZ spełniają każdy z Wykonawców, warunek określony w pkt . 8.1.c SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, warunek określony w pkt . 8.1.d SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 8.2. SIWZ, na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do: a) złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne oraz oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz załączenia do oferty: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. b) złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz - przedstawienia wykazu robót budowlanych wykonanych (dotyczy tylko robót zakończonych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na remoncie nawierzchni jezdni o wartości co najmniej 300 000 zł netto, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w wykazie zostały należycie wykonane, - wskazania osoby mogącej pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz załączenia do oferty: 1. kserokopii uprawnień budowlanych wydanych na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności drogowej bez ograniczeń dla osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy, która zgodnie z obowiązującymi przepisami, takie uprawnienia powinna posiadać. 2. dokumentu stwierdzającego, że wskazana osoba ma prawo wykonywania tej funkcji w związku z wpisaniem jej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 1, poz. 42 ze zm.), c) złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, pok. 102.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Zarządu Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.