Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Gdańsk: usługa zorganizowania i przeprowadzenia kolonii/obozu
dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów Politechniki Gdańskiej.
Numer ogłoszenia: 93840 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3472400, faks 58 3472913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa zorganizowania i przeprowadzenia kolonii/obozu dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów Politechniki Gdańskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kolonii/obozu dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów Politechniki Gdańskiej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: część I usługa zorganizowania i przeprowadzenia kolonii dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów Politechniki Gdańskiej. Wymagana lokalizacja obiektu - Podhale (z wyłączeniem Zakopanego i Nowego Targu). część II usługa zorganizowania i przeprowadzenia obozu młodzieżowego dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów Politechniki Gdańskiej. Wymagana lokalizacja obiektu - Krynica Zdrój lub okolica (w odległości max. 20 km po drodze dojazdowej autokarem od Krynicy Zdrój). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest dla części I w załącznikach nr 9,10 do SIWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest dla części II w załącznikach nr 11,12 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium dla części I została określona w kwocie 2.500,00 PLN . Kwota wadium dla części II została określona w kwocie 2.500,00 PLN .
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych lub pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych oraz musi być wpisany do: Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z Ustawą o usługach turystycznych z dnia 29.08.1997 r. (tekst jednolity Dz. U.z 2016 poz.187).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia określony w rozdziale II SIWZ tzn. usługa zorganizowania i przeprowadzenia kolonii, obozu lub zimowiska dla dzieci w wieku od 7 do 18 lat, ilość dzieci min 30, minimalny czas trwania kolonii obozu lub zimowiska 7 dni, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 zł - dotyczy części I i II. W przypadku składania oferty na część I i II przez tego samego Wykonawcę należy wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia określony w rozdziale II SIWZ tzn. usługa zorganizowania i przeprowadzenia kolonii, obozu lub zimowiska dla dzieci w wieku od 7 do 18 lat, ilość dzieci min 30, minimalny czas trwania kolonii obozu lub zimowiska 7 dni, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które pełniły funkcje wychowawców na co najmniej 3 koloniach, zimowiskach lub obozach - dotyczy części I i II. W przypadku składania oferty na część I i II przez tego samego Wykonawcę należy wykazać, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które pełniły funkcje wychowawców na co najmniej 3 koloniach, zimowiskach lub obozach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Wykształcenie kadry wychowawczej - 12
- 3 - Doświadczenie Wykonawcy - 6
- 4 - Dodatkowe atrakcje - 12
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach dotyczących usługi będącej przedmiotem umowy: zmiana obowiązujących stawek podatkowych, zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy, wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych Gmach B pok. 212 lub 213..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych Gmach B pok. 212 lub 213..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa zorganizowania i przeprowadzenia kolonii dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów Politechniki Gdańskiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest dla części I w załącznikach nr 9,10 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Wykształcenie kadry wychowawczej - 12
- 3. Doświadczenie Wykonawcy - 6
- 4. Dodatkowe atrakcje - 12
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa zorganizowania i przeprowadzenia obozu dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów Politechniki Gdańskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest dla części II w załącznikach nr 11,12 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Wykształcenie kadry wychowawczej - 12
- 3. Doświadczenie Wykonawcy - 6
- 4. Dodatkowe atrakcje - 12
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa urządzeń komputerowych i sieciowych wraz z akcesoriami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Modernizacja Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego, funkcjonującego na terenie Gminy Miasta Gdańska.
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ I
- Organizacja oraz obsługa logistyczna wizyty studyjnej delegacji z Małopolski w Lyonie
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych oraz pośrednictwa wizowego._322
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.